Spannend Shart!! Wat veel roze trouwens, gaat goed!! Ik hoop volop dat de roze ''trend'' zich doorzet Hier nog altijd een soort van krampen li onder mijn buik, met soms uitstraling naar mijn been. Soms nog een krampje rechts, maar de krampjes aan die kant komen veel minder voor en zijn minder aanhoudend ook. Ik merk dat ik het vooral in de ochtend ( net na het ontwakenen) heb en eind van de avond/nacht. Gisteren ben ik nogal druk geweest en voelde ik plots weer een flinke steek links, welke ook in mijn rug te voelen was. Ik weet het niet hoor, maar dit heb ik toch nog niet eerder zo gevoeld. Ik heb al tegen mn vriend gezegd, of ik ben wat ziekjes of ik ben zwanger. De mogelijkheid tot zwangerschap voor deze maand is nogal klein, maar niet uitgesloten. Begin het bijna te denken met die kwaaltjes..ik hoop volop dat ik zwanger ben, maar ben nog wat bang om het te hopen, soort zelfbescherming, gezien ik het zo graag wil en de kans voor deze maand gewoon niet groot is. Nog even wachten..mocht ik niet zwanger zijn dan ga ik maar eens langs de huisarts..
Het gaat goed hier met al het roze!! Gefeliciteerd zwangere dames Ik wacht nog op m'n eisprong, afgelopen dagen vruchtbaar slijm gespot, en vandaag loop ik bijna leeg Dus ik denk dat m'n ei er bijna aankomt. Jammer genoeg ook een enorme verkoudheid (beginnende griep?) te pakken, hopelijk lukt het me toch om manlief vanavond het bed in te krijgen Zou zonde zijn om een ronde over te slaan door een griepje, toch??
thanx meiden.. ja ga nu maar verder duimen voor vrijdag inderdaad... baal er echt van... en WOW wat word de lijst roze zeg..!!!
dat geloof ik gelijk het zal ten alle tijden btr dan hier zijn geweest hahah. waren jij en je man al lang samen voordat jullie trouwden?
Wauw, wat wordt de lijst mooi, zeg! Ik hoop dat er nog veel roze gaat volgen! Superleuk en spannend om het van de andere dames een beetje bij te houden. We gaan spannende dagen tegemoet!
Ik kan bijna niet wachten met testen... Hopelijk is het roze van Maart heeeeeeel erg digitaal besmettelijk!! Succes iedereen!
Zet mij maar op rood. Ben volgens mij weer ongesteld, al is het 4 dagen te vroeg. Weer een maand voorbij. Alle zwangeren gefeliciteerd. Alle wachtenden veel succes.
Gefeliciteerd @angelryan & @jordan en alle andere nieuwe roze dames!! Nou,,,, alle advies is welkom! 27 februari Mirena laten verwijderen 27 - 28 februari en 1 maart bloedverlies Totaal geen zicht op cyclus, want al 3 jaar Mirena Maar uitgegaan van eisprong of 14 dagen na 27 februari Flink geklust rond die dagen Voel nu plopjes in mijn onderbuik, heb wat spierpijn (voelt wat "opgerekt" in mijn onderbuik" (zo'n beetje onder mijn keizersnede) Wanneer zou ik kunnen testen?! Met een ultra gevoelige 123test of met een gewone? HELP ?
Hoewel ik er al de hele ronde van uit ging dat het niets ging zijn, begint ook ik nu toch wel wat zenuwen te krijgen... Mijn temp is weer aan het stijgen en ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Mijn rechterborst heeft nu af en toe wat steekjes, maar dat is niet abnormaal bij mij... Maar toch... je begint te denken en te twijfelen... Dat het maar snel vrijdag is!
Hi sanne11: hoe veel dagen was je cyclus voor de Mirena? ik zou dat aanhouden... Moeilijk wel! Spannend dat je wat dingetjes voelt!
Jammer genoeg weet ik dat niet (meer). Voor Mirena was ik zwanger, dus laatste cyclus is al bijna 4 jaar geleden. Ik heb nu geen flauw idee wanneer ik kan testen. Eind vorige week ovulatietesten gekocht en gedaan, maar die blijven maar licht gekleurd. Geen donkere gehad (ben ook pas begonnen met ovu testen na mijn eisprong denk ik), alleen maar lichte strepen. Nu al 5 dagen. Ze gaan niet weg. Zwangerschapstest gedaan op aanraden van mijn zus, die was omo wit (niet zo raar natuurlijk )
Dit is trouwens weer die van gister, nu dus helemaal ingedroogd en nu niét bewerkt. Bekijk bijlage 312808