NOD 16 t/m 31 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Troelaa, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Ik vind het niet té eerlijk. Mooi juist: ik ervaar het ook allebei: én oprecht blij voor anderen, maar ook frustrerend: waarom ik nog niet?! En dat terwijl ik nog helemaal niet lang bezig ben, hoor, qua aantal rondes. Alleen duren de rondes bij mij zo ellendig lang...

Moeilijk inderdaad: je wil geen ongegronde hoop, maar tegelijkertijd wil je wel zo graag zwanger zijn... en het enige dat je kan doen is wachten, terwijl ondertussen je hoofd en je gevoelens lekker doordraven (tenminste, zo gaat dat bij mij)

2. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Woehoew dat is al heel wat roze! Proficiat meiden!

3. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ik ben ook stik jaloers, maar dat neemt niet weg dat ik ook heel blij ben voor de rest.
    En dat mag best gezegd worden vind ik;)
    En jeetje meid wat kan je dan heen en weer geslingerd worden he in je emoties.
    Ik hoop voor je dat het een prille zwangerschap is en anders dat je cyclus gelijk weer netjes is en dat je de volgende ronde er weer met volle moed tegenaan kan en dan lkkr op roze en daar ook mag blijven zitten;)

4. wensmoeder

wensmoeder Actief lid

11 mrt 2013
    295
    0
    16
    Als ik al die positieve testen zie word ik ook wel blij.
    Hoop ook ooit op een dag zo'n mooi 2e streepje te zien.
    Bij mij waren ze namelijk allemaal omo wit hihi.

Ben oprecht blij voor alle zwangere dames.
    Wat een heerlijke tijd brengt er voor jullie aan.
    Lekker de zomer door met een bol buikje.

5. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Ik denk dat zeggen dat je jaloers bent op de meiden met positieve testen is denk ik niet meer dan normaal. Je gunt het hen wel maar ergens is de hoop dat het bij jou ook mag komen enorm groot. Ik denk zelfs dat het abnormaal zou zijn moest je er niets bij voelen.

6. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    maria en jen heel erg bedankt voor jullie steun en hoopgevende woorden....ik hoop van harte dat wij allemaal lopen te stralen binnenkort!!
    liefs van een voorlopig treurende mol x

7. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Ik zit momenteel alweer op dag 30. Geen idee wanneer ik ongesteld ga worden, maar laten we realistisch blijven.. We hebben echt gewoon maar 1x in deze cyclus seks gehad.. Zou wel erg toevallig zijn als dat net op het juiste moment was met het juiste zaad wn eitje en condities etc..
    .... Ik wacht mn ongesteldheid dus af eind deze week.

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Meiden wat gaan jullie snel qua berichten zeg. Hahahaha.
    Ik wilde toch even mijn test van vanmorgen met jullie delen. Foto net gemaakt maar ik en mijn man waren het erover eens dat hij hetzelfde was als vanmorgen dus:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      6,3 KB
      Weergaven:
      9
  9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    En Mol. Na 10 jaar bezig zijn ken ik je reactie maar al te goed hoor. Ik ga me ook altijd verontschuldigen dat het geen misgunnen is maar eigenlijk gewoon pijn doet als het bij anderen zo makkelijk lijkt te gaan, maar het is je eerlijke gevoel dus niet druk om maken hoor!!

10. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Mol, ik ken t gevoel. Ben dan niet lang bezig, maar jaren geleden zwanger geworden en een collega tegelijk. Bij mij werd/ was het een miskraam en zij kreeg een baby. T was niet dat ik t d'r niet gunde, maar was wel jaloers. ;)
    Jou dag dat je die dubbele roze streep ziet komt nog wel! Hopelijk heel snel!

11. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    heel erg bedankt iedereen voor de lieve reacties!net wat ik nodig had .ik voel me al een beetje beter.ik hoop snel ongesteld te worden nu zodat ik verder kan.
    liefs x

12. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Mol, echt ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn... Is je zo gegund.. Ik snap je gevoel...

13. wensmoeder

wensmoeder Actief lid

11 mrt 2013
    295
    0
    16
    Ken het jaloerse gevoel.
    Maar dat heb ik meer in real-life dan hier op het forum.

14. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    belgie
    en ik hoop voor jou hetzelfde met heel mijn hart x

15. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Wat ben je ook een lieverd :)

16. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Jeetje meiden, wat heb ik een hoop gemist in 1 dagje tijd!
    Alle zwangeren GEFELICITEERD!!! Supertof dat zoveel dames deze maand zo gelukkig mogen worden!!!!

Maybe en Mol... Ik leef met jullie beiden mee!

Hier vandaag NOD, negatieve test maar ook nog geen spoor van ongesteld worden... Heb er een hard hoofd in... Geen symptomen... Wel kramp... Zucht...

17. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Goeiemorgen iedereen, kom maar op met dat roze we zorgen voor een babyboom over 9 maanden hihihi

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mol: ook ik ken je gevoel meid:( dikke knuff en k duim voor je..

Nu even echo... heb de voorgaand positieve ovi testen even van mn kaartje gehaald.. en de eerdere stijging niet mee laren tellen ( had toen overdag ook verhoging ).. mn laatste posirieve ovu test was woensdag en vanaf zaterdag de typische na ei sugnalen... en mn temp is nu omhoog... maar als hij morgen nog hoog is gooit ff mn ei op vrijdah :D:D:D

19. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Pfft, ff egobericht: ik begin weer ff de controle over mijn gedachten te verliezen... Mijn temp blijft hoog en ik zou vrijdag ongesteld kunnen worden... Ik begin er stilaan toch in te geloven dat het misschien een innestelingsdip zou kunnen zijn, maar ik wil zo graag mijn voetjes op de grond houden... Ik ben al die teleurstellingen zo beu! :(

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nou dames, ben vannacht toch echt ongesteld geworden ondanks alle (valse) streepjes. Heb gewoon overgegeven van de spanning. Ik wens iedereen heel veel geluk en veel roze.

Deel Deze Pagina