nJaa vakantie is groot woord Wij gaan paar dagen Disney en paar dagen Parijs met nog een stelletje Heb er wel heel veel zin in. Dan lekker daar van genieten. Ga deze maand dan maar weer ff ovu testen gebruiken. Hahaha kom het zo voor je doen hoor.. (wilt kijken waar je ergens woont )
Gistere en vandaag pas echt goeie ovu testen dus mijn ei is weer wat dagen later nu kom ik op een periode van 33 dagen,, het word steeds langer, Mijn nod zou nu dus zijn 19de zijn
Hm das wel heel weinig bij mij is het echt menstruatie al wisselt het per dag. Maar is wel menstruatiehoeveelheid. Gelukkig wel minder dan normaal hihi. Hopijk is het voor jou wel positief nieuws! Ben benieuwd!
Ik heb weer een twijfel testje... Die van eergisteravond was naar mijn inziends duidelijker dan die van vanochtend... Mijn ei heb ik nu toch niet gemist? Test van 02-03-13 Test van vanochtend
Dat had ook, ene dag donkerder als de andere dag. Wilde dus niks zeggen dat je ei er aan komt. Bij de ene is het wel zo bij de ander niet.
Hi allemaal, Graag meld ik me weer aan, lang leve de rode duivels NOD 31e, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje. Heb nu 2x lange cyclus gehad waardoor mn gemiddelde cyclus nu op 33 dagen zit, maar voor het gemak blijf ik maar van 28 dagen uitgaan. De teunisbloemolie heeft afgelopen maand zn werk goed gedaan namelijk Alle dames veel succes!!!
Wat een heerlijk weer!!! Zo ik heb toch maar ovulatietesten gekocht omdat ik onzeker wordt van al die steekjes die ik voel. Ik had vorige week al moeten beginnen met testen. Daarom heb ik de testen van clearblue digital met smileys gekocht. Dan test ik nu gewoon t/m donderdag. Verschijnt er nog een smiley dat weet ik wat me te doen staat en zo niet, dan is mijn eisprong dus toch al geweest. Dan kan ik niks anders doen als afwachten...
Daar ga ik niet meer vanuit! Heb zaterdag getest en was negatief dus ga er nu echt vanuit dat dit een ongi is! Zou jij dat niet doen dan???
Net getest en geen smiley... morgenavond weer een testje.. heb toch wel sterk het vermoeden dat mijn ei al is geweest trouwens, dus dit is puur voor de zekerheid.
Smiley is weer weg op de ovutesten. Mijn ei is dus geweest, nu maar hopen. We zitten weer op het vervelende wachtbankje!!! Duurt altijd zo lang😞
goedenavond , Hier vanmorgen op't gemakje opgestaan ,paar winkels gedaan heb 4 broeken gevonden ,1 bh ,slips en enkele kvtesten gekocht om nogmaals te testen om te zien of mijn hcg weg was maar dit is het niet (zie album).Afwachten geblazen ,hij is lichter dat wel Ana, leuk dat jullie er toch voor gaan !!!!!!!! Pearl mooi ,ik ben hoogzwanger gehuwd in het bruin met roze accenten Mamsie ,je ovutest is nog niet positief! Lief lief denk toch een eitje hoor! volverwachting we duimen!! schaapje hier was het ook zonnig ,doet heel goed aan je humeur vind ik Tietje ,ow wist ik niet ivm.wat je hebt ,wel leu kdat ze je nieuwe testen hebben opgestuurd! Troela ,hele dikke knuffel ,vind het erg voor je!! miss ,geniet van je vakantie! salamander go go go Liefs x