Heel herkenbaar wat je schrijft, waiting4amber! Het bespringen tijdens je vruchtbare dagen, het googlen, etc... Maar eigenlijk wil ik het er met m'n vriend niet al te veel over hebben. Wil niet dat het er zo dik bovenop ligt zeg maar, haha. Ik word al gek van mezelf, haha! Tsja, goeie vraag, hoe stop je ermee bezig te zijn.... Ik hoop dat het helpt als ik hier een beetje m'n ei kwijt kan. Misschien komt er dan meer ruimte voor andere dingen in m'n hoofd???
Ja hoor ....hier precies hetzelfde! Ben er eigenlijk de hele dag mee bezig, probeer het los te laten maar dan komt er weer iets voorbij waardoor ik er weer aan denk. Zeer regelmatig op het forum aant lezen, vreemde symptomen aan het googelen etc etc. Aankomende zaterdag is mijn NOD, wil proberen te wachten met de test tot de 17e.
Inderdaad heel moeilijk om niet te vroeg te testen! Ik herken het helemaal zelfs het afstruinen van de pagina en google. Vandaag ff snel getest, ik ga morgen een dagje relaxen in de sauna en wilde weten of ik niet toevallig zwanger zou zijn. Helaas negatief getest (misschien nog te vroeg) Maar dan hoef ik me niet schuldig te voelen als ik motgen naar de sauna ga. Pffff spannende dagen weer succes iedereen
Hoi dames, weer genoeg gekletst. Hier komt mijn NOD er hard aan. Ik heb nog steeds het goede gevoel over mijn lichaam en het gevoel nu dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn, zonder echt veel symptomen te hebben, op wat buikkrampjes na, maar is een gevoel diep van binnen. Toch wil ik daar niet te veel bij stil staan, uit zelfbescherming. Het is erg spannend allemaal. Ik denk dat ik donderdag ga testen, maar misschien stel ik het nog even uit, ben er nog niet helemaal uit. Op z'n laatst test ik zaterdag, dan vier ik mijn verjaardag, vind het dan wel handig om het te weten Het kost me wel enorme moeite om niet te testen. Meiden, zet hem op, sterkte met alles. Klussers veel plezier en geniet ervan!!!
Hallo allemaal! Hier hetzelfde..... Ik heb me dan weer niet in kunnen houden 😁. Maar een vage test dus het kan beide kanten op. Ik heb er alleen wel een heel goed gevoel over. Maar goed, dat zegt natuurlijk niks 😉. Iedereen hier suc6!
De tijd komt er snel aan voor velen voor de nod!!! Spannend hoor!! Voor mij nog te vroeg om te testen...
Haha, van mijn test? Die is al weg😊. Was een erg vaag lijntje, maar wel binnen de tijd. Maar ik heb dat vaker gehad en toen was het uiteindelijk ook niks. Dus ik wacht tot zaterdag (als ik zo lang kan wachten😉 en dan zal ik 'm hier plaatsen 😜 Ik hoop dat mijn gevoel klopt 😊
Ik hoop het ook voor je!!! Ben reuze benieuwd naar je test zaterdag!!!Hier nog veels te vroeg om te testen... Hoewel ik er wel toe in staat ben om het eigenwijze drol die ik ben, toch gewoon te doen...
Ik vind het knap van jullie dames, dat jullie t testen uitstellen!! Toen ik overtijd was heb ik in een week 3 testen er doorheen gejaagd.. En ja, googlen... Doe ik ook veel... En dan wanneer ik ff bezig ben kan ik mezelf gelukkig tot een halt roepen en meer de instelling nemen: ik merk t vanzelf wel. Spannend voor de dames die langzaam kunnen beginnen met testen, ik hoop dat t een duidelijk streepje zal zijn!!! Armor: hopelijk voel je jezelf snel weer beter!!! Succes met duracell konijntje spelen!!
Dank je WMC! Lief van je. Ik hoop het ook! Ik merk dat ik allerlei symptomen ervaar, maar ik realiseer me ook dat ik momenteel sterk stil sta bij mijn lichaam en wat ik dan allemaal ervaar. Een logische verklaring is dat het hele natuurlijke symptomen zijn welke ik altijd al wel heb gehad, maar welke nu opeens opvallen omdat ik er op ga letten;p Gelukkig ben ik daar niet de enige in...volgens mij is het een bijkomend ''symptoom'' van vrouwen welke graag zwanger willen worden Volverwachting: wat spannend! laten we hopen dat je naam niet alleen figuurlijk maar ook letterlijk gaat zijn!
Hier slaat de twijfel een beetje toe. Vanmorgen wat menstruatieachtige krampen, hopen dat dit niet doorzet. Als ik uit ga van mijn vorige cyclus heb ik morgen mijn NOD. pffffff
Hier omowit!! Maar ik ben nog erg voor. Zaterdag nod. Denk ik. Wel met ovu testen gewerkt. En zaterdag is dan 14 dagen na de gemeten ovulatie. Denk dat ik had moeten w88 op de innesteling en dan 14 dagen rekenen, die heb ik niet gevoelt?? Nou zaterdag nog een x testen dan maar.
hallo meiden, heb even niet terug gelezen sorry daarvoor.. maar was gister echt een beetje van de kaart van dat lompe antwoord... de eerste gaan alweer testen ik ga duimen voor een hoop roze meiden
Mogge meiden, Oeh, spannend, de eerste twijfeltesten komen voorbij! Mijn duimen draaien overuren voor jullie. @zwanger en naar de sauna ( sorry, weet ff niet meer wie het schreef), dat kan toch gewoon? Ik ga regelmatig, en zie ook regelmatig zwangere vrouwen rondlopen. Als jij het nog lekker vind als je zwanger bent, gewoon doen. @maybe, pfff, wat een lompe reactie. Dikke knuffel voor jou, meid. @pearl, ik hoop dat je je snel beter voelt, en dat het duracellkonijntje spelen zijn vruchten afwerpt. @hier, ons kleine meisje wil geloof ik geen broertje of zusje. Gisteren heeft ze onze klussessie flink verstoord. Na een half uur met een huilend klein meisje opmschoot gezeten te hebben (ze heeft heel erg last van groeipijn in haar benen), was de zin wel verdwenen, en zijn we maar gaan slapen. Haha, vandaag nieuwe poging. Allemaal een fijne dag!
Nou dames Net weer getest had gehoopt op een knaller maar dat is die niet geworden Hij is wel duidelijker dan maandag dus mag eigenlijk niet klagen En mischien maar goed dat die niet meteen knalt ivm de mola die ik gehad heb Zal vanavond even kijken of ik een foto kan plaatsen Maar begint nu tog werkelijkheid te woorden 2de ronden na een half jaar wachten kan het gewoon niet geloven Nou ga proberen er van te genieten en niet teveel te twijfelen Ga vrijdag weer een testje doen en hoop dat die dan nog duidelijker is
Hallo dames. Kom hier ook een beetje meekletsen als dat mag Wil iemand mij op de lijst zetten? Nod 19 maart, ronde 1, 2e kindje Thnx