Goede morgen damens Alneerste gefeliciteerd voor alle zwanger3 damens! En voor de meiden die op rood heel veel sud6 volg3nde ronden En de rest duimen draaien! Hierao net een test gedaan kon me niet inhouden! Lijkt wek of ik een teurstreepje zie! Dus nog even afwachten en straks nog even goed in het dag ligt kijken! Kan ook zijn dat me ogen me nu bedriegen net wakker haha dus spannend!
Goedemorgen! Alle roze doen ik nog niet gefeliciteerd had, bij deze:gefeliciteerd! Angelryan: spannend! Hier ook een test gedaan want kon me niet inhouden. Omowit helaas... Vrijdag is mijn NOD maar heb weinig hoop aangezien m'n temp ook niet wil stijgen nadat ie gedaald was. Blijft hangen op 36.7 422c0d Ovulation charts on FertilityFriend.com
Gefeliciteerd prinses! Angelryan wat spannend !! Olakidee je bent ook wel vroeg met testen... En die temp zal morgen wel omhoog schieten aangezien je pas op 9dpo zit. Het kan ook komen doordat je later getempt hebt vandaag en gister. Niet zo druk probereb te maken ))
Deze lijst begint veelbelovend zeg, alle zwangeren gefeliciteerd let's keep it coming @hier is het afwachten tot de ongi komt, geen ei kunnen vinden deze keer. Maar gelukkig toch iets om naar uit te kunnen kijken, volgende week lekker een weekie op vakantie naar Rome
Gefeliciteerd alle zwangere dames! Hier nu 1 dag over tijd, niks te zien en de test (Kv 2v5) geeft ook een omo wit vlak aan. Ben wel sinds gisteren duizelig en warm en al ruim Een week heel moe. Dus had wel het idee van misschien... Ga er nu maar vanuit dat ik gew ong. Ga worden. (hoewel het niet zo voelt) Iedereen die gaat testen vandaag veel succes!
goeiemorgen dames, mijn nod begint in zicht te raken dus ben weer steeds vaker hier te vinden. wauw wat is de lijst al roze geweldig!! hopen opnog meer roze meiden die allemaal op de roze lijst staan van harte gefeliciteerd!!! meiden die al op rood staan kop op!! hier heb k geen idee wat het gaat doen. vorige ronde heel veel kwaaltjes en ongi. nu eigenlijk nog niks alleen erg moe s avonds dus lig vroeg op bed en heb het idee dat mn boobies wat gespannen zijn. in elk geval anders als anders. ik wacht het tot zaterdag af dan ga ik testen als het nog nodig is
Gefeliciteerd Princess!! Ik heb vanmorgen opnieuw getest, weer met kruidvat 2v5. Het streepje bij de C leek een fractie donkerder maar nog steeds nihil, absoluut geen knaller die er uitspringt, je moet wel kijken. Zucht. Nog geen duidelijkheid. Dat er hcg zit kan bijna niet anders want die testen blijven normaal spierwit. Zelfs geen voorgedrukt iets te bekennen zelfs en er staat echt een lijntje maarrrrr ja.... Nu pas wo. testen maar.
Vooral niet schuldig voelen over wat jij voelt! Lijkt me heel normaal. Leuk voor haar, natuurlijk, maar jij wilt ook graag. Succes!
Mogge meiden, @linnepinne en princess yeah, gefeliciteerd meiden! Geniet ervan @kriti en lis, heel voorzichtig gefeliciteerd. Ik duim voor een plakkerd! @angelryan en jordan, spannend! @wendy, dat herken ik wel hoor! Ben jaloers op iedere zwangere vrouw, hoe zeer ik ze het ook gun. @hier, gisteren onwijs chagerijnig en kramp, dus dacht dat ik alsnog weer veel te snel ongesteld zou worden. Nu niks meer, dus misschien toch een normale cyclus. Pfffff, vind t maar niks zo. Allemaal een fijne dag!
Maybe, in mijn album staat een foto van gisteren, die heb ik gister ook in dit topic geopload. Vanmorgen zat ik in tijdsnood hahaha dus geen foto gemaakt helaas. Maar het is vergelijkbaar met dit van gisteren! Hoe gaat het met jou?
Goedemorgen. Sorry dat ik een tijdje afwezig ben geweest. Enorm druk, ziek geweest en wilde het toch even iets loslaten. Ik stond met dit forum op en ging ermee naar bed, haha. Maar nu nadert 'het einde' weer en wordt het toch wel spannend. Moet zeggen dat ik ziek was in mijn vruchtbare periode maar dat ik toch twee keer de kracht heb gevonden om het gezellig te maken, haha. Nu is het spannend. Zit op dag 26 en er is niks noppes nada te zien. Normaal begint een paar dagen eerder altijd wel de bruine afscheiding. Vaak een week van tevoren. Maar nu dus helemaal niks. Vind het wel spannend hoor! Voor de rest geen klachten of symptomen...
Nou damens ik mag op roze! Kon me niet inhouden en heb een digitale gedaan nou het resultaat is nu wel super duidelijk voor de andere damens heeel veel suc6 en ga duimen draaien voor jullie
@jordan: ik zie hem inderdaad.. hopelijk word hij duidelijker meid..!! Hier nog steeds geen ei gevonden... zit op dag 28 dus heb de hoop opgegeven