NOD 16 t/m 31 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Oke ja dat zou ik wel even doen inderdaad en dan gewoon beginnen met recept... Oh mag dat niet zeggen :p

2. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    Ja echt waar. Had tien ook al de hoop opgegeven, maar 4 dagen na nod opeens een heel licht streepje, en 2dagen dasrna pas een knaller

3. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Goedemorgen dames,

Even ego: nog geen spoor te bekennen van ongi, en werd vanmorgen misselijk wakker. Word vandaag een spannend dagje broekloeren. Heb ook helemaal geen test in huis, maar zou er nu graag eentje willen doen :)

4. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    @schaapje. Ik hoop het. ..als ongi wegblijft woensdag nog maar eens testen dan?
    @mamasandra. Spannend! !

5. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Goedemorgen allemaal!

Wat wordt er veel gekletst hier zeg!!leuk!!
    Hier begint de spanning op te lopen... Morgen nod hoop ik, maar dat wachten duurt erg lang!!!

Mama Sandra, mooi woord broekloeren!!hihi!!die moet ik onthouden!

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

goedemorgen dames.

hier ook nog geen spoor van mijn ongi te bekennen. gisteravond wel krampjes down under dus denk dat het vandaag wel gaat doorzetten.

heb nog 1 testje maar na de spierwitte van donderdag durf ik niet meer...

7. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Help! Ik denk dat ik vrijdag in de vroege ochtend een innesteling heb gevoeld (enorme kramp gedurende 10-15 minuten), nu was gisteren mijn temp O.1 lager en nu weer 0.2 lager. Is dit normaal of voorbode van iets slechts? Kunnen innestelingspijn en temperatuurdaling niet tegelijk voorkomen? Ik zit nu pas op 9 dpo dus menstruatie zou wel heel vroeg zijn..

8. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    olakidee, volgens mij gaat die temperetuursdaling juist gepaard met innesteling toch??

wat ik me afvraag he??? heb vanmorgen negatief getest, had eergisteren echt ongikrampen maar ongi kwam niet.
    zou de ongi ondanks dat ik die krampen heb gehad toch nog later kunnen komen??
    ik kan me van mijn vorige poging nog herrinneren dat ik wel eens een paar dagen overtijd ging en dan na een witte test toch ongi werd, maar dan had ik vooraf geen krampen...die had ik nu wel??

9. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Nancy: het kan elke cyclus weer anders zijn helaas. Ik vertrouw niet meer zo op de krampjes eerlijk gezegd.
    Vlak voor een ongi heb ik altijd krampjes en beige afscheiding. Nu krampjes en spierwit. Weet ook niet meer wat ik er van moet denken...

10. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Maar pas paar dagen later dan de pijn?
    Over de ongi krampen: die heb ik wel vaker 1-2 dagen voor de ongi begint, dan weet ik dat ik de spullen gereed moet houden. Ik hoop voor jou dat je gewoon langzaam hcg aanmaakt en over een paar dagen positief test!

11. Pearl Amor

Zag net ergens staan dat je temp tot 3 dagen na de innesteling kan dalen en dan weer stijgen... Ik hoop het zo voor je...

12. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Dank je wel! Ik heb het nog niet kunnen vinden maar je stelt me gerust. Hoop het ook zo! Bij jou alles nog voorspoedig? Al meer klachten van de pregnyl of blijft het jou gespaard?

13. Pearl Amor

Ik heb alleen hoofdpijn en vannacht felle steken, maar verder niet zo veel, ja nog steeds pijnlijke tepels :(

14. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Denk/hoop dat ik op roze mag:) image.jpg

15. Pearl Amor

Ik zie hem, alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

16. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie hem ook!!! gefeliciteerd:)

17. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Vanmorgen getest! Geloof het niet!!! Weet iemand of deze vals positief kunnen zijn. Is een gevoelige zw test van 1,2,3 ovulatietest!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31 KB
      Weergaven:
      14
  18. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Dank jullie wel. Oooh de zenuwen gieren hier door m'n lijf haha

19. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    En nog een

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,4 KB
      Weergaven:
      12
  20. Pearl Amor

Ook die ziet er goed uit... Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina