Chantall Cindy wat vervelend dat je man zo doet! Heeft hij dat elke maand? Of nu de vruchtbare dagen eraan komen juist extra?
bedankt voor de reactie ikook en sanne2011 ben niet zwanger geloof want menstruatie was 3 dagen erg kort maar heb een bbz gehad en dat voelde het zelfde dus zit de paniek er snel in
Hier heb ik ook veel last van. Het is voor mij een teken dat m'n ei-sprong er aan komt, of net is geweest. Tja, helaas zit er geen aan en uit knopje in ons lichaam, dus we moeten het er maar mee doen.
Nee, helaas kun je geen knopje omdraaien....ach jah voor een goed doel doen we alles, en hopelijk is dit de laatste maand dat we het hoeven voelen....postief denken
@Angel Heel vervelend, lees het wel eens vaker bij mensen. Maar inderdaad het is voor een goed doel. Mijn zus heeft ook vaak heel erg last, die ligt gewoon de hele dag op de bank omdat ze zo'n pijn heeft. Het lijkt me wel fijn om je eisprong te voelen, maar niet op zo'n manier.
Hoi dames, Wat rot chantalcindy dat het even minder loopt thuis. Ik voel me lichamelijk echt vreemd. Nog steeds bloedverlies ( 1 of 2 keer op een dag), inmiddels wat donkerder en een beetje weeïg gevoel in mijn lijf. Lijkt echt of mijn menstruatie er al aan komt (veel te vroeg), maar het zet nog niet door.
Zou het kunnen dat je misschien toch al zwanger bent??? Hoeveel dpo nu? En vanaf hoeveel dpo verlies?
Waar is iedereen???? Oh domme vraag natuurlijk, aan de klus als t goed is! Hier een minimens dat niet wil gaan slapen, zucht... Ei is hier in aantocht dus wij hebben ook wat te doen vanavond.
Hier niet aan de klus, ben nog ongi.... Vandaag lekker de bbq aan gehad We hebben post van het ziekenhuis gehad. We moeten een vragenlijst invullen en opsturen. Dan gaan ze een afspraak maken. Gaat lekker vlot! Nu hopen dat een zwangerschap ook zo vlot gaat komen!
Wie weet is het niet meer nodig zwangels? Bij ons was t in ronde 22 raak na alle onderzoeken en op het punt met iui te starten. Ik zit nu ook weer in ronde 22 en hoop dat hij net zoveel geluk brengt als de vorige keer!
Hier ook vanaf vandaag om de dag klussen. De dagen zijn aangebroken. Ben benieuwd. @Zwangels: Toen wij na een jaar hulp gingen zoeken was het voordat wij met de onderzoeken gingen beginnen ook meteen raak haha. Gelukkig toch op de natuurlijke manier. Helaas is de zwangerschap wel in een mk geeindigd. Succes!
Eigenlijk wil ik helemaal niet meer op de lijst.... ondanks de teleurstelling van de vorige ronde klimmen we maar weer gelijk op het paard... geen idee wat mijn cyclus zal zijn, maar ik laat mijn banner op 28 dagen staan... Dat komt dus neer op Ajeetje, 39 jaar, ronde 9, 1e kindje NOD 26 Mei
Hahaha wat staat dat er negatief, dat was niet de bedoeling... maar ik wil eigenlijk niet op de lijst omdat ik vorige ronde een vmk heb gehad...verder vind ik het hier wel gezellig hoor!!