Poeh 119 en 88 is wel extreem lang zeg. Nu zijn ze korter zo te zien? Maar blijft onregelmatig? Ik ben paar mnden terug wel bij hh geweest maar die zij wacht het nog maar even af, er staat een jaar voor ontpillen. Ik kan een doorverwijzing krijgen voor gyn maar vind het best een stap. Wacht er dus nog ff mee... Hoe ervaar jij dat?
Wij zitten nu in ronde 10 zijn wel doorverwezen naar de gyn. Deze maand hebben we allemaal onderzoeken, dus gebeurt nog eigenlijk niks, maar het is ook best een stap, dat merk ik nu al, terwijl wij alleen nog maar met de onderzoeken bezig zijn.
Ik ben op eigen initiatief na 6 maanden naar de gyn gestapt omdat mijn cyclus plots schommelde (van eerst altijd 30 naar 54 en 39) en omdat ik veel tussentijdse bloedingen had. Op 8 maanden ben ik dan bij de gyn terechtgekomen (2 maanden wachttijd, valt nog mee!) en toen is het allemaal direct begonnen: 2 cycli bloedtesten en dan direct met hormonen begonnen...
Hier begint de klusweek. Nog steeds heb ik er een goed gevoel over :-D . Het fijne van de klusweek is dat we dan (eindelijk) weer gericht bezig kunnen. Erg fijn. We hebben er zin in :-D
Mag ik er ook bij? missds, 31 jaar, 3de ronde, 2de kindje....31 maart cyclus is van slag, dus oranje dan! beetje onregelmatig is me cyclus....
Wat is bij jou de oorzaak dan? Ook ontpillen? Het lijkt mij vooral als je er eenmaal in zit dat alles dan helemaal veranderd. Ook met je partner, kan misschien toch wat spanning geven? Weet het niet hoor. Ervaringen?
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 Maart 2013 ♥ 16. (3) : Lieflief, 28 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje Meg, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Kriti81, 31 jaar, 1e ronde IUI, ronde 11 (start 2010) 17. (3) : Angelryan, 24jaa,r 8ste ronde, 2e kindje Angelasm, 24 jaar, 4de ronde, 1e kindje Riantjuh1987, 26 jaar, 2e ronde na mola, 1e kindje 18. (2) : Toekomstigemams, 12e ronde, 30 jaar, 1e kindje Volverwachting, 30 jaar, ronde 7 na vmk in ronde 5, 2e kindje 19. (2) : 00Wendy00, 31 jaar, 6e ronde, 2e kindje Mtr1982, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje 20. (1) : Water27, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 21. (5) : Pearl Amor, (25 jaar), 13e ronde (23e maand), 9e ronde hormonen (PCOS met menopur spuiten), 1e kindje MMM Hoopvol84, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje Starry, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Firsttime, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Butterflyooo, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje 22. (3) : Tinus mam van 2, 30 jaar, 2e ronde, 3e kindje Linnepinna, 27 jaar 13de ronde, 1e kindje, MMM Radiogirl, 32 jaar, ronde 13, 1e kindje 23. (3) : Lindsey, 23 jaa,r 5de ronde, 1ste kindje Saartje, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje Water27, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 24. (0) : 25. (0) : 26. (0) : 27. (1) : Kinderwens87, 25/26 jaar, ronde 5, 1e kindje 28. (0) : 29. (0): 30. (0): 31. (1): Missds, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje Datumloos. (4) : Troelaa, 26jaar, ronde 12, 1e kindje, MMM Clomid TieLo, 28jaar, ronde 11, 1e kindje, MMM Clomid + pregnyl, voorbereiding op IUI Scorpio99, 22jaar, ronde 9,1e kindje Marly87, 25 jaar, ronde 11, 1e kindje Illegaal. (2) Schaapje, nod 14 maart, ronde 8, 2e kindje, 35 jaar Wannebemommy, 22 jaar, 25e maand, 4e ronde MMM, 1e kindje T o t a a l: 30 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! Toegevoegd: Marly87, WanneBeMommy, Butterflyooo, Kriti81, Water27 & Missds ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (4), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (1), vlindertje, niets doorgegeven
Ja die waren erg lang en vooral omdat ik wel maandelijks ongelooflijke buikkrampen had... Dat mijn cyclus nog zo onregelmatig is, komt omdat mijn lichaam niet goed op de medicijnen wil reageren. Ik heb 8x clomid (dit is een middel om je eisprong op te wekken) gehad, wat je maar 6 keer mag hebben en dat is maar 2 keer aangeslagen en die 2x ook zwanger maar een vmk door te taai baarmoederslijmvlies... Nu ben ik uiteindelijk aan het spuiten met hormonen en moeten ze mij instellen op de hormonen, dit houd in dat ze gaan kijken hoeveel ik moet spuiten om een eisprong te krijgen en dan moet ik straks pregnyl (het zwangerschapshormoon) spuiten om hem ook te laten springen. Onze relatie is er sterker van geworden, maar soms hebben wij ook onze momenten dat het iets minder gaat. Maar moet zeggen dat het hier gewoon goed gaat
Mijn eitjes groeien niet zoals het hoort... bleek uit de follikelmetingen die voorafgingen aan de IUI
Ik wil ook graat op de lijst molly27, 30 jaar, 1,8 maanden bezig, nod 29 maart, 1e kindje, mmm. Op naar de tweede ronde met clomid.
Heeft iemand van jullie al laten pendelen? Ik heb een verzoek gestuurd en ben benieuwd wat daar de uitkomst van is.
