NOD 16 t/m 31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door Klaartje863, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Mooie test!!
    Ik wil ook!! Haha..

Gefeliciteerd meis! Geniet ervan!

2. Reb

Reb Niet meer actief

Bij jou klinken de symptomen ook heel goed toch! Dus duimduimduimduim!!!!

Oh ben bij de HA geweest en die heeft even gekeken hoever ik ben (ivm rare eisprong en geen idee wanneer die precies was).

3. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    Wauw... idd hele mooie lijst!!

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Dan is t ineens al een stuk echter he!

Ja.. Al ben ik echt heel bang voor morgen.. Maarja, we zien t wel.. Er is nu toch niets meer aan te veranderen!
    Hoeveel dagen na nod testte jij positief?

5. bbxx

bbxx Niet meer actief

Geweldige test Reb.

Bij mij blijven de testen een beetje 'hangen' die van 10 dpo is net zo donker (zo niet een tikkie donkerder) als die van 11 dpo en 12 dpo (vandaag)

Vind ik niet zo leuk. Koppie is nu flink aan het malen, hoop echt dat t me eindelijk eens gegund is en goed mag blijven gaan. Die gekke krampjes en steekjes doen ook geen goed aan het vertrouwen.

Pff, ik ga maar ns lekker in bad. Heb morgen lekker vrijgenomen om mn lijfje en buikje lekker rust te geven. Kan die kleine zich mooi ingraven!

Xx

6. bbxx

bbxx Niet meer actief

Oh Reb volgens mij zag ik Diaaan vanmorgen nog voorbij komen dat ze ook op roze kon ;):)

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hopelijk is het niets bbxx, en gaan je testen gewoon mooi oplopen! Kan t me voortellen dat je t een eng idee vind..
    Neem lekker je rust morgen! Knuf!

8. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    zo wat een super lijst !!!

bedankt reb

9. Bell88

Bell88 Lid

22 mei 2013
    61
    0
    0
    duidelijke streep, van harte!!!!!!

10. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Oh meiden wat een boel roze van harte gefeliciteerd allemaal!!

Meiden op rood heel veel succes in de volgende ronde hopelijk dan een mooi tweede streepje!

Hier nog steeds op het wachtbankje....

11. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    dit gaat wel erg goed hier
    za zaterdag pas weer testen als ik dan niet al ong ben heb steeds het gevoel dat ze komt maar nog steeds niet te zien word er echt gek van maar blijf hopen

12. jenn88

jenn88 Niet meer actief

ik heb sinds vandaag onwijs droge lippen ben maar aan het smeren geslagen met vaseline, en ik loop me wezenloos naar de wc blijf maar plassen hihihi ondertussen nog geen ongi te bekennen. spanning stijgt haha

13. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    De spanning is idd te stijgen, hier ook wel hoor.... haha. Moet constant plassen en elke keer check je toch of de duivels er nog niet zijn voor alsnog niet hopelijk blijft dit ook zo ook bij de meiden die op het wachtbankje zitten nog

14. jenn88

jenn88 Niet meer actief

noou idd bij elk krampje denk ik zo het nu zijn doorgebroken terwijl die krampjes niet eens echt krampjes zijn het is heel raar.

maar het gaat voor jou nou ook opschieten wanneer wil je gaan testen?

15. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hey meiden hier ook nog steeds aan het broekloeren maar nog niets te zien. Vanmorgen een negative test. Maandag heb ik een afspraak bij de ha. Hoop dat die posi test snel komt;)

Oh reb het is mijn 3e ronde 1e kindje

16. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Alle meiden op roze gefeliciteerd!! Meiden met mij op het wachtbankje sterkte

17. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Gefeliciteerd alle meiden op roze! Prachtige lijst!

Meiden op rood: succes de volgende ronde!
    Meiden op het wachtbankje: duimen!!!

18. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Jeetje wat een roze lijst! Super! Alle zwangere dames gefeliciteerd! Echt een vruchtbare maand :D

Ik ben momenteel op vakantie in Spanje. Heb zowel testen als tampons meegenomen, maar hopelijk heb ik de laatsten niet nodig ;)
    Ik heb dinsdag getest, maar uiteraard veel te vroeg en dus negatief. Ga het morgen nogmaals proberen, maar ik denk niet dat ik zwanger ben. Heb geen kwaaltjes, alleen dat ik erg opvliegend ben en snel geirriteerd. Maar of dat komt omdat ik zwanger ben?We zullen her morgen zien, spannend!

Iedereen die ook nog op het wachtbankje zit: succes!

19. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat wordt de lijst mooi roze. Ik hoop voor de dames op het wachtbankje het net zo mooi wordt als de rest

20. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Ja dat heb ik ook hahaha is heel raar. Wel spannend voor ons allebei he.....

Wil denk zondag testen, misschien zelfs wachten tot maandag. Toen ik testte bij me dochter was die op mn NOD heel licht dat ik zo twijfelde dat de HA nog had gekeken die dag haha.... En toen was het echt zo. Later in de week had ik een knaller.... Dus wil het nu zo lang mogelijk uitrekken... Hoewel ik gisteren een heel klein tuurstreepje had, was echt heel twijfel test....

En wanneer ga jij testen?

Deel Deze Pagina