NOD 16 t/m 31 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks! Ik wacht wel even af wat m'n temp de komende dagen gaat doen.

2. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Jeetje! Sterkte Wendy!!

3. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse
    gefeliciteerd angelam!!!!

ik heb net getest was negatief (kon het niet laten)

4. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

mrt, uhm ja ik denk dat Nancy haar uitleg wel kan kloppen...

Wendy, ik zie eigenlijk alleen het begin en eind en er tussen niet echt een streepje, al hoop ik dat dat nog wel komt natuurlijk ;)

Angelasm, voorzichtig gefeliciteerd...

5. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Hoi Meg, jammer dat je moet doorschuiven! maar je zal vast niet de enige zijn... zou me niks verbazen als ik straks ook kan doorschuiven naar het volgende groepje

Hopelijk hoef je niet nóg een keer door te schuiven en is het straks gewoon raak:)

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Angelasm, van harte gefeliciteerd meid! Mooie streep!

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@angelasm: mooi test meid.. van harte gefeliciteerd..!!

8. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    #1468 Thasmo, 15 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2013
    Mtr, test je wel elke keer op hetzelfde tijdstip verder? Dat is belangrijk om een goed beeld te krijgen.. ik zie best veel "open rondjes" ipv geheel gevulde blauwe bolletjes. Stel je vaste moment is 06.00u (zoals bij mij) meet je voor 05.45 of na 06.15u dan geeft ie een een open rondje omdat FF de temp niet betrouwbaar vind ivm afwijken meetmoment.
    Dus of de tijd is echt afwijkend of je hebt een aantal keer PM of AM verwisseld (waardoor FF denkt dat het savonds ipv sochtends is;))
    Misschien dat het daarom zo onduidelijk is?
    Verder heel belangrijk om voor het opstaan te tempen.

Als je naar mijn templijstje kijkt (onderaan in mn handtekening) dan heb ik elke dag de wekker op 06.00u gezet en gelijk getempt (thermometer ligt op het nachtkastje). Behalve op de dag waarop je het 'open rondje' ziet want daar heb ik er 2keer uitgemoeten snachts (om 03.00u en 04.30u) omdat zoon wakker was en dan is je temp gelijk onbetrouwbaar ook al heb ik om 06.00u getempt. Heb toen in FF aangegeven dat ik snachts eruit ben geweest en prompt een open bolletje ;) plus een hogere temp dan 'normaal/verwacht' als resultaat van de nachtelijke activiteit;).

Mocht je dat toch ook allemaal doen, dan durf ik echt geen gok te geven waar je in je cyclus zit sorry :)

Edit: ik denk dat ik een ander kaartje krijg te zien of andere forumsters zijn beter in het kaartjes lezen dan ik :D aangezien zij wel iets zien in je kaartje, never mind mijn antwoord ;)

9. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Mooie test angelsm!! Gefeliciteerd!!!:D

10. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    mooie test anglasm! gefeliciteerd!!!!
    Wendy, ik zie wel wat hoor, maar is er bewerkt, dus ik zou nog maar even afwachten, spannend zeg.
    Fijn dat je toch nog je ei voelt maybe!
    Ik heb net conceive plus besteld, gaan we dat maar eens proberen. Hoop natuurlijk dat t niet meer nodig is, maar ik geloof er tegenwoordig niet meer in (doe aan zelfbescherming).
    Succes meiden, spannende dagen komen eraan nu, hoop op veel roze!

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

hier vorige ronde conceive plus besteld maar ik gebruik het niet meer... manlief moet me zowat op ze kop hangen om te zorgen dat alles er niet gelijk uitloopt (na het klussen)

12. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63

Eens! + 1

13. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ thasmo, ik gebruik zelf geen temp methode in deze poging voor een tweede kindje, dus denk dat jou analyse best eens juist kan zijn hoor;) ik kijk alleen maar naar pieken en dalen:p

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dit is een onbewerkte versie. Ik ben zelf een heeeel goede tuurder :D maar je ziet, een foto met je telefoon in schemer is niet optimaal haha. Ik las hier wel op het forum dat veel dames met sensitest negatief testte en met de 2v5 wel positief. Dus ik ga morgen maar eens langs de krudvat...

Bekijk bijlage 312112

15. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Hoi allemaal,

Ik verhuis hier even naartoe omdat ik maar van mijn langste NOD uitga en die is 18 maart. Aardbeitje-24 jaar-ronde 8- 1e kindje

Vanochtend beetje roze bij afvegen, daarna niks meer en nu weeig gevoel in mijn buik alsof het ieder moment door kan komen gisteren (mijn gemiddelde cyclus) negatief getest.. Dus ben benieuwd..

Ik duim voor alle dames op het wachtbankje hoop dat er in deze nod-lijst veel roze dames zullen komen ;)

16. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    ik zie wel een heeeel licht streepje spannendddd..

17. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Een vraagje aan de dames die tempen als je temperatuur overdag gewoon hoger is dan je normale temperatuur overdag wil dit dan ook iets zeggen? zit meestal rond 36.5-36.7 en nu 37.1 al een paar dagen

18. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie ;)!

Nu begrijp ik ook meteen wat die open bolletjes inhouden :D (heb de lessen van FF niet gevolgd :)). Ik temp alle dagen wel rond dezelfde tijd, als m'n wekker gaat (5.45u). Ik heb hem 1x later gedaan CD12. Die schiet er dan ook meteen uit. De verklaring voor die andere bolletjes is dat ik het later die ochtend pas heb ingevoerd in FF en de tijd niet heb aangepast.

Ik had gisteren wel doorzichtig-dradentrekkend slijm en de afgelopen drie dagen wat krampjes en steken rond de BM. Ik wacht wel even af wat m'n temperatuur gaat doen.

19. djoon

djoon Niet meer actief

@zwangere, gefeliciteerd:)

20. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoals je wellicht al gelezen hebt ben ik ook nog een leek op dit gebied ;). Ik denk alleen wel dat je temperatuur overdag sterk kan wisselen door de bezigheden die je hebt. Daarom temp ik 's ochtends voor het opstaan.

Deel Deze Pagina