Ik hoop dat je zwanger bent als je trouwt... Wij zijn 11-11-11 getrouwd en op de babyshower van en schoonzus en beste vriendin maart 2012 werd me al gevraagd en wanneer bij jullie... Schiet niet op he, had al lang kinderen bij jullie verwacht Ik ben tegelijk gestopt met de pil als mijn schoonzus... Zij 20 maart (hoorde we achteraf) en ik 22 maart...
Ja precies, daarom ben ik blij dat we er nu mee bezig zijn en ons laten onderzoeken, gelukkig nu nog zonder die vervelende vragen.
Ik trek me eigenlijk niet zo heel veel aan van al die vragen, die krijg ik al zeker 6 jaar lang terwijl manlief er nog lang niet aan toe was. We hebben gewacht tot na ons huwelijk, ik wilde niet ongetrouwd moeder worden en al helemaal niet zwanger trouwen. Ik heb het gevoel dat veel mensen het mij niet meer durven vragen, ze denken immers dat we al heel lang proberen en dat het niet lukt want ik geef al best lang toe dat ik kinderen wil.
Ik kom hier illegaal meepraten. Mijn nod is ergens begin april. Alleen vind ik het bij de nodlijst van het einde van de maand wel zo gezellig. En er is nog geen nodlijst voor begin april . Wannebemommy, 22, 25e maand, 4e ronde MMM, eerste kindje.
Lieve dames!! Ik wil graag mee kletsen!! Zie dat t al lekker druk is hier! Butterflyooo-nod 21 maart- 3e ronde-eerste kindje/28 jr
Hoi allemaal Ik wil mezelf ook weer toevoegen voor deze lijst Kriti81 31 jaar, eerste kindje, nod 16 maart, eerste ronde iui, ronde 11 (maar eigenlijk al vanaf oktober 2010) wel spannend hoor ben vanavond naar de gynecoloog geweest en hij heeft een inwendige echo gedaan ik heb drie follikes waarvan er 1 nu ongeveer bijna 12 mm is, moet nu dinsdag aan de eind van de dag komen om te kijken of de follikel goed gegroeid is en dan hoor ik verder wanneer ik een injectie enz moet. Ik heb dit forum een beetje terug gelezen en jullie hadden over namen. Hier is de gewoonte dat je de namen vernoemd naar de ouders van de vader maar het liefst wil ik het meisjes naam zelf verzinnen want mijn schoonzus heeft ook al dr moeders naam voor haar dochtertje. De jongens naam zou dan nikos worden en mijn man wil zijn moeders naam voor een dochter grissoula maar ik wil voor een meisje toch een naam zelf verzinnen maar dan wil mijn man wel dat het een griekse naam wordt (de een keer is het nee mijn moeders naam en de andere okee we verzinnen een naam). We zullen wel zien als het eenmaal zo snel voor is!!! Hopelijk komt er deze maand veel meer rose dan de afgelopen maand
Wel tof dat je na je afspraak direct al kan starten hé! (Want je wist niet goed hoe en wat meen ik me te herinneren, niet?)
Ik had cyclussen van 119 en 88 dagen en toen door verwezen naar gyn. Tijdens pil sloeg ik ook wel eens een maand over met menstrueren... De gyn heeft dus de PCOS geconstateerd... Wel fijn nog even zelf proberen , wij zitten al ongeveer 10 maanden in de MMM
Ja zeker tielo inderdaad tof dat het allemaal zo snel gaat ben blij dat ik zo snel terecht kon bij de gynocoloog want dan mis je laat maar zeggen geen maand. Gelukkig hoefde mijn man ook zijn sperma niet op niet te laten testen. Ik weet nog niet helemaal hoe het gaat maar dat hoor ik dinsdag wel ben in ieder geval erg blij dat we nu al kunnen beginnen. en ondertussen duim ik dat mijn follikel goed groeit maar hier heb ik goeie hoop in de gyncoloog heeft al een paar keer dit jaar een inwendig onderzoek gedaan (ik probeerde de afspraak zo te plannen dat binnen twee dagen mijn eisprong was)want ik moest bijv. al twee keer voor een test pub ik bedoel uitstrijkje want heb hpv dus moet twee jaar elke zes maanden terug voor controle) en dan deed hij ook gelijk maar een inwendig onderzoek om te kijken hoe het met follikels ging en elke keer waren ze mooi gegroeid.
Je man testen moet niet echt, want als ze dan toch IUI doen kunnen ze dat vlak voor de inseminatie al testen hé, dat zaad wordt normaal toch opgewerkt en dan weten ze het direct. Al wat blijft leven (en in't beste geval is dat veel) wordt dan toch direct 'gebruikt'.
En het leuke is ook dat je niet met de hormonen moet beginnen precies hé! Als je bij de volgende meting een mooie groei hebt, kan je in je eigen cyclus blijven werken, ideaal!
Ik dacht eerst dadelijk zegt de gynecoloog je man moet toch testen om te kijken of zijn sperma al weer beter is geworden dan half jaar geleden (want het is laat maar zeggen nog niet helemaal hoe het hoort te zijn, bij zijn eerste test was het van jullie kunnen niet op een normale zwanger worden als zijn sperma niet beter wordt dan moet je een ivf behandeling). Ik weet eigenlijk niet of dat het probleem wat mij man had snel kan terug komen, want het kon ook komen door dat hij veel zware dingen teelt en dit doet hij nog steeds voor zijn werk maar we gaan er maar vanuit dat het niet terug komt Ben inderdaad wel blij dat ik nog niet met hormonen hoeft te beginnen De gynecoloog had het er wel over dat mijn follikel nu wel klein was ik weet niet of hij bedoelde dat hij normaal op deze dag al iets groter moet zijn om rond dag 14 20 mm te moeten zijn. Ik laat je dinsdag wel weten hoe het is gegaan (o ja hij wist trouwens niet hoeveel een iui behandeling hier kost dit moeten we bij de kliniek vragen maar als het goed is moeten we daar volgende week naartoe) Ik ga jullie maar verlaten en lekker mijn bedje opzoeken het is hier namelijk een uurtje later dan in nl welterusten of in het grieks gezegd Kalinigta
Hi sorry sorry sorry, zou je me willen verplaatsen van 20 maart naar 23 maart? Eerste rond, eerste kindje. 27 jaar. Deze cyclus was langer (nu pas ongesteld). Ik ga het liefst uit van de langste cyclus.