NOD 16 t/m 31 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Dank je Pearle en waiting, vind het ook zo
    Spannend! Nu dus afwachten.... Dit vind ik het moeilijkste dat wachten!!!

Marly veel klusplezier

Heel veel sterkte salamander, niet leuk

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@klungel: dan zit je gewoon goed hoor meid..!!!

@marly: die is volgens mij ook posi.. k ken alleen die kv ovu's niet zo goed

@salamander: he bah meid wat balen:(

hier een flinke baaldag... temp niet omhoog... maar vraag me dan toch al waar die 2 hogere tempen vandaan komen... en de FA dacht dat m,n eitje al geweest was.. maar durfde het ook weer niet met zekerheid te zeggen.. verder is m,n baarmoedermond nu potdicht en keihard en ben zelf kurk droog..
    willen de dames met verstand van ff even hun mening over m,n kaartje geven?:(

3. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Als ik je temp zie, dan heb je gister een eisprong gehad, maar durf het niet zeker te zeggen!!

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@pearl: dat dacht ik dus ook.. maar m,n temp is normaal gelijk hoger de dag erna en dikke witte troep afscheiding.. en nu gewoon helemaal niks... gister avond wat roze slijm gehad en sinds vanmorgen zo droog als de saharah hahaha

5. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Kinderwens lijkt mij geen innestelingsbloeding.... tenminste, het was gisteravond roze, en toen ik vanmiddag mn tampon verschoonde zat er ook helderrood bloed aan.. Heb ook echt menstruatiebuikpijn... dus dat kan dan toch geen innesteling zijn??

6. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    salamander kan het niet dat je in het begin van een zwangerschap een beetje bloed verliest?ja toch?of blijf je bloeden?in elk geval een dikke troostknuffel

7. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    :Dmag ik mij hier ook melden:)
    ook omdat er hier wat meer mensen rond dezelfde tijd op het wachtbankje zitten;)
    Nancy82 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje
    Nod is 16 maart

even mijn bevindingen op een rijtje...;)
    Woe 27-2 vruchtbaar slijm
    Volgens vorige cyclussen za 2-3 eisprong
    Ma 4-3 geen slijm meer
    vrij 8-3 jeuk daar beneden:) denk een schimmelinfectie ( nooit eerder last van gehad ) en mega veel afscheiding:$ (natte broeken werk zegmaar:))
    gewoon wit dun en geurloos ( nou ja als je goed ruikt is het wat zoetig ) en s'middags iets buikpijn, was met een half uurtje weer weg.
    begonnen met smeren met miconizol zalf en dat helpt goed tegen de jeuk.
    zat 9-3 nog steeds veel afscheiding maar nu ook helder, het gevoel in mijn broek geplast te hebben:)
    s;middags weer iets buikpijn, maar ook zo weer weg.
    S'avonds daarintegen vlak voor ik naar bed ging echt een serieuze pijn rechtsonder in mijn buik! echt steken werd er naar van.
    naar bed gegaan, in slaap gevallen en geen last meer gehad.
    zon 10-3 vanmorgen niks aan de hand, vanmiddag moe, constant gapen!! en een beetje weeig gevoel, niet misselijk, niet duizelig maar gewoon het gevoel niet helemaal lekker te zijn;)
    afscheiding valt vandaag mee, maar lig ook al bijna de hele dag op de bank:p

zo dat ben ik kwijt:p
    fijn zo'n forum

8. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Hmm ik zie geen overduidelijke stijging, temp moet minimaal 0,3 graden stijgen. Dus nog even door blijven tempen!

9. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    :) kan goed doen hé het even van je afschrijven

10. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Salamander: weet je zeker dat het geen innesteling is zoals de rest ook zegt?
    Als je zo vroeg ongesteld bent geworden zou het kunnen hoor!
    In ieder geval flink balen als het wel je menstruatie is!!

@Maybe: ik kan er geen wijs uit worden helaas. Wel 2x een posi ovutest gehad (aan de plusjes te zien)?
    1x een lagere temp wil niet zeggen dat je ei niet geweest is toch? Die laat FF dan buiten beschouwing dacht ik.
    Heb je op dezelfde tijd getempt?

@Nancy: klinkt goed! Ik hoop voor je dat het raak is!

11. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mol, ja echt wel:D

@uk2011, klinkt dat goed??:(

12. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Nouja, goed... die si niet natuurlijk :p
    maar de steken kunnen wijzen op een innesteling en dat gapen en vermoeidheid op een kindje dat groeit in je buik!

ik bekijk t het liefst van de positieve kant natuurlijk ;)

13. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihih:p oh zo;)

14. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Tja ik kan het me gewoon niet voorstellen dat het een innestelingsbloeding is. Net weer verschoond, geen volle tampon, dit keer bruin met helderrood. Maar heb echt flinke buikpijn. Dus het lijkt mij bijzonder als dit van een innesteling is. En kan dat al zo vroeg? Heeft iemand anders dit ook gehad tijdens een innestelling?

15. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    slamander, ik heb wel gelezen dat er mensen waren die dachten "gewoon ongesteld " te zijn geweest, maar achteraf toch zwnager bleken;)

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

ik temp zowieso nog door.. maar heb eigelijk de hoop dus al opgegeven... want als m,n ei nog niet gesprongen... zal het geen mooi ei zijn geweest aangezien de fa dacht dat hij waarschijnlijk al gesprongen is.. en anders springt hij veel te laat... :(

17. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo dames,

Mij mogen jullie van de lijst afhalen. Ik zou een follikelmeting krijgen afgelopen maandag. Er was helemaal niks gegroeid. Daarna bloed moeten prikken. Bleek dat ik ook geen eisprong had. Dus deze maand wordt het niks meer. Volgende maand gaan we mijn cyclus reguleren. Hopelijk geven ze manlief ook wat voor zijn zwemmers, want deze waren ook niet optimaal.

Had niet verwacht dat ik geen ei zou hebben. Had elke keer knalpositieve ovutesten. Ook was ik niet belachelijk onregelmatig ongesteld. En had ook sommige keren mijn temp bijgehouden en toen had ik ook een tempstijging. Vreemd!

Hier nog meiden die hetzelfde hebben? Hoe gaat het nu bij jullie? Slaan de hormonen aan?

Groetjes linnepin

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@linnepinna: dit kan gewoon iets eenmaligs zijn... het kan ook dat alsnog een week later er wel een eitje zit...

19. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    De gyn zei dat het geen zin had om mijn cyclus verder te volgen.
    Mijn oestrogeen was opeens diep gekelderd. Van 0,33 naar <0,18. Die 0,18 had ik op cyclusdag 5 ook.

20. femmie123

femmie123 Lid

26 feb 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    zet mij ook op de lijst:
    Femmie123, NOD 26 maart, 26jaar, 1e kindje!!!

Leuk allemaal leeftijdsgenootjes hier!!!!

Deel Deze Pagina