NOD 16 t/m 31 maart

Discussion in 'NOD forum' started by Troelaa, Feb 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Zwaantje, je bent inderdaad de oudste... ;) Maar dat is toch niet erg :)

Kinderwens, sorry!!!

Meiden, dankjulliewel... Ben echt zo blij!!

2. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Super nieuws, Pearl!! :D

3. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Ah nee laat maar op MMM staan, is uiteindelijk wel zo hé.

Hier nog steeds ziek dus niet veel achter de pc, sorry!

4. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    @pearl:waaaaauuuuwwww!!!super :)

@zwaantje:ben ik dan de tweede oudste? ;)
    na mijn chemokuren en bestralingen(laatste november 2012)was het erg waarschijnlijk dat ik niet meer vruchtbaar zou zijn maar ik was in januari zwanger(was wel een mk...:( ) maar het kan dus wél!

ik heb er erg mee geworsteld dat ik het gevoel had dat het verkeerd zou zijn een kindje te krijgen met een onzekere toekomst maar mijn oncologe én gyneacologe hebben me(redelijk)gerust gesteld ,dat ik niet vanaf mijn 34 enkel nog mag "overleven"maar dat ik nog het recht had te leven....

ik vind het heel erg voor jullie dat jouw manlief niet meer kan genezen....
    dat maakt het allemaal ook erg dubben,dat gevoel ken ik dus een beetje...

héél veel succes,ik duim voor je!!!!!

5. Salamander

Salamander Bekend lid

Oct 1, 2012
    629
    4
    18
    Female
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Nancy82 en Klungel en Pearl Ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld ben. Is gistermiddag flink doorgezet en ik verlies gewoon net zoveel bloed als met een menstruatie. Dus helaas... de klap is inmiddels voorbij en ik heb het geaccepteerd. We zien wel hoe het nu gaat. Heb in ieder geval besloten dat ik er niet meer zo bovenop wil zitten. Proberen om er op een andere manier mee om te gaan. Dus daarom niet meer zo vaak op zp.

6. Pearl Amor

Balen meid... Doe wat goed voelt en wat je rust brengt... Dikke knuffel!!

7. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

Feb 19, 2013
    230
    0
    0
    @ Pearl; ik duim m'n duimen eraf voor je ;) supernieuws!

8. Pearl Amor

Dank je wel ;)

9. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Salamander: enorm balen om te lezen dat het alsnog heeft doorgezet. sterkte meis en neem even de tijd die je nodig hebt.

@Linnepinna: aj dat is geen goed nieuws. hopelijk een eenmalig iets aangezien tempen en ovutestjes er wel op wijzen dat je wel een eisprong hebt.
    in ieder geval veel succes de volgende ronde!

@Volverwachting: 4-8 dagen na ei is de innesteling gemiddeld toch?
    Oh, 6-12 wordt er genoemd. Ik weet het niet precies. Ergens halverwege de LF dacht ik...

@Nancy: spannend hoor :) Kan je nog 7 dagen op je handen zitten? Ik voel de testdrang zelf wel...
    Ik duim voor je!

@Lov: wel met enige regelmaat aan het klussen nu je je ei nog niet hebt gevonden?

@Meg: spannend! Hier maak ik mezelf ook gek met kwaaltjes die ook gewoon bij een buikgriepje kunnen horen, of ergens anders aan te wijten zijn. Moeilijk hoor!

@Riantje: gefeliciteerd met je verjaardag en met je licht roze test ;)
    Duidelijk posi hoor, proficiat!

@Pearl: spierpijn is een symptoom van ei die ik zelf niet ken. Wel eens eerder gehad?
    Hoe was de meting vandaag? Oh ik lees het al. Veel plezier met konijnen!

@Maybe: wat een onzekerheid, hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt...

@Zwaantje: heftig verhaal, maar wat fijn dat jullie zoveel rietjes hebben! Hopelijk snel een posi test!!

@Pindaatje: zelfde geldt voor jou, heftig... hopelijk ook voor jullie snel goed nieuws!

@Hier: ik voel vanalles. Momenteel CD22 en net als bij de zwangerschap van mijn zoon allerlei kwaaltjes. Misschien wil ik ze ook wel te graag zien. Vandaag begon het maagzuur maar kan net zo goed een griepje zijn want dat gaat hier rond. De krampjes die ik al een paar dagen heb houden ook aan, maar nog geen felle steken gehad zoals bij mijn zoontje. Ik wacht (on)geduldig af. Hopelijk blijft het rood uit.
    Kon me niet bedwingen en heb vlak voor sluitingstijd een doosje 2v5 gehaald bij de kruidvat vanavond.
    Wanneer heeft testen nut met een cyclus varierend tussen 25-29 dagen?

10. Angelasm

Angelasm Actief lid

Dec 13, 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow alweer de eerste met een licht streepje, hoop dat hij snel duidelijk word,, gefeliciteerd ,

Hier niks aan de hand voel ook niks bijzonders dus weet ook niet echt of dat nu positief is of niet haha , we wachten maar gewoon weer af,,

11. nancy82

nancy82 Actief lid

Dec 30, 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    @uk2011, ben bang van niet;) ik heb nu teveel last gehad van dingen die wel eens erop zouden kunnen wijzen dat...maar ben ook wel weer bang voor teleurstelling, alhoewel ik dan geen verklaring heb voor die klachten:)
    dus denk dat ik donderdag ga testen;)

12. Pearl Amor

Spannend!!

Uhm vandaag bij de gyn gevraagd en zij denkt dat het van mijn naderende eisprong komt. Mijn lichaam is niet gewend dat ik "vruchtbaar" ben, dus moet meer moeite doen... ;)

13. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    @Pearl, jij hebt een ander plaatje. Wat vervelend is dat zeg. Was zo gewend geraakt aan dat andere plaatje bij jou ;).

14. Pearl Amor

Hahahahahahahahaha ;)

15. Pearl Amor

Deze past beter bij mij blog ;)

16. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Nancy: ik wil ook donderdag gaan testen, maar meer omdat ik dan naar de ha ga voor een controle gesprek over mn ad gebruik.
    Wel handig om dan te weten of het invloed heeft op een zwangerschap ;)

@Pearl: goed gebruik van maken dus haha ;)
    Heb je site bekeken, wat een gebeurtenissen in de afgelopen jaren zeg! Knap hoor dat je zo doorzet :)
    Ik duim voor je!!!

17. nancy82

nancy82 Actief lid

Dec 30, 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeh!! nou laten we dan samen een posi test hebben donderdag:D

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@ukk: bedankt meid en spannend bij jou zeg.. ik ga duimen

hier de hoop opgegeven.. m,n kaartje lijkt wel een achtbaanrit:( Ben blij als vanmiddag die arts belt, ga gewoon vragen om een echo om te kijken of er uberhaubt iets groeit en anders een primolut kuurtje om m,n cyclus af te breken:(

19. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

Aug 21, 2012
    840
    0
    0
    Mogge meiden,

Ff een paar dagen niet geweest. Pfff het is niet bij t houden hier, zo veel wordt er geklets. Gezellig hoor.

@zwaantje, sjonge heftig verhaal. Heel veel succes!

@riantje, ik zie m hoor! Spannend, wanneer ga je weer testen?

@pearl, have fun! :p

@hier, straks naar de ha voor een uitstrijkje. En dan weer afwachten hoe me cyclus deze ronde is. We doen maar alsof het een normale cyclus is, dus nu volop in de klusweek:D

Allemaal een fijne dag!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goedemorgen...

Maybe :(
    Uk ja hoor we hebben sex om de dag ;)

Share This Page