Jeetje wat duurt wachten toch lang... Nu ik al die berichten en foto's van de testen gelezen en gezien heb, kan ik t niet langer afwachten; morgenochtend ga ik ook mijn aller eerste test doen. Zó spannend! Ik hoop zó op een streepje, al is ie maar heel licht. Maar ik weet dat ik misschien toch nog te vroeg ben. Maar ik wil ook gewoon testen! Als t een twijfeltest is ga ik 'm zeker ff erop zetten. Hoor dan graag jullie mening. Wordt vervolgd....
Nog nooit zo'n roze lijst gezien! Super. Ben blij dat ik er ook op mag en hoop dat er nog vele van het wachtbankje volgen. Ik testte trouwens pas 4 dagen na NOD licht positief, dus als je op NOD een omo witte test hebt zegt dat nog niet alles! Liefs
@Reb Diaaan staat bij 20 mei op groen....en niet op roze....hihi Hier: morgen testen mits mijn temp hoog is. Vorige keer op dag 27 ongi dus zit dan 2 voor mijn nod.....spannend! Ga nu slapen, slaap lekker meiden!
Haal mij maar van lichtroze af want het nu roze/bruinverlies en dat is tot nu toe altijd een voorbode van mijn ongi.
Begin langzaam gek te worden nog geen ongi te bekennen maar ook nog steeds geen posi test. Bah nog langer wachten.
Ik mag op rood....nog 1 ronde voor de mmm start...en na een half jaar geen langere lf als 7 weten we zeker dat we die nodig gaan hebben...Auwwww
Oh nee bale niet meid maar je zit toch nog een dag of 4 voor je nod. Wie weet loopt het deze x anders.
Net mijn eerste test gedaan, maar was echt omo wit. Maar ja, t was ook n beetje tegen beter weten in met 7 dpo. Zondag of maandag doe ik t gewoon nog n keertje. Moet gewoon nog ff op de wachtbank blijven dus...
Goedemorgen dames... ik hoor niemand er hier over, maar ik heb een heel warm gevoel in mijn onderbuik?!?!
op 7DPO heb je misschien nog niet eens een innesteling gehad, dus maak je ook nog geen HCG aan. Kan dus makkelijk een witte test
OOk voor jou zwangels... misschien is je innesteling gister / vandaag pas geweest... geen rood is hoop
Ik heb net zelf berekend, dat als ik woensdag mijn innesteling heb gehad ik zelfs op mijn NOD waarschijnlijk nog geen positieve test heb... vanaf woe/ do heb ik eigenlijk pas een reeele kans...
De laatste keren op dag 27 ongi ( of zelfs eerder) en dat is nu zondag. Dus zit nu twee dagen voor mijn nod......hoop dat ik zondag nog niet ongi ben en mijn temp hoog is dan ga ik testen. Maar denk dat de afspraak bij de gynaecoloog gewoon kan blijven staan.