Ik ben altijd te laat voor die pendel verzoeken Want je mag toch altijd maar tussen bepaalde tijdstippen pb sturen?! Hier nog geen ongi. Hoop dat ie snel door komt. Molly vandaag toch ongi geworden! Kun je maandag meteen bellen. Vandaag op kraambezoek geweest bij me ZP vriendinnetje. Met andere vriendinnen. Was echt super gezellig! Tielo, nog steeds geen ongi!! Hoe gaat het verder met je? Heb niet alles terug gelezen wel over Kriti dat je bij de gyn bent geweest. Fijn dat je zo snel word geholpen!
Hoi allemaal, ik wil hier ook graag meekletsen. Voor mij voor het eerst op een NOD-forum. Hopelijk geef ik de goede info (kleur zelf bepalen?): Salamander, 25 jaar, ronde 8, vermoedelijke NOD 17 maart Nadat ik in ronde 6 zwanger ben geraakt, wat tot ons verdriet niet goed is afgelopen (MA), moesten we 1 ronde wachten en gaan we nu dus opnieuw voor een zwangerschap!
Idd, nog steeds niet. Ik begin te twijfelen of mijn eisprong mss toch dus een week later geweest is, zoals ik eerst al dacht na dat slijmverlies en die positieve ovutest... maar dan is mijn progesteron veel te laag geweest enkele dagen later, dus dat klopt dan ook weer niet... Ik snap er helemaal niets meer van! Dat ik dus maar snel ongesteld ben, en dat ze me dan maar beter opvolgen, want dit is écht niet meer leuk! Dan neem je al hormonen en word je al opgevolgd, gaat deze cyclus slechter dan alle voorgaande!!! Verder dacht ik dat het best goed met me ging... tot een vriendin van vroeger plots via facebookchat vertelde dat ze in juli moet bevallen... (ze wou dat ik het wist voor ik haar nog eens zag of voor ze zou bevallen moest ik haar niet meer zien) en toen ben ik gewoon beginnen huilen... Ik ben volledig op nu... Normaal zouden we vanavond weggaan, maar ik heb mijn ventje gezegd dat hij maar alleen moet gaan, ik heb er écht geen zin in!
Ow jeetje dat is idd niet leuk om te horen. Maar je doet er ook weinig aan he. Ik vind het ook niet altijd leuk, maar ik probeer positief te blijven en juist niet thuis te blijven van dingen. Vind dat ik mezelf daar harder mee heb. Maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk! Ook raar idd, word je n de gaten gehouden en gaat deze ronde heel raar lopen doen. Wanneer is je NOD als je van je laatste posi ovu test uitgaat?
27 of 28 februari denk ik... met een cyclus van 37 of 38 dagen... Ik zal daar maar van uit gaan dan... net gepost op mijn blog hoe het allemaal zit hier... Het ergste van al is... Mijn man wil niet meer vrijen nu omdat hij denkt dat ik elk moment ongi kan worden... maar ik wil al zo lang en zo graag!! Het is precies een eeuwigheid geleden door die infecties enzo!
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 Maart 2013 ♥ 16. (3) : Lieflief, 28 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje Meg, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Kriti81, 31 jaar, 1e ronde IUI, ronde 11 (start 2010) 17. (4) : Angelryan, 24jaa,r 8ste ronde, 2e kindje Angelasm, 24 jaar, 4de ronde, 1e kindje Riantjuh1987, 26 jaar, 2e ronde na mola, 1e kindje Salamander, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 18. (2) : Toekomstigemams, 12e ronde, 30 jaar, 1e kindje Volverwachting, 30 jaar, ronde 7 na vmk in ronde 5, 2e kindje 19. (2) : 00Wendy00, 31 jaar, 6e ronde, 2e kindje Mtr1982, 30 jaar, 1e ronde, 1e kindje 20. (1) : Water27, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 21. (5) : Pearl Amor, (25 jaar), 13e ronde (23e maand), 9e ronde hormonen (PCOS met menopur spuiten), 1e kindje MMM Hoopvol84, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje Starry, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Firsttime, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Butterflyooo, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje 22. (3) : Tinus mam van 2, 30 jaar, 2e ronde, 3e kindje Linnepinna, 27 jaar 13de ronde, 1e kindje, MMM Radiogirl, 32 jaar, ronde 13, 1e kindje 23. (3) : Lindsey, 23 jaa,r 5de ronde, 1ste kindje Saartje, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje Water27, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 24. (0) : 25. (0) : 26. (0) : 27. (1) : Kinderwens87, 25/26 jaar, ronde 5, 1e kindje 28. (0) : 29. (1): Molly, 30 jaar, 18 maanden bezig, 1e kindje, MMM 30. (0): 31. (1): Missds, 31 jaar, 3e ronde, 2e kindje Datumloos. (4) : Troelaa, 26jaar, ronde 12, 1e kindje, MMM Clomid TieLo, 28jaar, ronde 11, 1e kindje, MMM Clomid + pregnyl, voorbereiding op IUI Scorpio99, 22jaar, ronde 9,1e kindje Marly87, 25 jaar, ronde 11, 1e kindje Illegaal. (2) Schaapje, nod 14 maart, ronde 8, 2e kindje, 35 jaar Wannebemommy, 22 jaar, 25e maand, 4e ronde MMM, 1e kindje T o t a a l: 32 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! Toegevoegd: Molly & Salamander ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (5), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (1), vlindertje, niets doorgegeven