NOD 16 t/m 31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door Klaartje863, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Volgens mij maakt je lichaam pas hcg aan na de innesteling?!
    Heel spannend voor je Bbx duimen dat de baby blijft plakken!!

Ik moest er vannacht weer uit om te plassen heb ik echt nooit!
    Maar verder voel ik me echt ok, geen duidelijke symptomen die ergens op wijze.
    Ben vandaag en morgen vrij dus ga lekker op pad om er niet constant aan te denken :)

2. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Oh nee succes bbxx hoop voor je dat het eenn goed teken is.
    Hier is het toch echt door gebroken dit is echt geen innesteling meer.
    Zal wel heel wat worden na 3.5 jaar zal ik wel gaan leeg stromen.
    Hopelijk is deze lange cyclus en korte lf maar 1 malig.

3. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook last van, maar dan links ;). Vannacht wakker geworden van onwijze ongikrampen. Deed niet normaal zeer. Zo heb ik ze bij een ongi nog niet gehad. Het duurde een kwartiertje, daarna was het over. Ook geen bloed verlies. Ik denk dat de kleine zich goed aan het nestelen is. :D

4. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer

He dat komt me bekend voor! Ik had dat eergisteren de hele middag. Onwijs opgezette buik en krampen niet normaal. Dat trok savonds pas een beetje weg!

5. bbxx

bbxx Niet meer actief

Hyacintje en mtr, Ik hoop inderdaad dat het erbij hoort.. Zal zo blij zijn als ik over dat innestelpunt heen ben!
    Nog meer ervaringsdeskundigen mbt tot deze krampen/steken?

Meisje1987 wat jammer, ik hoop dat het meevalt de 1 x en dat je snel een normale cyclus mag hebben!

6. Reb

Reb Niet meer actief

Ik ben in de veronderstelling dat je positief test na de innesteling. Maar daarna gaat het nestelen gewoon door en kan je daar steken van hebben.
    Ik voel af en toe ook wat steekjes, maar dat zal er wel bij horen denk ik!?

7. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    Pff ik begin nu voor de 4e keer aan dit bericht, want mijn telefoon doet raar... mijn moeder heeft het Norovirus dit heeft een natrium tekort veroorzaakt en daardoor heeft ze dus die aanval gehad. ze ligt nu een paar dagen in het ziekenhuis om aan te sterken.

Iedereen erg bedankt voor het medeleven.

8. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam
    Vanmorgen heb ik getest met een action test... in principe is hij gewoon wit... ik zie wel een soort schaduw lijntje maar hij is te licht om te zien of hij roze of grijs is... wel zag ik hem binnen 5 min staan, dus zaterdag nog maar eens testen....

9. bbxx

bbxx Niet meer actief

Ajeetje, Sterkte ermee, hopelijk is ze snel weer de oude!
    De action testen, testen wat later positief dan de kv testen.

10. Maud75

Maud75 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik ben nieuw hier dus hopelijk plaats ik mijn bericht op de juiste wijze.
    Ik ben 37 en mijn vriend 40 en gaan voor ons eerste kindje.
    Vanaf maart jl serieus bezig en spannend.
    Laatste menstruatie was 2 mei en mijn nod zou 28 mei moeten zijn.
    Cyclus is regelmatig 26 dagen.
    Normaal erg last van PMS klachten voor mijn menstruatie. Zere borsten, opgeblazen en chagrijnig .
    Nu merk ik alleen dat ik lage rugpijn heb, grotere zachtere borsten, zeurderig gevoel in mijn onderbuik/eierstokkenhet is dus totaal anders dan de vorige maanden want ben ik okt met de pil gestopt........ Nog 5 dagen en dan ga ik testen.

Leuk om jullie verhalen te lezen

11. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bbxx je lijf maakt pas hcg aan vanaf de innesteling en pas een paar dagen na start innesteling kun je hier een positieve test door krijgen...en buikpijn/onigpijntjes/steken/rommelende darmen/spierpijn gevoel ik heb het allemaal gehad toen ik zwanger was van ons zoontje;)

12. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ajeetje jeetje zeg het houd maar niet op bij jou....sterkte meid...

13. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag 7dpo zonder bloedverlies......dat is me in al deze maanden achteraf gezien nog niet gelukt.....dus blij.......sinds die lange menstruatie van 14 dagen ook steeds spotting gehad paar dagen van te voren....ik heb dus hoop op een wat langere lf deze ronde...joepie...gister tempstijging en vandaag weer gedaald naar temp van eergisteren...vreemd...vorige maand bij die stijging werd ik juist ongi en bleef temp hoog....willen jullie is in mijn handtekening op mijn tempkaartjes link klikken en kijken????

14. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb eens zitten rekenen... maar ik zou idd best gister pas mijn innesteling gehad kunnen hebben als deze na 10 dagen was... en dan is het niet zo raar dat mijn test nog wit was... nog even gedult dus....

15. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb je kaartjes even bekeken. Ik hoop dat het inderdaad, wat je zegt, dat je LF langer is.

Als ik het kruis vergelijk met de vorige cyclus, zet FF deze cyclus eerder een kruis dan bij de vorige. Dit op basis van je ovulatie testen. Als je het kruis verlegd naar de dag gelijk aan de vorige cyclus, heb je hetzelfde patroon als de vorige cyclus.
    Je ei zou dan CD 20 worden en dan heb je een tempstijging op DPO 4. Dit is dan gelijk aan de vorige cyclus.

Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen!

16. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL

Bedankt lief van je! Had ook een gedachte als jij....daarom gister proef op de soms genomen en positieve ovu testen eruit gehaalt bij beide cyclussen en dan zet ff de kruizen hetzelfde als wanneer de ovu testen er wel in staan....dus denk dat die wel kloppen zo....spannend...bedankt voor het meekijken en duimen....ieder dag langere lf is al een kadootje:D

17. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok dan heeft FF gelijk als je de ovu testen er uit hebt gehaald :). Ik ga heel hard voor je duimen! In ieder geval is al heel fijn dat je LF langer is.

18. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    sterkte ajeetje!

hier nog steeds geen ongie krampen net als bij mijn bbz niet dat maakt me zo onzeker

19. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte! Hopelijk knapt je moeder snel weer op en kun je haar leuk nieuws melden.

20. Veratjuhh

Veratjuhh Lid

13 mei 2013
    65
    0
    0
    Werk op een BSO
    Moerdijk
    Dankje wel..
    Heb geen idee mag als ik volgende week nog niet ongesteld ben naar de dokter..

Groetjesss

Deel Deze Pagina