hahaha... dan maak ik het voor mezelf iets makkelijker. Anders zit ik een paar dagen in spanning te wachten. En op mijn "symptomen" te letten. Nu leg ik mij erbij neer en zijn de komende dagen gemakkelijker door te komen. Misschien een beetje stom... Want ik weet dat er nog een kans is
het kan allemaal nog je kunt beter uitgaan vanaf je ei +15 dagen om soms testen uit te sparen en ontgoogeling op negatief te vroeg wat soms wel + erna kan uitdraaien
Je hebt gelijk! Dit was natuurlijk een kansloze test Ben ook niet verdrietig omdat ik dit wel voelde aankomen... En omdat ik regelmatig ben en mijn ongesteldheid goed aanvoel kan ik ook beter wachten... Maar ja, soms is de verleiding te groot. Als ik donderdag wat krampen voel dan weet ik ook dat het niet raak is...
het is op de foto nog wel echt een tuur testje hoor dames in het echt is die duidelijker weet iemand hoe ik hem in perspectief kan zetten ? ben benieuwd wat jullie vinden ga over 2 dagen weer testen hoop dan op een duidelijkere test
Hallo allemaal, Ik lees al een tijdje mee en sta sinds kort ook op het lijstje. Vond het tijd om even wat meer over mijzelf te vertellen..... Ik ben dus 'Zwaantje', 36 jaar en woon in het noorden van het land. Ik ben getrouwd met mijn grote liefde, die 20 jaar ouder is. Wij waren bezig om zwanger te raken, toen het noodlot toesloeg bij mijn man.....Kanker!! Drie chemo's en 10 bestralingen verder is zijn toestand vrij stabiel, alleen weg gaat het niet meer, helaas. Vóór de behandelingen hebben we zaad laten invriezen in het UMCG, 17 Rietjes van uitstekende kwaliteit. Na samen de balans te hebben opgemaakt voor de korte- en langere termijn, waren wij het eens om toch nog voor een kindje te gaan! Dus 1 maart was het zover; mijn 1e IUI met maar liefst 11,4 miljoen zaadcellen!En nu dus het wachten..... 16/17 maart is mijn NOD gr Zwaantje
Ik begrijp het helemaal dat je al getest hebt. Is voor mij ook altijd een manier om mezelf weer met beide beentjes op de grond te komen. En dan kan ik ook de symptomen weer even negeren 😉
Jeetje wat een heftig verhaal! En wat een moedige beslissing! Hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen in de vorm van een pos test. hoe gaat t nu met je man?
@Riantje, voorzichtig gefeliciteerd. Ik zie het streepje ook hoor! @Schaapje, Wat spannend is het dan zeg. Ik hoop voor je dat het gelijk raak mag zijn nu!
Spannend hoor! Ben even benieuwd of het sperma van je man recent nog getest is? Aangezien je nu IUI doet? Wij zitten 6 maanden na de 3 chemo's van mijn man maar hebben het nog niet laten controleren... We gebruiken geen anticonceptie en hoop dat het op de natuurlijke weg nog spontaan gebeurt.. Hopelijk is het snel raak voor jullie!
Mijn man had zijn laatste chemo in juli 2012 en we hebben het laten testen in nov/dec 2012. Toen was de kwaliteit matig voldoende.Volgens de geleerden zouden we daarmee nog op een natuurlijke manier zwanger kunnen raken. In het UMCG willen/mogen ze ons niet helpen omdat zijn prognose te onduidelijk is. We zijn nu in Wolvega in behandeling. Met mijn man gaat het redelijk tot goed.De ene dag fitter dan de andere.Hij had zwaar lichamelijk werk, dit kan niet meer.
Hé..zie ik daar al een streepje! Van harte! Zwaantje, wat heftig meid. Ik hoop vanaf nu meer geluk voor jullie.
Hier zijn de krampen weer aanwezig. Mijn goede moed is hierdoor dan ook weer gedaald naar 0,0. En wat het nog fijner maakt (not) is dat iedereen om me heen zwanger is, vader wordt of net is bevallen.