Net "alleen maar" waterige afscheiding te bekennen... Maar dat was gisterochtend ook en toen ineens toch vruchtbaar slijm. Gek lichaam... ______________
Spannend Chantallcindy! Hier ook een beetje een zeurderig gevoel in de buik en liezen. Als het goed is rond zaterdag mijn ei ,.... ben benieuwd!!
Het ongi gevoel kan heel erg goed van je ei-sprong zijn. Rond mijn ei, heb ik hier zelf ook altijd last van.
Dank je! Gek hé waar je al niet op let nu?? Alsnog weer vruchtbaar slijm gezien Pffff waar je je al niet mee bezig kunt houden op een dag haha!! Steeds zeurderig gevoel ook in mijn liezen ... maar dat zal dus mijn ei zijn die eraan komt.
Ik mag op mmm gezet worden.....vandaag is er digitaal een verwijsbrief naar het ziekenhuis verzonden. En we krijgen dan een oproep.
nou zwangels, wel fijn dat er eindelijk iets gaat gebeuren. Misschien heb je alleen maar een klein zetje nodig..... Spannend meid. Hier is het wachten op ei, heb volgens mij wel al iets van vruchtbaar slijm, maar meestal is mijn ei pas na 2,5/3 weken, dus lijkt me een beetje vroeg. vanavond toch maar weer eens man aan zijn oren naar boven sleuren, gewoon omdat het leuk is...
dat zeurende ongi gevoel heb ik de vorige cyclus vanaf m'n eispong tot ongeveer een week voor m'n menstruatie gehad.
Zwangels, hoop voor een snelle oproep! ChatallCindy spannend!! Hier ook nog, alleen man rugpijn en ik spierpijn haha! Kirstenx dan heb ik nog wel even last ben ik bang Naja, we zullen zien. Wel spannend van alles te voelen al, terwijl mn ei nog moet komen haha! Stiertje spannend! Je hebt een late eisprong elke maand? Hopelijk is hij nu eerder dan verwacht
Pff nog steeds ongi ofja nog steeds pas sinds de 30e en iedere keer weer probeer ik n goed plan te maken voor de aankomende maand zodat het gaat lukken hebben jullie dat ook? Wanneer klussen wanneer niet etc etc etc We hebben al n paar keer alle vruchtbare dagen geklust en ook al n paar keer om de dag vanaf dag 8 tot dag 20 Wat doen jullie?