Maybe 3 wat vervelend voor je dat je geen duidelijk antwoord hebt gekregen, op zo'n antwoord zit je niet te wachten volgens mij doet de computer een beetje raar ik zag dat het bovenstaande toch al gepost is toen namelijk keek stond er niks
mijn computer doet echt raar nu verschijnt er weer berichtje later terwijl ik het laatste berichtje eerder dan de andere had geschreven Dankje troela vind het leuk om dingen zelf te maken, helemaal als de mensen zoals laatst dachten dat ik een luiertaart gekocht had maar heb ondertussen veel ervaring heb de de afgelopen 2 jaar al 9 luier taarten gemaakt
Hallo Allemaal, Wat een drukte hier, ben je even niet online geweest!! Hier alles rustig zit op het wachtbankje waarschijnlijk de 24ste maart mijn NOD dag dus we mogen nog even......poeh wat duurt wachten dan lang zeg!! Ik heb nergens last van op dit moment dus we zullen zien... Nog meer mensen aan het wachten...?
Yep klungel, hier ook aan het wachten hoor. Qua symptomen alleen weer krampen en gevoelige borsten, maar dat heb ik helaas iedere maand dus heb hierdoor alweer een slecht gevoel. Het enige nieuwe deze maand is dat ik af en toe een gevoel van lichte eipijn heb en ik zit een week na eisprong.
Heey meiden willen jullie mij hier ook opzetten? Nod 22maart, djoon, 23jaar, 4e ronde Ik heb pcos maar heb getempt deze maand en heb vrijdag een eisprong gehad ben nog niet aan de clomid willen het eerst graag nog zelf proberen.
@ maybe, balen zeg!!! Andere arts? Of was dit al een andere/2e arts?Soms vraag je je wel eens af of die mensen zelf wel snappen hoe het is al het niet lukt... Hier geen symptomen... Juist een gebrek aan Vorige keren had ik pijnlijke tepels na eisprong tot ongesteld worden... Nu niks... Wordt bloednerveus van het wachten... Maandag pas NOD... Duurt veels te lang....
He wat een kl*te mens!! Wat heb je er nou aan. Heeft die der diploma bij een pak boter gekregen, sorry kan echt niet tegen dat soort zuurpruimen... Meid ik zou morgen nog een keer bellen en dan vragen naar de waardes van je test!!! Dan kun je zelf even kijken of ons mee laten kijken... Dikke knuffel schat!!!
Sorry verder is er zoveel gekletst!! Kan het niet bij benen... Heb super last van de pregnyl, hoop dat als ik zwanger mag raken ik mij niet zo beroerd voel!! Bah bah... Maagzuur, slecht zien, de ene keer steen koud, de andere keer bak ik weg
♥ nod-lijst 16 t/m 31 maart 2013♥ 16. (7) : lieflief (28 jaar), 3e ronde na mk, 1e kindje meg (29 jaar), 6e ronde, 1e kindje kriti81 (31 jaar) ronde 11 (start 2010), 1e iui shaar7 (32 jaar), ronde 1, 2e kindje simoontje123 (27 jaar), ronde 2, 1e kindje daantjuh85 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje nancy82 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje 17. (6) : angelryan (24 jaar), 8eronde, 2e kindje angelasm (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje riantjuh1987 (26 jaar), 2e ronde na mola, 1e kindje salamander (25 jaar), 8e ronde, 1e kindje uk2011 (32 jaar), ronde 5, 2e kindje zwaantje76 (36 jaar), 1e iui, 1e kindje 18. (6) : toekomstigemams (30 jaar), 12e ronde, 1e kindje volverwachting (30 jaar), 7e ronde na vmk, 2e kindje rosa1981 (31jaar), 2e ronde, 1e kindje waiting4amber (28 jaar), 2e ronde, 1e kindje pindaatje (29 jaar), geen specifieke ronde, 3e kindje lis1989 (23 jaar), ronde 9, 1e kindje 19. (2) : 00wendy00 (31 jaar), 6e ronde, 2e kindje wmc (25 jaar), 5e ronde, 1e kindje 20. (4) : mamasandra (27 jaar), 2e ronde, 2e kindje julia1984 (28 jaar), 12e