NOD 16 t/m 31 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmie123

femmie123 Lid

26 feb 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad dat dacht ik ook!!!
    Mja kansen voorbij;)

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zou het nog kunnen dan? Heb er een hard hoofd in na die 2v5 vanmiddag, ondanks dat die met een middagplasje was....

Echt, als ik nog geen vaag lijntje of negatieve test zou hebben gezien zou ik heel hoopvol zijn hoe ik me voel. Maar ja, je lichaam kan je heel goed voor de gek houden.

3. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    aardbeitje7: Zolang het bruin is (oud bloed) kan net normaal niet zo veel kwaad dacht ik. Maar ik hoop zo met je mee dat dit goed blijft gaan!
    pearl amor: Sorry! Ben door ziekte hier even niet geweest dus wist het niet. Ik probeerde enkel mee te denken wat het kon zijn ;)

4. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

5. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse
    Wouw super gaaaf, ik heb de site ff opgeslagen hihi!

6. Pearl Amor

Haha... Ben dol op winnie the pooh en mijn beste vriendin en mijn schoonzus hebben nu ook op eens winnie the pooh, vond dat niet leuk omdat ze beide weten hoe graag ik dat wilde... Maar goed de ene heeft heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel kleur en de andere heeft alles wit, met zwarte lijntekeningen pooh en vriendje (ledikant lakentje etc hebben ze met een zwarte tijgetje)... Dus dacht ik ik hou van lime, wil het neutraal houden, wij willen straks niet weten wat het word... Dus vind die lime pooh beer wel heel erg leuk... Ga stiekem, beetje bij beetje alles bestellen ;)

Heb nu van for ever friends 2 dekentjes en veel dingen in het blauw voor de meiden als ze hier slapen en die dingen van winnie the pooh liggen allemaal apart op wacht... (ben dan ook zo'n pin dat ik die er niet op leg als de kids hier zijn.. ;))

7. WMC

WMC Lid

27 feb 2013
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jouw nod is dinsdag, toch? Op veel sites lees ik dat een test vaak pas positief is na je nod. Daarom denk ik dat het nog kan. Tsja, je lichaam kan je voor de gek houden. Maar wat ik ook merk is dat mijn menstruaties erg verschillen. De ene keer heb ik erge buikkramp terwijl ik een andere keer bijna geen last heb. Meestal heb ik bruin bloedverlies van tevoren, maar soms ook niet... Soms pijnlijke borsten, soms niet... Geen pijl op te trekken dus. Irritant!

8. WMC

WMC Lid

27 feb 2013
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mooi!

9. Pearl Amor

Dankjewel...
    Binnenkort nog iets van laminaat er in, nu ligt er nog heel oude vloerbedekking, maar in de weten schat dat we gingen klussen laten liggen ;)

10. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat kletsen jullie veel:p
    hier nog steeds geen ongi;) volgens mijn laatste cyclus zou vandaag uiterlijk mijn nod zijn..
    gisteren echt mega ongikrampen gehad, was ervan vertuigd dat ik ongi zou worden, maar loop al 2 dagen voor jan hen met maanverband rond:)
    vandaag wel wat krampjes nog gehad, maar niet zo hevig als gisteren en nog steeds geen spoortje ongi te bekennen.
    morgenochtend nog maar eens testen;)

11. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Wanneer zou ik voor het eerst kunnen testen? Ik kan echt niet wachten!!

12. Pearl Amor

Morgen vroeg zou je al kunnen testen, pregnyl moet dan uit je lichaam zijn, maar veiligste is nog 4 daagjes wachten... Is wel moeilijk...

13. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse
    Amor: vriendin van me is nu zwanger van een 2ling en die is helemaal nijntje gek:p volgend my heb ik zojuist haar huwelijk verpest met die site hahaha. Zelf ben ik wezeloos van hello kitty maar dat is natuurlijk niet zo leuk als we een jongetje zouden krijgen. Dus ik wil iets neutraals zodat ik dan na de bevalling los kan gaan hahaha

14. hooppraegnans

12 mrt 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Nancy! Ik duim mee voor je!

15. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel;)

16. Pearl Amor

Ja vooral nijntje retro is echt super...

Tja hello kitty is wel echt een meiden ding... Vind poeh voor beiden kunnen... Maar hello kitty is wel super lief...

Ja ik wil het neutraal ivm niet weten wat het word ;)

17. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Ok en als hij dan positief is kan dat een goed voorteken zijn, en als hij negatief is zegt het nog niks. Klopt dat?

18. Pearl Amor

Ja dat klopt... Als je morgen een licht positief testje hebt kan dit niet meer van de pregnyl zijn... Is hij negatief dan kan je altijd nog positief testen :D Spannend... Mijn duimen draaien..

19. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Zou dan 2 dagen na innesteling zijn, maar volgens internet kan je dan inderdaad al positief testen.

20. Pearl Amor

JA dat kan dan inderdaad wel... Ben benieuwd...

Deel Deze Pagina