Haha omdat mn dochter dat zo deed net? Ze zeggen weleens dat kinderen meer voelen sneller dingen merken.....
Wat spannend meiden, voor alle twijfeltesters hopelijk snel duidelijkheid. Alle weekendtesters, SUCCES. Voor iedereen op rood, balen meiden, volgende nodronde hopelijk gewoon weer zo'n roze golf ! Ik hoop dat ik niemand met duidelijk roze ben vergeten, of er overheen heb gelezen, anders bij deze alsnog gefeliciteeeeeerd Xxx
Cd23 maar zie onderschrift mijn cyclus wisseld maar gemiddeld 26 dagen. Wat vind je van mijn nieuwe foto?
Denk dat ik nu toch echt dank je wel ga zeggen hihi. Jij had net toch ook lichtposi getest? Spannend!! Ik duim ook voor jou Liefs paula
Heel duidelijk! en dat is met KV 2 v 5?? (ik toch ook maar doen van het weekend, kan ik me misschien volgende week weer gewoon op mijn werk concentreren...)
Hoi Ik wil mij ook graag op de lijst laten zetten Rianne28, 1e kindje, 1e ronde na miskraam NOD 25 mei En had vandaag een knal positieve test in handen .... Erg spannend weer.
Ik mag op rood Voelde het gisteren al aankomen en inderdaad, vandaag ongi geworden. Was pas de 1e ronde, maar baal als een stekker! Vorige zwangerschappen was ik ook meteen zwanger, dus je hoopt er toch op. Maar helaas... Op naar de volgende ronde! Iedereen die nog op het wachtbankje zit of een twijfeltest heeft: succes!
Ja is kv2v5 vanmiddag nog 2 doosjes gehaald Uit een ander doosje die 2e test gedaan net of dat uitmaakt denk je dan Gewoon doen morgenochtend dan weet je mss waar je aan toe ben!
Ik ben zoooooo blij, mn test loopt mooi op. Zat helemaal in de rats dat t vast weer mk zou worden, maar dit geeft hele goede moed En dan was het vandaag nog met super waterig plasje trouwens