ronde, 1e kindje rosalyn (23 jaar), ronde 2, 1e kindje ilse29, 10e ronde, 1e kindje 21. (7) : hoopvol84 (28 jaar), 10e ronde, 1e kindje starry (28 jaar), 9e ronde, 2e kindje firsttime (25 jaar), 6e ronde, 1e kindje butterflyooo (28 jaar), 3e ronde, 1e kindje mariannetje (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje molly27 (30 jaar), 18 maanden bezig, 1e kindje, mmm pluisje30 (30 jaar), ronde 9, 1e kindje 22. (7) : tinus mam van 2 (30 jaar), 2e ronde, 3e kindje linnepinna (27 jaar), 13de ronde, 1e kindje, mmm radiogirl (32 jaar), 13e ronde, 1e kindje ingri (30 jaar), ronde 9, 1ste kindje mol (34 jaar), zesde ronde, eerste na mk, derde kindje tielo (28 jaar), 11e ronde, 1e kindje, mmm clomid + pregnyl, iui 1 djoon (23jaar), 4e ronde, 1e kindje 23. (7) : lindsey (23 jaar), 5e ronde, 1e kindje saartjep (31 jaar), 5e ronde, 1e kindje water27 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje maybe3 (25 jaar) ronde 30, 3e kindje, mmm lotte30 (32jaar), 4e ronde, 2e kindje wondertjeinmaak (24 jaar), 5e ronde, 1e kindje mama4life (28 jaar), ronde 7 (1e na mk), 2e kindje 24. (6) : ambie80 (32 jaar), 7e ronde na mk, 1e kindje tesselaar (26 jaar), 6e ronde met clomid, 1e kindje mmm tebbie27 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje weegbree (30 jaar), 8e ronde, 1e kindje mmm klungel (29 jaar), ronde 8, 2e kindje jenn88 (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje 25. (6) : lov23 (29 jaar), 3e ronde na mk, 3e kindje swiss (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje sannevh, (28 jaar), 11e ronde, 1e kindje mmm rabia84 (28jaar), 5e ronde, 1e kindje nimme (32 jaar), ronde 1 na miskraam, 4e kindje karagoz (29 jaar), ronde 1, 3e kindje 26. (6) : dv828 (29 jaar), ronde 5, 1e kindje snoezelke (24 jaar), ronde 7, 1e kindje, mmm wendy27 (29 jaar), ronde 25, 1e kindje mmm jackyy (22 jaar), 1e ronde, 1e kindje tweety (32 jaar), 7e ronde, 3e kindje femmie123 (26 jaar), ronde 7, 1e kindje 27. (5) : kinderwens87 (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje sweetheart86 (27 jaar), ronde 11, 1e kindje yossie (30 jaar), 2e ronde, 2e kindje water27 (27 jaar), 1e ronde, 1e kindje lb1985 (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje 28. (4) : smnee (21 jaar), 9e ronde, 1e kindje daniellexxx (28 jaar), 2e ronde, 3e kindje fien25 (26 jaar), ronde 2, 1e kindje wondertjes (31 jaar), ronde 4, 2e kindje 29. (2): yinxy (29 jaar), ronde 5, 1e kindje pearl amor, (25 jaar), 13e ronde (25e maand), 9e ronde hormonen (pcos met menopur spuiten), 1e kindje mmm 30. (3): debbie (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje chantal3 (34 jaar), ronde 9, 3e kindje kreeft87 (25 jaar), ronde 15, 1e kindje 31. (6): missds (31 jaar), 3e ronde, 2e kindje yvonne (32 jaar), 4e ronde na mk, 2e kindje thasmo, (25 jaar), ronde 3, 2e kindje reb ( 26 jaar), 5e ronde, 1ste kindje barbara1980 (32 jaar), ronde 23, 1e kindje, mmm, clomid 150mg venna, ronde 3, 3e kindje datumloos. (7) : troelaa (26jaar), 11e ronde, 1e kindje, mmm scorpio99 (22jaar), 9e ronde, 1e kindje marly87 (25 jaar), 11e ronde, 1e kindje ana leigh (25 jaar), ronde 5, 1e kindje schaapje (35 jaar), 9e ronde, 2e kindje wannebemommy (22 jaar), 25e maand, 4e ronde mmm, 1e kindje mtr1982 (30 jaar), 1e ronde, 1e kindje illegaal. (0) t o t a a l: 91 wil je op de lijst zet in kleur je naam, leeftijd, ronde, kindje neer in je post dan komt dat goed! dus quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (2), mmm (14), negatieve test (0), twijfeltest (1), cyclus van slag (2), vlindertje, niets doorgegeven[/quote]
