@ xenia, wat spannend! Ik ben erg benieuwd naar de uitslag van je bloedtest! @ Olakidee en wondertjes: wat jammer heel veel succes in de volgende ronde!!
@xenia als je een cb open maakt mag je niet naar de streepjes kijken. Ik hoop dat je snel duidelijkheid heb!
Goedemorgen dames, Ik mag op blauw. Omdat ik vandaag een uitstrijkje krijg wilde ik even testen of ik zwanger ben. Helaas, helemaal wit! Dus ga gewoon naar de dokter. Voel al de eerste krampen dus weet bijna zeker dat ik door ga naar ronde 10. Niet negatief bedoelt maar begin mijn lijf wel te kennen
ik mag ook op rood baal er wel een beetje van maar gaan gewoon voor de volgende ronde iedereen op roze super iedereen op rood we gaan voor de volgende ronde
Balen voor de meiden op rood! Ik hoop voor jullie op een mooie volgende ronde. Dames op het wachtbankje: succes!
@ maria87 ja inderdaad , ga zometeen naar de bloedprikpost dan heb ik met een beetje mazzel einde van de middag de uitslag . @ paula1984 ik weet dat ik er eigenlijk niet naar mag kijken , maar was nieuwsgierig haha roze dames gefeliciteerd !
Ow! Was het maar al donderdag. Ik zie streepjes maar lichte. Hebben jullie ze al gezien? Wat denken jullie? In afwachting op donderdag
kom er net achter dat mijn volgende nod op de verjaardag 23 juni van mijn zoon is dat zou wel SUPER zijn als ik dan op roze zou mogen het blijft steeds weer spannend
Hier wel wat oud(er) bloed vanmorgen (gisteren intiem geweest), maar verder nog niks doorgezet... Begin hem wel wat te knijpen, zit inmiddels op dag 31 en normaal toch netjes 28 dagen... Ik zal hier niet veel schrijven dames, jullie willen allemaal zo graag zwanger worden. Wil jullie pret niet drukken .