Hihi jij nog gefeliciteerd zie dat je banner is veranderd Zag dat er meer zwanger zijn dan ongi Mei is echt een topmaand geloof ik wow!
Ow kutzooi :x. Hier nog steeds niks te bekennen ook ook geen tekenen dat ik ongi gaat worden blijft spannend....
Hoi dames, Mijn vriend en ik proberen nu twee maanden zwanger te worden van ons eerste kindje Nu 6 dagen voor Nod ben ik misselijk en heb hoofdpijn. Ik vind het zo spannend allemaal. 30 is mijn nod dag. Ik kan gewoon echt niet wachten.
Twijfel heel erg. Morgen is mijn NOD dus misschien morgen maar wil het eigenlijk uitrekken naar zondag hahaha... Maar denk niet dat ik dat red
Ik ben met vlagen heel misselijk en regelmatig duizelig, gevoelige (.)(.) en liezen... Hele stijve onderrug. en volgens ml ben ik heel wispelturig in mn humeur!
Oee Spannend. Zijn toch echt symptomen!! Ik moet helaas nog zes dagen wachten met testen maar ik ben zooo nieuwsgierig. Let me know!!!
Ja erg he dat wachten, ik word er nu ook gek van hoor.. bah... Ja zijn wel wat symptomen maar wil me niet gek maken anders is het zo'n teleurstelling als ik ongi ga worden..... Is wel gek me dochter knikt altijd heel hard ja als aan haar gevraagd word of ik een baby in mn buik heb hihi
Hallo dames, mag ik me bij jullie aansluiten?? Ik ben 23 jaar, gaan voor eerste kindje, ronde 1.. morgen is mijn NOD, voel me deze maand wel anders dan anders.. eerst gedacht dat het zeker weten niet raak was, nu twijfel.. Voel me anders dan anders.. 11mei ei gehad, gedacht dat ik ongesteld werd(bloeden bij afvegen, sorry voor details), was 1malig.. niet echt zere borsten, wel een gevoelige baarmoeder, steekjes ( ook anders dan menstruatie), zere rug, en afgelopen een zeer (linker) bovenbeen? leek wel spierpijn maar kan niet door sporten of iets dergelijks komen... Dus nu afwachten groetjes
Niets echt denk ik. Bij vlagen menstruatiepijn vanaf cd 18/19 Het enige is dat ik het in de nachten weer bloedheet heb net als bij mijn zoon. En ik weer heel levendig droom. Daarom vanmorgen toch een testje gedaan hihi