NOD 16 t/m 31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door Klaartje863, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Thanx voor het meedenken Sanne2011. Ik heb dinsdag een positieve ovulatietest gehad en denk dat mijn eitje ook die dag geweest, omdat de dag daarna mijn ovutest weer duidelijk negatief was.

2. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook o.a. vandaar de onderzoeken en ivm korte lf! Als er bij mij iets uitkomt laat ik het hier weten! Mss heb je er wat aan!
    Maar wie weet is het bij jou heel wat anders! Dat lijkt me eerder het geval!
    Sommige vrouwen verliezen wat bloed tijdens innesteling....door eisprong....en ontpillen kan tot een jaar duren geloof ik!

3. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Sanne11 en Jozefien85 :D

4. Jozefien85

Hoop inderdaad niet dat dit echt al het voorteken is van menstruatie. Dan heb ik maar een LF van enkele dagen dit keer. Fijn als je ons op de hoogte houdt. Veel sterkte met het onderzoekstraject. Welke klachten heb jij verder allemaal?

5. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL

Tussentijds bloedverlies en licht roze/bruin/rood verlies week voor ongi begint hele heftige ongi met krampen:deze dingen níet elke ronde en aantal maanden al korte lf 5-6-7 dagen!

Maar laat je niet bang maken hoor...ze denken bij mij aan ontregeling door zwangerschap en bevalling!

Denk eerder dat het bij jou nog restjes ontpillen zijn! Al wat over opgezocht op internet?

6. Jozefien85

Dank voor je reactie! Ik ga gewoon rustig afwachten hoe dit zich verder ontwikkelt.

7. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes en hopelijk betekend het niets of al iets goeds;)

8. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier raar gevoel rond mijn navel :s

9. Kunst

Kunst Actief lid

3 jan 2012
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat had ik ook :) heel herkenbaar. Hoop dat je snel terecht kunt!
    Ik begin inmiddels aan mijn tweede iui. Vind het nog steeds spannend maar ben wel blij dat er wat gebeurd.

Succes igg!

10. Watermannetje

24 apr 2013
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik ook hoor sabrina, volgens mij is dit normaal hoor.

@wondertjes, fijn dat jouw uitslag positief is, succes alvast maandag

Hier zit volgens mij een ei aan te komen, ik krijg dan altijd meer zin:D alhoewel ik volgens de app pas dinsdag een ei zou krijgen, nou ga morgen maar beginnen met ovutesten, of zou dit te vroeg zijn?

11. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    hoi dames,

Ik heb deze vraag ook al gesteld in een ander topic, maar daar herkennen niet zo veel mensen zich in, dus ik was benieuwd of jullie dat wel herkennen?

Ik heb als het goed is nu mijn ovulatie/eisprong tijd, en dan moet je dus eigenlijk flink aan de klus:). Alleen heb ik rond die periode altijd wel last van mijn onderbuik, een zeurende pijn. Eigenlijk heb ik dus niet heel veel zin om dan te klussen, maar ik vroeg me af of dit bij meerdere personen is, of dat ik daar alleen last van heb?

12. charlotte23

charlotte23 Actief lid

23 nov 2010
    133
    0
    0
    Mag ik me hier melden? Charlotte 26 jaar, 2e ronde. 2e kindje. NOD op 30 Mei!

13. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

Wij hebben klusweekend :) gisteren begonnen. Weer spannend vooruitzicht. Probeer er wat minder geforceerd mee om te gaan. Hoop dat dit onze maand wordt (en die van jullie natuurlijk ook). We shall see!!

14. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

Welkom Charlotte en succes. :)

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Angel hier ook al dagen een zeurend gevoel in de buik. Vandaag een kleine steek gevoeld en het zeurende gevoel lijkt nu af te nemen. Ik heb al meerdere mensen erover "gehoord" op dit forum die ook last vd buik hebben. Sommigen voelen zelf de eisprong precies, hier niet, althans niet dat ik weet of het moet het steekje vanmiddag zijn geweest....

16. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Angel ik voel mijn eisprong. En heel soms zo erg dat ik niet kan lopen van de pijn. (al sinds de geboorte van mijn dochter niet meer gehad gelukkig) Dan is klussen niet zo'n fijne bezigheid maar wel voor een goed doel;)!

17. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier thuis gaat het weer heerlijk not

Pff manlief doet raar en afstandelijk pff weet het niet meer

18. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    bedankt voor jullie reactie :), het is inderdaad voor een goed doel!

@chantallcindy, das nooit leuk, soms kun je mannen wel achter het behang plakken!!;)

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hallo dames, mag ik me hier aanmelden en op de lijst? CynthiaB, 31 jaar, 2e ronde. 2e kindje. NOD op 29 Mei

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek

Dank je!
    Het is echt spannend, alleen al het wachten op dat ene telefoontje :)

Jij ook succes!

Deel Deze Pagina