Oké nu dan belachelijk dat ze er niks mee doen. Maar zag je andere topic en ik hoop voor je dat je naar het buitenland kan
Hallo, Ik wil ook graag op de lijst... Lees af en toe mee... Maar just for fun. Maar pas net met de pil gestopt. Dus weet geen cyclus, maar heb wel mn eisprong gevoelt. Wel nu al vreemde pijntjes rond om mn baarmoeder. Eigelijk sinds de eisprong al. Ik neem aan dat dit gewoon ontpillen is, maar you never know NOD 16 maart, 1e ronde, 1e kind, 27 jaar
Prikken ze je niet telkens op je schildklier dan? Bij mij hebben ze dat al een aantal keer gedaan. Met het onderzoek naar herhaalde miskramen. Had je ook chromosoomonderzoek gehad?
@troelaa: ja ze hebben hem aan het begin van de onderzoeken geprikt.. daarna niet meer... nu heeft ze hem dan wel weer geprikt maar krijg pas over 2 weken de uitslag... chromosoon onderzoek hebben manlief en ik beide gehad en dat was allemaal goed... ook manlief z,n zaad is perfect dus het ligt echt aan mij...
Waarom duurt dat zo lang dan? Ik kreeg gewoon paar dagen later de uitslag. Hoop voor jullie dat je toch een mooi goed eitje mag krijgen.
@troelaa: ze heeft nog meer aangestreept.. weet ik veel wat allemaal maar moest ff 9 buisies bloed achter laten...
o, dat wist ik niet, had je banner niet gelezen. Misschien dan toch een second opinie? Het valt mij op dat elk ziekenhuis weer andere regels heeft als je zo alle verhalen van iedereen voorbij ziet komen.
Mijn uitslag was niet goed 0,22, terwijl hij eerder deze week 0,36 en daarna 0,34 was, dus flink gezakt. Maar volgens ovulatietesten en temperatuur nog geen eisprong gehad, dus snap het niet meer. Moet maandag voor echo omdat de gyn het ook niet meer weet, denk ik.
Hoopvol je waarde van wat is dat LH , progesteron ?? We hopen allemaal mee dat er wat licht komt ! Hashimoto is iets venijnigs evenals Graves merk gewoon dat er veel vrouwen zijn 1/3 met schildklierproblemen en in elk land hebben ze hun protocol ( ben uit BE). Misschien iets positiefs begin wat wit te verliezen hopelijk ze eitje wat aan het groeien is!
Oestradiol. Begin deze week ook een echo gehad en daar was zo weinig op te zien dat ik weer bloed mocht gaan prikken. Deze onderzoeken zijn nog puur om te kijken of er iets mis is of niet en ik krijg eind maart pas de uitslag. Maar als ik naar deze uitslagen kijk, kan zelfs ik al bedenken dat er iets niet klopt.
@hoopvol: balen zeg meid..!!! @troelaa: ja achh.. ben intussen allang gewend aan dat geprik hahaha... en wel leuk.. elke keer zegt de gene die gaat prikken bij het zien van m,n getatoeerde arm "ohh jij bent naalden gewend"
Hoopvol, je had van mij al dat schema gehad Balen, hoop van de week meer geluk voor je... Maybe, jemig wat een K nieuws, ik hoop at je in het buitenland terecht kan en sowieso een second opinium aan vragen... Oh en je BMS kan taai worden van clomid, dus tja is dat wel handig in jou situatie. De clomid met daardoor te taai BMS heeft mijn VMK's veroorzaakt... Mol, dikke knuff!! @ hier: Nou ik zit op CD 35 en heb eindelijk een follikel van 13 mm links, maar ook rechts... Nu hopen dat er een doorgroeit... Maar dan is mijn gevoel wel goed geweest en voel ik volgens de gyn dus mijn eitje groeien!! Heb al 2 dagen krampjes en dergelijke... Mijn afscheiding begint nu ook anders en meer te worden en mijn zin in "klussen" begint weer toe te nemen... Komt helemaal goed. Misschien als ze mooi door groeien mag ik maandag mijn pregnyl spuit zetten!