NOD 16 t/m 31 maart

Discussion in 'NOD forum' started by Troelaa, Feb 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TieLo

TieLo Fanatiek lid

Jul 3, 2012
    1,167
    1
    0
    Limburg (België)
    Oh pearl, lieve meid, ik hoop zo voor je dat je snel ook eens goed nieuws krijgt!
    Ik heb morgen mn eerste fm, ben eens benieuwd... vrees er ook wat voor...

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Spannend weer..

Ik hoop het maar ben bang van niet...

3. Pearl Amor

Beide, voel me somber, maar ook lichamelijk voel ik me zoals toen :(
    Ik kan sowieso niet echt (ja eens per 4 maanden) ongi worden van mij zelf.. En ze gaan nu door tot ik een ei heb en dan pregnyl en dan kan ik dus na de pregnyl of zwanger raken of ongi ;)

4. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Je krijjgt niet een keer in de zoveel weken bijvoorbeeld provera ofzo? Of was dat alleen voor dat je pregnyl ging spuiten?

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Pearl: Ik hoop echt dat jouw tijd er snel aan komt.

Hier wat raars: Ik heb altijd wel 2 haren rond mijn tepels, maar sinds gisteren/vandaag heb ik er allemaal haartjes bij....... Iemand een idee???
    Verder voel ik mijn buik af en toe trekken, maar wil me verder niet te veel richten op de klachtjes nu, om teleurstelling te voorkomen. Wel heb ik nog steeds het goede gevoel :D

6. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    hallo dames,

ik was 1.5 week geleden hier ook maar helaas is er iets fout gegaan met op de lijst zetten denk ik. mag ik er alsnog op

nod 26 maart 7e ronde 3e kindje leeftijd 32 jaar.

7. DV828

DV828 Actief lid

Nov 15, 2012
    231
    0
    0
    Spannend hoor!
    Manlief is een paar dagen weg, maar komt morgen gelukkig weer thuis!

Verder geen nieuws hier

8. Pearl Amor

Toen ik clomid kreeg heb ik idd vaak provera gekregen ;)

Uhm zover als ik nu begreep niet, maar ja veranderd iedere keer ;)

Ik denk dat mijn geestelijke dip ook komt omdat mijn nichtje en het dochtertje van mijn vriendin volgende maand beide al weer 1 worden... Ik had ook al een kindje van 1 of bijna 1 kunnen hebben, ben tegelijk met schoonzus begonnen... Als mijn eerste zwangerschap vol dragen was geweest had ik 28 januari de 2de verjaardag van ons meisje gevierd. Dus denk dat alles onbewust op aan het breken is.. Ik hoop 5 april gewoon voor mij/ons zelf te weten dat ik zwanger ben. Mooi cadeau op mijn nichtjes verjaardag, maar die droom zal wel niet uit mogen komen (heb het al 3 keer ook echt gedroomd..)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pearl toch een beetje een domme opmerking zeg....

Ik hoop dat jij en tielo goed nieuws gaan krijge hoor :( ik duim voor jullie idg!

Hier nog druk op zoek naar mijn ei. Ik heb de ovu van wondfo en ik heb iedere keer best een duidelijke streep. Zit maar te wachten op die knaller!

10. Volverwachting

Volverwachting Actief lid

Oct 10, 2010
    127
    0
    0
    Pearl, wat heftig allemaal zeg. Maar misschien komt je droom toch uit..?! Het zou een prachtig cadeau zijn, ik ga voor je duimen. Dan komen je pendels in ieder geval uit😉. Maar ik begrijp dat het des te moeilijker wordt om positief te blijven als het lichamelijk en geestelijk niet lekker gaat.

Hier is alles rustig, op het vervelende wachtbankje. En ik probeer alle symptomen maar te negeren. Al valt dat niet echt mee😊

11. Venna

Venna Niet meer actief

@Pearl Amor, ik hoop dat je mooie droom uit gaat komen ;)

12. Pearl Amor

Venna en Volverwachting, wat lief van jullie... Ik durf er niet meer op te hopen na 25 maanden, anderzijds hoop ik het natuurlijk heel erg!!

