Nou, dit is geen goede morgen voor ons! Misschien moet je het nog een dagje uitstellen Ana Leigh Maar lieflief, het kan toch nog? Of voel de rode periode al aankomen?
Hallo allemaal, Manlief komt vanavond weer thuis, zonet had ik een positieve ovu test Vanavond dus maar flink aan de klus!
Dv, veel klus plezier. Maybe, ik zou echt terug bellen dit.is geen doen! Meiden met nega test, balen zeg. Ook voor de meiden op rood. Wat balen! Ik heb een continue spierpijn gevoel grrr...
@pearl: dat ga ik ook doen want m,n cyclus word langer als 35 dagen dus moet of prikken of ophogen en dat moet toch van te voren besproken worden en niet pas als ik ongi ben dan is het te laat
Ik had mijn NOD wat later gezet, zodat ik niet te vroeg zou testen Als ik uitga van mijn vorige cyclus heb ik vandaag mijn NOD en als ik uitga van mijn cyclus voor mijn mk, zou ik morgen mijn NOD hebben. Ik voel nog niet dat ik ongesteld ga worden, maar heb niet al te veel hoop meer.
Nou meiden zet mij maar echt op rolze Gister ook nog een cb test gedaan Deze gaf 1 a 2 weken zwanger aan Wil alle meiden van deze lijst heel diep knufelen en suc6 wensen Dat jullie wens maar gouw in vervuling mag gaan
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier, mag ik ook op de lijst? Maria87, 25 jaar, 3e ronde, 31 maart (= geschat o.b.v. gemiddelde van twee onregelmatige cycli) Ik wens alle dames heel veel succes en sterkte met het ellendige wachten... en sterkte natuurlijk als het dit keer niet lukt. Duimen maar!
alle dames heel veel succes hier en hopelijk veel roze!!! Ik ga naar het volgende nod groepje. Bedankt voor de gezellige babbels en steun.
Gefeliciteerd riantje! Ga er heerlijk van genieten!! Hier een vroeg testje gedaan, maar niks te zien hoor! Heb me nu voorgenomen Nog 1 week te wachten voor een Evt volgend testje. De 2 keren dat ik zwanger ben geweest testte ik Pas met 6 weken dus geen idee of mijn lichaam zo vroeg Al genoeg hcg aanmaakt. (ben nu 3 dagen voor nod) Ga er maar vanuit dat het niks wordt...
Gefeliciteerd Riantje!!! - hier nog geen spoortje ongesteldheid, raar want normaal heb ik altijd wel 3 a 4 dagen voor NOD al een beetje donker verlies... zoooo moeilijk niet te testen:O voor iedereen op rood: dikke knuff
Riantje, gefeliciteerd! Simoontje, balen meid.. Bah heb spierpijn in mijn buik. Denk nog van de pregnyl. Ze zeiden dat ik een dikke blauwe plek zou krijgen en zware spierpijn. Nou ja heb relatief lichte spierpijn gevoel en blauwe plekken heb ik maar een gehad in 37 dagen, was op dag 4 en van de pregnyl geen blauwe plek gelukkig. Hoop dat snel weg trekt.
Komt dat omdat de vloeistof zo dik is van pregnyl? ik hoop voor je dat je niet al te veel bijwerkingen ervan hebt.