Goede morgen dames.. Ik denk dat het hier fout is gegaan, mijn test van vanmorgen was een heel stuk lichter.. Op de foto is hij helemaal niet meer te zien Dus ga ervan uit dat het niet goed zit. Wel alleen maandag helder rood bloedverlies gehad
Oh Lotte... Dat is schrikken! Misschien vanavond voor de zekerheid opnieuw testen :S Hoop zo voor je dat er iets mis is gegaan met de test!
Mogge meiden, @lotte, ik zou er voor de zekerheid nog een testje tegenaan gooien. Misschien is de test niet goed. @hier, alles nog rustig. Ben druk met de voorbereiding van de paasbrunch voor 22 personen, die morgen bij ons is. Vind ik niet erg, gaat de tijd lekker snel!
Gisteren waren de testjes ook al minder.. Had alleen geen kruidvat meer. Vanmorgen een kruitvat gehaald en CB.Kruitvat was zichtbaar lichter en CB gaf niet zwanger aan Dus test volgende week woensdag of donderdag, want dan moet ik de VK bellen.. Verder ga ik proberen even niet te testen..
Wat naar voor je Lotte!! Hier geen nieuws, nog niet ongesteld, laatste test van afgelopen woensdag was weer negatief... Ik ga toch nog even testjes halen vanmiddag, voor eventueel morgen en anders eind volgend week. Als ik kijk naar de cyclus van vorige 'maand', die was 54, dus ik ga daar maar van uit?? Heb wel steeds raar gevoel in onderbuik, beetje soort van 'scheetjes', ken je dat, dat je lucht 'over' hebt? En mijn borsten zijn nog wel gevoelig, vooral als ik harde tepels heb... *tja* Liefs,
Ik lees al een tijdje mee, maar nog niet geschreven. Mijn NOD was 24 maart, maar tot op vandaag nog niets te zien. Afgelopen woensdag getest, niets te zien. Zojuist getest, midden op de dag en hij knalt eraf!! Ik weet niet wat ik moet denken... Heb altijd een cyclus tussen de 27-29 dagen, vandaar ook dat ik woensdag had getest, zodat ik echt over was, maar toen niet positief, nu wel. Zou het dan toch zo zijn?
Ah Lotte, wat naar! Take care! Testen jullie allemaal zo vaak? Ik heb alleen vorige week vrijdag en zaterdag de 2v5 gedaan en zondag een digital van CB. Ik zag streepjes en 'zwanger' dus daarna geen test meer aangeraakt.
Ik heb net een poging gedaan om de lijst aan te passen maar vind dat eigenlijk niet zo gepast (dit is tenslotte niet mijn topic) maar... er zijn helaas wat meer vlindertjes en ik kan me zo voorstellen dat het misschien confronterend voor mensen is om zich nog als zwanger op de lijst te zien staan: Sweetangell, Zwaantje76, Linnapinna...
Heb je een foto van je test? Maar dat kan dat je nu wel een knal test hebt en woensdag niet ivm opbouwend HCG
@vdv, dat kan prima hoor. Ik teste bij mijn eerste pas een dag of 5/6 na me nod positief. @firsttime, ikke niet hoor. Vind ik zonde van me geld En omdat ik bij me eerste pas zo laat positief teste, test ik sowieso niet vóór me nod. Ik denk dat ik morgen of overmorgen ga testen.
VDV - Gefeliciteerd! En ook goed om te horen hoe het bij jou is gegaan. Vandaag mijn NOD als het goed is (heb 3 dagen later geovuleerd dan normaal) en geen enkel teken dat ik ongi ga worden. Dus heb ik toch maar getest, en negatief. Dus nu toch maar afwachten, als ik woensdag nog geen teken van ongi heb ga ik pas weer een testje kopen en doen.
Dank jullie wel! Kan het nog niet zo goed geloven hoor. Gewoon de tweede ronde. Bij onze oudste duurde het 17 maanden en bij de jongste 8 maanden. En dan nu zo snel, erg onwerkelijk. Wel uitgaan van 28 dagen, dus morgen 5 weken?
Gefeliciteerd VDV en alle dames op roze! Ik mag op rood, twee dagen voor NOD. Ronde 6 dan maar. Succes alle dames op rood!
@lotte:ik wil eerlijk tegen je zijn,zo ging het bij mij ook elke keer dat het mis ging....het spijt me zo voor je...ik hoop natuurlijk dat je een slechte test had maar ik vrees er een beetje voor.dikke knuffel!!!!