Aha weer wat geleerd ik had de benaming wel eens voorbij horen komen maar was t geloof ik weer vergeten, Nee het is geen afdruk van kleding want ik zag het vanmorgen vroeg het eerst toen ik opstond en ik slaap naakt ook onder de douche was hij duidelijk zichtbaar net of de huid daar meer pigment heeft erg vreemd
Ik heb hem zelf gehad totdat ik tiener was, toen is hij vanzelf weg getrokken... zou hem nu heeeel graag terug krijgen
Succes dames met testen!!!! mocht mijn menstruatie uitblijven ga ik denk ik zondag testen!! wat voor symptomen/kwalen hebben jullie ?
Nog 2 dagen en dan is mijn nod Ik voel me echt heel anders dan voor als ik ongi word. Als ik ongi word echt al krampen en gevoelige borsten! Momenteel voel ik me prima alleen moe maar kan ook zijn omdat ik het druk heb Veel aandrang tot plassen, ik ga naar de toilet en eigenlijk gelijk daarna alweer drang om te gaan. Pijn in mijn onderrug sinds 3 dagen zeurend, branderig. Maar ga pas na zondag testen. Ben benieuwd deze maand echt veel roze, ben blij voor jullie dames en voor de andere een dikke knuffel en duiken omhoog voor de dames op de wachtbankje!
Ik heb nog niet zo heel veel last van kwaaltjes. Af en toe weeïg gevoel, heel erg moe en een opgezette buik waar ik soms wat krampjes in heb, af en toe wat brandend maagzuur. M'n borsten doen nog geen zeer en zijn ook nog niet aan het veranderen. Oja en heeel veeeel plassen Heb eigenlijk meer kwaaltjes dan ik dacht haha
Hyacintje haha! Nou ik kan niet op mijn gevoel afgaan, die heeftme de vorige keer ook in de steek gelaten ! Woon in een dorp waar geen drogist zit Moet dus speciaal naar ander dorp rijden om test te halen... Denk dat ik dat morgen maar even doe ( als ik niet ongesteld wordt )
Kruidvat zijn wel fijne testen ja ( vorige x ook gebruikt). Alleen dorp heeft geen kruidvat, een zelfstandige drogist zit daar.. ( lijkt wel gehucht daar hihi). Anders rij ik wel even naar de stad om wat te halen . Hebben jullie nog meer merken zw testen wat goed zijn ??
Hey meiden, Ik ben nieuw hier! Zit in me tweede ronde met clomid en mijn NOD is 28 Mei! Heb last van me buik al een paar dagen en ben vreselijk moe, Last van mijn onderrug en moet om de haverklap naar de wc! Zo spannend allemaal! Ga duimen voor jullie allemaal
@dtpje Ik heb me ovulatie en zwangerschapstesten besteld op sensitest.nl niet duur en ik lees er goede recenties over!
Pffff volgens mij zie ik een heel licht streepje op mn zw test van net Of ik word helemaal gek hier hihi Alleen frusteerde is mijn mobiel is niet van hele goed kwaliteit qua foto's maken zeg maar dus kan er geen duidelijke foto van maken om hier op te zetten :x
Famvdl, jaaaah wat goed! Probeer het nog eens (foto) ben zo benieuwd! Mmaria, zo begon het bij mij ook! Ik dacht ongesteld maar bruinverlies is nu sinds gisteren weg. Zou vorige week za ongesteld moeten worden maar ben dus zwanger Rood, balen!! Succes de vlg ronde! Huyacintje, jaah wat goed! Ik ga ook nog een cb digital doen, ben benieuwd wanneer hij binnenkomt! Ik had er 1 die het niet deed dus gebeld en via Engeland sturen ze een nieuwe op, ben zooo nieuwsgierig!
Ik zal zo nog ff me best doen goed hihi, kan alleen niet beloven of het lukt, net al tijdje geprobeerd namelijk... Straks maar denk ff aan ml laten zien.....
Ik ben ook heel benieuwd naar de test van famvdlaan.. volg je al een tijdje hier hihihi.. En Sanne, ik hoop dat het in mijn geval ook zo begint.. ik heb me even bijgelezen op internet en innesteling gebeurd normaal idd in de 4e week, nu dus.. en kan zelfs 1-3 dagen bruinverlies geven, EN het gebeurd zelfs vaak dat een verkoudheid komt rond innesteling omdat je weerstand lager zou zijn, laat ik nou sinds eergister een mega verkoudheid hebben en sinds gister dus bruinverlies.. Ik maak me al minder zorgen en ga gewoon rustig afwachten
Famvdlaan wat goed spannend! ! @hier nogmaals een middagtest gedaan en rara kanarievogels hij is duidelijker! !!!!!
Haha toevallig ik volg jouw ook al eventjes Ja ik ga me best doen alleen weet niet of het lukt hoor... en dan nog ben ik nog heel voorzichtig met enthousiast te zijn..... me dochter zei net mama baby en ze wijst zo naar mijn buik