NOD 16 t/m 31 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwaantje76

23 feb 2013
    56
    0
    0
    Friesland
    Ik ga morgen of zaterdag nog een test doen.Kijken hoe ie er dan uit ziet....

2. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Gefeliciteerd Riantje! :)

Misschien toch maar doen..

Heb er heel eerlijk gezegd ook niet zo heel veel vertrouwen in... vanwege mijn nog niet gelijkmatige cyclussen..vorige keer duurde het 54 dagen voordat ik ongesteld werd... Maar aan de andere kant, ik heb wel mijn eisprong gevoeld, geloof ik..

Liefs,

3. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Dat zou best kunnen... geen idee eigenlijk. ..

4. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    11 april is niet op dit forum.:D Je kan je dan zelf aanmelden bij het forum van 1 t/m 15 april.

5. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    gefeliciteerd meid!!

6. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Spannend hoor!
    Je heb inderdaad een vreemde cyclus maar dat betekent niet dat het niet raak kan zijn. Dat je jouw eiersprong hebt gevoeld is iig goed nieuws. Kan daar zelf niet over meepraten.
    Mij gaf een testje wat meer rust, ondanks dat deze wit was. Maar als jij je daarna erg belabberd voelt zal ik nog even wachten.
    Wachten duurt alleen zooooo lang :x

Ik ga heel hard voor je duimen!

7. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    gefeliciteerd riantje!!

pearl ik hoop dat het gauw betert jouw spierpijn.

8. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Hoi Pearl Amor,
    Ik las net je verhaal via de link in je handtekening. Pff.... wat een olifantengeduld moet jij hebben! Ik hoop van harte voor je dat het dit keer gaat lukken!!
    Liefs,
    Maria

9. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse
    Kzie dat wij dezelfde NOD dag hebben, ik ben heel benieuwd naar je test morgen!

10. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    simoontje123: Wat jammer! Veel succes in de volgende ronde!
    riantje1987: Proficiat meid!

11. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    @ simoontje123: Balen! Veel succes in de volgende ronde!
    @ riantje1987: Proficiat, geniet ervan.

@ allen wachtende succes met wachten.
    Sommige gaan nog aan de klus.. Succes..

Liefs

12. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd riantje!!

Simoontje, das balen, maar heel veel suces voor de volgende ronde.

Pearl amor, hopelijk krijg je inderdaad niet te veel bijwerkingen en is je spierpijn snel weg!

Op t moment heb ik zelf last van wat lijkt op menstruatie krampen en lichte misselijkheid. De misselijkheid heb ik nu 3 dgn en de krampen sinds gisteren. Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat ik ieder moment ongi kan worden.. Terwijl ik 10 dgn geleden pas ongi ben geworden... Zou wel een erg korte cycles dan zijn ineens! Maar ja, niets is onmogelijk natuurlijk angezien ik in aug mn mirena eruit is gegaan.

13. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Lief van je!!! :)

Ik zal nog maar even wachten, heb nog 3 testen op voorraad (van 2 voor 5 van KV).

Ik weet het ook niet zeker hoor, met de eisprong, zou wel voor het eerst zijn, denk ik. Had steken en buikpijn op de dag zelf, maar wel voor een paar uur, niet de gehele dag.

Ik hoop dat mijn cyclus weer normaal gaat 'doen' nu. Ben 16/10 gestopt met de pil, járen geslikt, heb geen idee wat mijn cyclus daarvoor was. Ik geloof nogal onregelmatig, maarja, was ook jong. (ben op mijn 10e al voor het eerst ongesteld geworden).

Liefs,

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Riantje, gefeliciteerd! Geniet er van :)

Maybe, wat een raar gedoe dat ze zo met je omgaan dat je maar gewoon moet afwachten... Kunnen ze niet even kijken?

15. djoon

djoon Niet meer actief

Oehh al een paar zwangeren:) gefeliciteerd!

Hier vndaag koorts. Zou dat schadelijk kunnen zijn voor mogelijke innesteling?? Me temp is idd erg hoog 38.1 vanmorgen.

16. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Nou dat is iig geval goed lkkr rlx. Je hoort heel vaak als vrouwen lkkr rlx en ontspannen en met de gedachte ergens anders zijn ze zo zwanger dus wie weet:D
    Met mij gaat het wel goed ben er niet zo mee bezig deze ronde waf betreft mezelf gek maken ;)ik heb ee doorverwijzing gekregen van de ha voor de gyn dus mocht het deze ronde niks worden weet ik iig dat ik naar de gyn kan voor hulp. Hopelijk is het niet nodig;)

17. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Geen idee eigenlijk, ik had eergisteren tot 38,7 maar had me daar eigenlijk geen vragen bij gesteld.

18. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    riantje1987 gefeliciteeeeeerd!!!
    Simoontje123, veel succes! dikke knuf

19. Yvonne80

Yvonne80 Lid

8 aug 2012
    82
    0
    6
    V.S.
    Gefeliciteerd, zwangere dames!!

Hier nog in afwachting van m'n ei, waarschijnlijk begin volgende week. En natuurlijk zou man net aankomende week op zakenreis moeten...Maar hij heeft de reis uit kunnen stellen tot eind volgende week :D
    Denk niet dat hij mijn eisprong als reden heeft opgegeven, haha! Maar ik ben er wel blij mee ;)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha Yvonne....wel lief!

Deel Deze Pagina