NOD 16 t/m 31 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hierbij (als het lukt hem te uploaden) mijn tuur test... In het echt is het streepje, als jullie het al zien, wel iets duidelijker.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,7 KB
      Weergaven:
      16
  2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ook een 2de streepje PROFICIAT !!!!

Amai wat een vruchtbaar weekendje :)

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hihi dank je Nimme. Ik geloof er zelf alleen nog niet helemaal in dus ik hoop dat 'ie snel suuuuuper donker gaat worden :) Maar zeker goed weekend haha.

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Oké nu wordt ik gek/bang. Net na de test moest ik de grote boodschap doen *sorry*, en had daarna een veeg roze. En net weer naar de wc om te plassen en nu niets meer.

5. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Innestelingsbloeding Wendy ;)? :D

6. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Wie houdt btw dat lijstje bij?? Ik wil er ook in :D

7. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Wendy, uhm tja kan vanalles zijn... In begin van de zwangerschap hebben meerdere dat...

Nimme, hij word zeker donkerder, denk morgen LH piek op zijn top!!

Met mij gaat het redelijk...

8. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Minimee (25jaar) 1e ronde, 1e kindje NOD: 27-3

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Oohh ik weet het niet meer. Zou het zo laat nog van een innesteling zijn? Ik vond het ook al raar dat er vrijdagavond na de sex ook wat lichtroze meekwam, en die vage indrogers, en nu net dit....

10. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Is miss idd wel laat voor innestelingsbloeding..zie nu pas dat je over 2 dgn al kunt testen, dus dan had er al wel eerder innesteling moeten zijn..op de test lijk ik wel iets te zien!! Zolang de afscheiding roze is kan t indd vanalles zijn...aarghh tenenkrommend he??!! Ik hoop voor je mee!!! Wanneer gooi je dr nog een test tegen aan??

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dank je voor je reactie !!

12. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Wilde je foto opzoeken Nimme, maar op welke pagina staat hij??

13. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Ahja heb m gevonden ;).. hij kan nog ietssssjes donkerder.. Idd morgen denk ik een piekje!! Of missch nog iets eerder..wellicht over paar uurtjes al. Hij zit ertegenaan iig!

14. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Hoi allemaal,
    wat mooi, inmiddels al zes dames op roze, fantastisch! Van harte gefeliciteerd:D:D

dames op rood: het blijft balen, he... Ik duim voor jullie voor de volgende ronde!

Dames op het wachtbankje: spannend en moeilijk he, dat wachten

Mijn verwachte NOD: 31 maart, maar kan maar zo ook ergens in april gaan worden, dus hier voorlopig een combi van wachtbankje en klussen;)

Succes allemaal!

15. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Gister een duidelijke posi ovutest, vanmiddag was ie weer negatief. Ik heb alleen nu pijnlijke ongikrampen is dit nu mijn eisprong?

16. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Waarschijnlijk wel... Je krijgt je ovulatie ongeveer 24 tot 48 uur na je LH piek, dit kan trouwens ook eerder of later zijn... Maar je kunt hem nu dus idd voelen...

17. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    hoi allemaal

zoals gezegd heb gisteren een testje gehaald mijn man wist hier niks van. Ik kan het bijna niet geloven maar na bijna 3 jaar en mijn eerste iui: vanmorgen gestest volgens mij is mijn test wel POSITIEF:$
    ik liet hem aan man zien zonder dat hij iets weet van deze test en ik vroeg hoeveel streepjes zijn het hij zei duidelijk 2 maar wat betekent dat, hij wist niet wat hij moest zeggen.

Helaas kan ik nu natuurlijk mijn fototoestel niet vinden dus kan geen fotootje plaatsen maar zet mij nog maar op licht rose want ik wil nog een keer testen (je weet maar nooit of de pregnyl goed is uitgewerkt want mijn injectie heb 28 feb gehad) en heb geen test in huis en kon geen test vinden vandaag ben net in de stad geweest want vandaag was de caranavals opzicht (gelukkig goede afleiding) en kon geen open apotheek vinden helaas omdat het vandaag carnaval is is het morgen schone maandag en is alles gesloten er zal misschien wel 1 apotheek open zijn maar welke en waar)

Dus waarschijnelijk dindag ochtend de gyneceloog bellen om bloed te trekken (dit moest toch al als ik nog geen nod had)

De apotheker moest wel lachen toen ik gisteren een test ging kopen,(weet effe niet meer zo snel wie van jullie advies had gegeven over zwangerschapstesten) hij zei neem predictor of first step de first step is de beste ook een andere meisje die in de apotheek werkt zei al mijn vriendinnen nemen first step en hij werkt goed. Dus ik zei ik ga wel voor de first step want heb gehoord dat predictor niet zo betrouwbaar is omdat zelfs jij als man zwanger kunt zijn of het water. Heeft hier iemand ooit first step gebruikt (deze is ook wel prijzig 14 euro voor 1 test) IK kon helaas de clear blue met indicator niet vinden. Ik denk dat ze niet zoveel op voorraad hebben want de meesten vrouwen gaan als ze denken zwanger te zijn bloed trekken

Ik heb al wel de hele tijd klachten
    krampen in mijn buik, niet goed naar de wc kunnen, als ik iets heb gedaan ben ik sneller moe (ben ook niet te lang bij de carnaval geweest) Rare smaak in mijn mond en als ik iets heb gegeten heb ik het gevoel dat ik naar de wc moet maar er komt niks

Ik kan niet wachten tot dinsdag moet maar weer afleiding zoeken voor morgen

Voor alle zwangere :) gefeliciteerd het zijn er al 6

Voor de twijfeltesten ik doe met jullie mee hopen dat voor iedereen de test duidelijker en duidelijker word met jullie volgeden test moment

voor de meiden die op rood staan:( wat jammer hopelijk hebben jullie de volgende ronde meer geluk en kleuren jullie roze

Voor de meiden op het wacht bankje succes met het wachten dat er nog maar veel roze mag bijkomen

18. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Damn dan doet het echt verrekte zeer zeg is lang geleden dat me ovulatie zo een pijn heeft gedaan. Ik heb het graag voor over maar aaauuuuwwww

19. Volverwachting

Volverwachting Actief lid

10 okt 2010
    127
    0
    0
    Hallo allemaal! Ik heb even niet gelezen maar wat super dat we 6 zwangeren onder ons hebben! Allemaal gefeliciteerd!! Het is jullie helemaal gegund! Zet mij maar op rood hoor! De test was vanmorgen weer omowit! Helaas deze ronde dus niet voor ons. Ben nog niet ongi maar dat komt morgen of dinsdag wel. Denk dat ik mijn lichaam nu wel ken :(. Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik ga maar een lekker glas wijn drinken vanavond en proosten op een nieuwe ronde ;).

Iedereen op het wachtbankje of klusweek, suc6!! We gaan voor nog meer roze in de lijst!!!! Proost!!!

20. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Alvast voorzichtig gefeliciteerd kriti81. Ik hoop dat ie knalt dinsdag mijn dui.en drAien voor je.

Deel Deze Pagina