NOD 16 t/m 31 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne11

Sanne11 Actief lid

15 mrt 2013
    280
    0
    0
    Intercedente Commercieel Planner
    Regio Nijmegen
    Ik zie bij een aantal van jullie pendels staan, wat betekent dat? :)

2. Volverwachting

Volverwachting Actief lid

10 okt 2010
    127
    0
    0
    Je mag mij op rood zetten hoor Kinderwens. Wordt niet wat deze ronde! Test was nu, na 2 vage testen witter dan wit. Dus helaas voor mij!

Gelukkig zijn er veel met mooie testen!!! Geniet er lekker van dames, het is jullie gegund!

De rest suc6! We gaan voor meer roze!!

3. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Voorspellingen a.h.v. pendels, wanneer je positief zal testen en wat het geslacht zal zijn!

Volgens pendelvrouwtje zou ik in april positief testen en ik zou een jongetje krijgen :) We zullen wel zien hé

4. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Hihi ik weet niet of het voorspellingen zijn, een poging tot :p
    Ik hoop dat hij klopt... Of te laat is :p

5. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Beter dan kruidvat 2v5??

6. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    248
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Heb toch nog snel getest kort na mn berichtje... (Kon mn plas niet meer langer ophouden :p) zoals wel verwacht was het een witte OMO test....
    Te vroeg testen + kort daarvoor nog veel gedronken... Had het kunnen verwachten...

Nu test ik pas dinsdag weer hoor!! (Heb toch geen testen meer thuis liggen behalve cb digi..)

7. Pearl Amor

Ik vind ze beter dan kruidvat 2v5, vaak krijg ik ze bij mijn ovulatie testen... In augustus en december sloegen die uit op NOD terwijl KV pas na NOD positief waren (beide keren 4 dagen na NOD)

NU heb ik nog een hoop ovulatietesten, maar geen ZW's meer dus heb ze vanmiddag besteld. Krijg ik ze dinsdag binnen :D

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dames, wat zouden jullie doen? Is dit iets om de dokter eigenlijk voor te bellen (vrijdag indroger sensitest en lichtroze na sex en vandaag indroger 2v5 en veeg roze na "grote boodschap"). Of gewoon even afwachten...

9. Pearl Amor

Ik zou nog even afwachten en als je Woensdag nog niks concreets weet even bellen...

10. Volverwachting

Volverwachting Actief lid

10 okt 2010
    127
    0
    0
    Da's een lastige Wendy! Ik zou nog even wachten denk ik..... Maar goed, als je gek wordt van onzekerheid zou ik toch bellen.

11. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Dames de,lijst gaat best goed!,pearl hoe gaat het met je?
    roze dames gefeliciteerd! Rode dames vol goede moed op na de volgende ronde.

Groetjes

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    pppff krijg er spontaan krampen van haha...ach, we zien inderdaad wel. We willen het allemaal zo graag hé. En misschien is mijn verlangen nu even extra groot omdat mijn moeder deze week in het ziekenhuis heeft gelegen, mijn zoontje vroeg of hij ook grote broer was, vandaag te horen heb gekregen dat mijn oma zeer snel weer een zware operatie krijgt (aan haar baarmoederkanker operatie heeft ze een wondbreuk met infectie opgelopen)....maar ja, zo hebben we allemaal wel wat natuurlijk.

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    En dan zit ik morgen weer tegenover mijn collega'tje die een maand na mij was begonnen voor een 2e, niet eens ongesteld was geworden en direct zwanger en dus met een 5 maanden buikje tegenover mij zit. Ik gun het haar van harte hoor, maar af en toe maakt dat het ff lastig.

14. Pearl Amor

@ Wish, het gaat redelijk. Heb vandaag al paar keer flinke steken gehad in mijn buik en ben zo moe... Ga zo denk ik ook maar slapen...

15. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Dankjewel dames,

Ga ze gelijk bestellen betekend dat ik dinsdag kan testen. Heb nog een kv2voor5 liggenvan vorige cyclus. Ben nog in twijfelen of ik die morgen op 10 dpo zal doen.

16. Pearl Amor

Haha spannend Rosalyn

17. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    Hoe voelen jullie je?? Ik ben echt heel beroerd vandaag erg moe en krampen. . Lijkt of ongi eraan komt maar er is nog niks.. ben erg warm en gloei helemaal. Temp was 37, 5.. vorige week negatieve testen, maar wil eigenlijk weer een testje wagen.. zou ik t morgen doen of wachten. . Voor iedereen die roze heeft gefeliciteerd! !! En voor rood helaas op naar volgende ronde succes! ! & iedereen die net als ik moet afwachten succes met de spanning liefs

18. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse

Ach dat herken ik helemaal nu 2 schoonzussen en beste vriendin zwanger.
    Je gunt het iedereen maar jezelf het meest!

19. hooppraegnans

12 mrt 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus het is wel mogelijk dan? Poeh he, nu gaat het me nog moeilijker worden om te wachten:)

Ik zie dat je al hebt getest...jammer dat het nu OMO wit was, hopelijk is dat dinsdag anders!

20. hooppraegnans

12 mrt 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begrijp dat dit lastig is meis..Hopelijk zit jij daar binnenkort ook te glunderen met een groeiende buik!

Deel Deze Pagina