We zeggen ook niet dat het niet kan Maar dat het opvalt hihi... Klopt zie sommige van begin van die andere lijst op de laatste dagen hier
Wachten op het ''strafbankje'' is saaaaaai iemand al klachtjes, nog veeeeeeel te vroeg, maar ja wie weet
Na het bloedprikken gisteren heb ik morgenochtend afspraak bij gyn voor een echo. Ben heel benieuwd hoe ik ervoor sta...of mijn ei er al aan komt. Ovulatietest geeft nog niks aan.
inseminatie vond afgl zaterdag plaats... ben hard men best aan het doen van alles te voelen maar helaas..haha.. even geduld hebben nog ik merk dat je hier op deze zwangerschapspagina heel veel kunt, moet me er nog even goed in verdiepen , erg leuk dit succes allemaal
Toen deze lijst er nog niet was ben ik 'illegaal' op de lijst t/m 15 maart geplaatst. Maar toen deze lijst geopend is ben ik direct hier naartoe gegaan. Dus waarschijnlijk sta ik daar op de lijst maar ik klets hiermee. Maar wat maakt het eigenlijk uit. Ook al zijn er meiden die op 10 lijsten meekletsen. Er zijn toch ook wel andere onderwerpen waar mensen meekletsen? Moet toch kunnen......
Lieve meiden. Ik lees alles maar kan op mijn foon niet zo goed uitgebreid reageren en de lijst bijhouden gaat me helaas niet lukken. Ik had al gevraagd of ik op de lijst mocht. Maar ik kan op mijn foon mijn gegevens ook geen kleurtje geven. Voor de duidelijkheid, ik stond ook op de 1-15 mrt lijst maar omdat ik een redelijk korte cyclus heb valt mijn nieuwe nod ook nog in maart. Dus als iemand me op de lijst zou willen zetten? Pink, 38 jr, ronde 20, 2e kindje, nod 30 mrt Alvast bedankt!
Meiden, lov zag dat er best wel wat meiden (geloof een stuk of 6) ook in de andere lijst staan en vroeg zich alleen af, hoe dat kon... Dit was niet als een aanval bedoeld... Eigenlijke alle dames zitten met een reden doorgeschoven naar hier, dat was meer haar vraag... Dus voel je alsjeblieft niet aangevallen Tuurlijk mogen jullie gewoon hier mee kletsen!!
Dames wie wil de lijst over gaan nemen, Troelaa heeft er geen tijd meer voor en smnee is er eigenlijk niet echt meer... Vorige NOD lijst deed ik het, maar was vrij pittig ook nog naast mijn MMM enz... Dus wil het niet nog een keer doen... WIE O WIE neemt het over?
Ik vind het te veel werk om de lijst bij te gaan houden, vind het al veel werk om bij te houden wat iedereen te vertellen heeft en daarop te reageren. Dat lukt me al niet. De lijst is heel erg lang zag ik, er moest vast wel iemand zijn die er tijd voor heeft??
Ik hoop het Vorige NOD lijst had ik er ook moeite mee, had ik soms 5 schermen open staan omdat tijdens het bij werken er nog bij kwamen
Ik heb toch ook niet gezegd dat dat niet mag? Lov, kwam ermee aan dat er mensen dubbel op de lijst stonden. Ik ben alleen gaan kijken!
Ff rest bijgelezen. Idd Pearl.. Goed gezegd ahaha. Denk dat niemand staat te springen om de lijst bij te houden.
mijn nod zou,vanaf de miskraam gerekend,op 21 maart zijn maar ik zet me nog niet op de lijst omdat ik niet weet of mijn cyclus wel normaal gaat verlopen én omdat ik me dan voel alsof ik niet meer stilsta bij het verloren kindje...schuldgevoel...dat heb ik heel erg omdat ik zo hard naar een nieuwe zwangerschap verlang...
Ik denk ik doe een poging met de lijst, als het me lukt wil ik hem vanaf nu wel bijhouden... Maar hoe doe je dat met al die kleuren?? Als je gewoon kopieert neemt hij de kleuren niet meer?
Mogge meiden, @op 2lijsten staan. Ik voel me niet aangevallen hoor. Als ik pech heb weer een cyclus van 2weken heb, kom ik gewoon nòg een keer op deze lijst @lijst bijhouden, sorry ik heb alleen een ipad. Geen pc of laptop, dus t gaat echt niet @hier, ongi is voorbij. Nou afwachten wat me lijf gaat doen. Ik hoop op een normale cyclus. Allemaal een hele fijne dag