Dat klinkt niet fijn... Hopelijk ben je snel zwanger, dan is het in ieder geval niet voor niets geweest
@Nancy: ik ben er nog niet helemaal uit hoor, durf niet zo goed zo vroeg te testen, bang voor teleurstelling... @Maybe: balen meid! Wat een rotantwoord ook, "gewoon" wachten, bah... @Schaapje: hopelijk alles goed bij het uitstrijkje. Rot van je korte cycli! Wel fijn dat alles goed aanvoelde in ieder geval. @Lov: goed bezig om de dag @Simoontje: morgenochtend testen dus, spannend! @Wendy: mannen kunnen minder goed met de spanning om gaan denk ik, daarom willen ze er niks van weten Knap dat je tot na je nod kunt wachten. Wat sneu voor je mams trouwens... @Yinxy: Gaaf dat je man er zo in mee gaat en de adviezen van de gyn opvolgt @Nimme: ook al zo'n meegaande man! @Kriti: de 18e, ook spannend! Nog een paar daagjes dus. Ik zou voor kruidvat of clearblue gaan, in ieder geval niet voor predictor! Oh ik lees dat je niet in nl woont. Wel lekker creatief bezig met al dat geknutsel! Leuk idee voor je vriendin @Pearl: naar die klachten van de pregnyl. idd hopelijk snel zwanger dan is het allemaal niet voor niets... @Hier: vandaag geen maagzuur, wel veel plassen en wat krampjes. Ik weet het niet... overmorgen testen op dag 25? Of nog even wachten tot na mijn uiterste nod (25 tot 29 dagen cyclus)
Wat wordt hier veel geplaatst! Heb niet alles gelezen, sorry.. Sinds vandaag ben ik weer heel erg bezig met mijn nod volgende week. Kan bijna nergens anders aan denken. Ik voel al de neiging om te testen maar heb mezelf voorgehouden om te wachten tot na mijn nod. Zijn er meiden die hetzelfde hebben op het moment? Misschien kunnen we elkaar steunen! Heb overigens geen last van kwaaltjes... Weet niet of dit een slecht voorteken is? Wat een spanning weer elke maand (en ik ben nog maar kort bezig)!! Meiden, ik denk aan jullie en hoop op veel goed nieuws!
Spannend WMC! Voor mij komen er nog 10 wachtende dagen aan en ik kan ook maar moeilijk wachten! ben er heel veel mee bezig, maar daarmee versnel ik de tijd jammer genoeg niet uiteraard. Ik hoop op goed nieuws voor je!
22. (7) : Hopepraegnans, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje De kans dat ik zwanger zal zijn is klein, gezien we ditmaal zeer waarschijnlijk gemeenschap hadden ná de eisprong, maar niet geheel uitgesloten gelukkig, dus vol spanning wacht ik af! De volgende maand wordt de officiële eerste ronde, gezien onze beslissing om zwanger te worden deze maand wat laat in de cyclus viel waardoor we er zeer waarschijnlijk niet op tijd bij waren.
Hey WMC, Hetzelfde hier... Wil zo graag testen terwijl ik weet dat de kans ieniemini is dat hij nu opeens een streepje geeft... Merk aan mezelf dat ik er weer helemaal vol van ben... Net als vorige keer in de week voor m'n NOD... Ben continu op het forum aan t lezen, dingen aan t zoeken op Google over zwangerschapsdingen... M'n vriend wordt geschift van me omdat hij alleen maar t blauwe licht van m'n mobiel in m'n gezicht weerkaatst ziet... Ook niet echt best hè... Hahaha... Eerst bespring ik hem zowat als ik vruchtbaar ben... En dan de week voor m'n NOD zit ik compleet in m'n eigen gedachten... Maar ja... Hoe stop je het ermee bezig zijn... ?
Hooppraegnans, leuk dat je er ook bij komt op de lijst! Het zou natuurlijk fantastisch zijn als je direct zwanger bent in de 1e ronde!! Hoop het voor je! Ben je al lang gestopt met anticonceptie trouwens?