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Morgen !

Had gisteren een enorm moeilijke dag mede mijn man een total breakdown had (beseffen van de miskraam)
    en ja dat woog ook op mijn gemoed.
    Wilde even meedelen dat mijn bloeding volledig gestopt is ,hcg testje is zeer licht + en mijn temperatuur is zoals voorheen als mijn cyclus begon.
    We hopen dus op een nieuw begin:)

Pearl ,hoop dat je droom mag uitkomen helaas was de mijne ook uitgekomen (zeg maar nachtmerrie).
    Ik heb toen voor je de vorige keer wat zitten uitzoeken en ik kwam een lange weg uit ivm.zwanger worden maar daarom kan dat nog niet helemaal kloppen ,op hoop van ... !!!

Vandaag rustige dag want ben geradbraakt ,dochter de hele nacht op en af gelopen ,de jongste deze morgen om 5u30 wakker en de oudste die dan weer moeilijk doet om zich eens fantsoenlijk te wassen enz.s'morgens (heeft ass.en moet hem met alles helpen ook al kan hij het en dat was ik moe vanochtend...).
    Maar goed ,dat nog de komende 2 dagen ik hulp heb met hun naar school en naar huis te doen heb want ben nog niet 100% fit.

Liefs x

14. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

May 6, 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Pearl: Ik hoop voor je dat je droom snel werkelijkheid mag worden. Ik ga vrijdag weer voor je duimen.

Ik hoop dat deze lijst heel erg roze gaat worden :). Ik ga voor jullie duimen.

Ik mag weer terug naar illegaal. ML gaat dit weekend zijn reis boeken voor zijn safari in april :(.

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@pearl: meid.. ik ga duimen voo rje voor morgen.. duim je ook voor mij...?? hopelijk krijgen we morgen beide goed bericht!!!:)

hier gaat t niet helemaal lekker.. gister halve dag op de eerste hulp gelegen met het vermoeden van een galblaas ontsteking.. uiteindelijk geen ontstekingen in m,n bloedwaardes gevonden dus met pijnstillers naar huis... wel had ik verhoging en mocht ik echt koorts krijgen moet ik wel gelijk weer terug... Ben bang dat door deze ellende m,n eitje gewooon niet gaat komen deze maand:(

16. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Meiden haal mij maar van de lijst. Ik denk dat ik toch in april uit ga komen. Veel succes iedereen!

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@nimme: dikke knuff meid... bij mijn mannetje duurde het na de eerste mk ook wat langer voor hij echt het besef kreeg.. de keren daarna niet meer.. en heel stom.. ik kan er amper nog om rouwen na het zoveel meegemaakt te hebben.. ooit zal dat er wel allemaal uitkomen.
    Hoop dat je snel weer een posi test in handen hebt meid en dat het wondertje dan lekker blijft plakken

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Aan iedereen die doorschuift naar april veel succes!!!

Maybe , ivm.je galblaas kan je er direct om want eens na je ei of zwanger zijnde is een narcose niet zo optimaal...
    en galblaas problemen kunnen verergeren tijdens een zwangerschap!
    thx voor je lieve woorden!

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Ja ze weten dat ik ook bij de FA loop wegens vruchtbaarheidsproblemen en ik ben bekend met galstenen en dat m,n gal terug stroomt m,n maag in.. Maar ze vonden het niet acuut om gelijk m,n gal te verwijderen.. Nu dus wachten tot ik een afspraak heb bij de MDL arts..

20. TieLo

TieLo Fanatiek lid

Jul 3, 2012
    1,167
    1
    0
    Limburg (België)
    Vandaag mijn follikelmeting gehad, ik had er eentje van 19mm, vandaag dus pregnyl gehad en morgen de IUI... Ik zal dus wsl ongesteld worden ten vroegste 21 maart!

Share This Page