De pregnyl moet nu zeker uit je lichaam zijn... Bij de 5000 IE is het binnen 10 dagen uit je lichaam en bij 10.000 is het 15 dagen. Dus een positieve test betekend nu dan ook echt positief... Gefeliciteerd...
dank je jenn 88 ik heb even fotos van de zwangere meiden bekeken en als ik dat zo bekijk is de mijne wel duidelijk want voor mijn test hoef ik niet te turen. Hopelijk jenn 88 is het voor een positieve reden dat je zo last heb van je ovulatie dan heb je het er inderdaad wel voor over
Haha gelukkig... Als jou test duidelijker is als van de dames die eerder foto's hebben geplaatst, dan ben je super zeker zwanger... Geen twijfel mogelijk!!
Heb veel last van me hormonen. Steekjes in me baarmoeder het lijkt heel erg op menstruatiepijn. Voel het nu al 6 dagen sinds dinsdag. Dacht op me werk dat me menstruatie kwam maar dat kon helemaal niet want daar is het nu nog geen tijd voor. Heb niet bijgehouden wanneer mijn menstruatie begon maar ik geloof een dinsdag 26 februari. Ik heb dit gevoel wel vaker gehad zonder dat het raak was. Maar hopen doe ik toch iedere keer stiekem weer.
Jeetje, wat gaat het goed hier! Alle roze dames: GEFELICITEERD! Alle dames op rood:BALEN! Hopelijk krijgen jullie in de volgende ronde de roze kleur. Ik ga voor jullie duimen. Alle dames met een tuur streepje: Voorzichtig GEFELICITEERD! Ik mag van datumloos af. Volgens m'n tempkaartje heb ik donderdag/vrijdag m'n eisprong gehad. Best spannend, want we hebben donderdag nog geklust. Als ik uitga van 14 dpo dan wordt mijn nod: 28-3
De foto van vanavond is duidelijk genoeg dat we ons ei krijgen Hopelijk een mooi Paascadeautje voor ML Bekijk bijlage 312549
@Kriti, Gefeliciteerd! Wat fijn dat je na zo'n lange tijd dan toch zwanger bent! Snel nog een keer testen voor een duidelijkere positest!
Zo, dat zijn zeker veel zwangeren! Gefeliciteerd aan alle zwangeren, succes voor de wachtenden en voor de roden hopelijk is het de volgende ronde raak! Linnepinna, wat een geweldig nieuws! Geniet er van, het is jullie zo gegund! Kriti81, spannend hoor, laten we hopen dat je zwanger bent! Nimm: veel klusplezier!
Ik ben benieuwd of het lukt al de eerste ronde... Gisteren mijn eisprong gehad volgens banner, alleen dit keer niet gevoeld. Slik de pil niet meer sinds januari, en toen beide keren mijn eisprong gevoeld. Deze maand niet, dus misschien brengt het geluk. Gefeliciteerd alle zwangeren!!! Veel geluk!!