Haha die van mij wil ook niet telkens horen wanneer ik ga testen enz. Ik heb m wel gezegd dat ik deze week mag testen. Maar hij vraagt nog niet eens wanneer! Pff maar ja. Als het raak is hoort ie t toch wel! Haha kado ligt al klaar in ieder geval.
Volgende week dinsdag is mijn nod en ik heb me nu eens voorgenomen om pas woensdag te testen als ik dat haal (heb nog 1 testje in de la van vorige maand). Tot nu toe iedere keer van tevoren getest. Ik betaal me scheel aan die dingen haha.
@wendy, ik zou het knap vinden als je het haalt om zo lang niet te testen. Pfff zoveel dagen heb ik ook niet meer tot nod maar dat red ik echt niet hoor. Als ik woensdag kan uitstellen dan doe ik donderdag testen dat is dan 3 dagen voor nod. Kan prima dacht ik zo met die van kruidvat.
Iedereen bedankt voor de felicitaties Zo wel voor me verjaardag als voor de licht posi test Ik ga dalijk naar de kruidvat om nieuw testje te kopen En die wil ik dan morgen ochtend doen Vl is dan vrij dus wel zo leuk Als die nog positiever is ga ik morgen ook een cb testje halen of mischien wel dalijk gelijk Morgen komt de makelaar om vl zijn huis in de verkoop te zetten hij heeft maar een 1 kamer apartement (iemand intressen ) En ik een 3 kamer huur apartement dus ruim genoeg voor ons 2 en de kleine Ook al zijn we wel aan het kijken voor wat groters Nou ja de dames die morgen en overmorgen gaan testen suc6 En voor de andere dames eeen hele dikke knuf en dat ook bij jullie alles gouw goed mag komen
Hi dames, Heel veel succes gewenst aan de dames die al wat voelen, maar nog niet kunnen testen! Die onzekerheid kan heel wat met je doen. Dames die in de MMM zitten, jullie ook heel veel succes. Als ik jullie verhalen gaat mn hart naar jullie uit. Ik hoop dat het zo snel raak is voor jullie, dat jullie niet nog langer dit hoeven mee te maken en snel dat wondertje mogen verwachten. Ik en n vriend zijn op dit moment druk aan t klussen, mn mannetje is een aparte toen ik en de gyne m vertelde dat hij het beste zaad zou leveren als we t om de dag doen, wil ie dat ook doen! De dag ertussen wil ie niet klussen k had nooit gedacht dat hij dat zou doen. Hij vraagt ook echt wanneer mn eisprong zou zijn en we echt moeten klussen. Vind ik wel erg brappig, maar ook lief. Ben er erg blij mee. Ben blij dat er al een rose streep zichtbaar is! Gefeliciteerd! Dames die op rood zijn gegaan, erg balen zeg! Hopelijk volgende ronde beter Dikke knuffel aan iedereen die er een nodig heeft!!
Yinxy: herkenbaar.. hier ook een man die er echt mee bezig is en die helemaal staat te stuiteren als m,n ovu test positief is hahaha... wachten op een telefoontje kan echt lang duren bah bah
Haha, ik vertel ml echt niet wanneer me ei eraan komt. Dan komt er helemaal niks van terecht. Te veel druk dan. Vanochtend uitstrijkje laten maken, om techecken of er iets niet goed zit en ik daarom om de 2 weken ongesteld wordt. Ze heeft ook nog gevoeld ( das dus echt niet prettig) of me baarmoeder en eierstokken normaal aanvoelen. Dat was allemaal goed. Nu dus afwachten wat het uitstrijkje laat zien, en hoe me cyclus deze ronde verloopt.
Zo, net weer eens mijn pendel uit de kast gehaald en voor een collega gependeld die nu zwanger is. Volgens mij 2 jaar geleden dat ik het voor het laatst had gedaan. Bij haar eerste had ik het geslacht goed en de maand van bevallen (ze was begin januari uitgerekend en ik zei december en dat was goed haha). Ook voor mezelf geprobeerd maar dan doet hij raar. Ze zeggen ook dat je niet voor jezelf kan pendelen omdat je eigen emotie de pendel kan beïnvloeden. Heb het pas 10x gedaan ofzo hoor maar vind het wel grappig.
Voor jullie wil ik het wel proberen hoor . BP me maar even je echte naam. Ik denk dat ik daar genoeg aan heb.