Dank je... tja van ongeloof, naar blij, weer terug naar ongeloof en nu... we moeten het maar accepteren... gelukkig kreeg ik de uitslag vrijdag al dus hoefde niet een heel weekend te wachten. Maar vol goede moed gaan we weer verder...
Goedemiddag dames! Wij gaan vandaag de vragenlijst invullen....sommige dingen zou ik waarschijnlijk aan mijn moeder moeten vragen, omdat ik het niet weet. Maar komt vast goed. XxpinkxX Jullie hebben het ook niet makkelijk gehad.... Ik hoop ook dat het voor dat we een afspraak hebben nog raak is. Nadia33 Ook al een een mk...jammer! Dank je voor je succeswensen. Ajeetje Heel veel sterkte en succes!
Ajeetje sterkte en succes deze ronde! Zwangels succes met het invullen van de lijst. Als het goed is is dit weekend mijn eisprong geweest. Heb nu witte vloed, wie herkent die als de eisprong is geweest? Het is nog wel rekbaar maar niet meer zo helder als woe, do en vr.
Fijn dat de uitslag er vrijdag al was...heeft paar daagjes spanning gescheeld...Sterkte voor jullie beiden! Succes in deze ronde...hopelijk is je cyclus meteen weer "normaal"!
Hier heel veel steken aan beide kanten. eitje maar goed benutten vanavond en morgen waarschijnlijk ook nog maar even.
WIM jij hebt morgen je eisprong? Ik snap er niks meer van. Al dagen vruchtbaar slijm naar mijn idee (woe, do, vr) erna wittig maar wel dat je er draden van kunt trekken. Volgens gemiddelde zou gister mijn ei hebben, MAAR nu zit mijn baarmoeder vrij hoog en dat duidt ook op de eisprong? Zo meteen ml nog maar eens verleiden, dag 8 op rij, haha! Had graag erg vroeg op moederdag willen testen, maar denk dat ik toch maar iets langer wacht als mijn ei nu pas is. Tenzij ik eerder symptomen krijg die ik herken van mijn eerste zwangerschap. WIM vind je het ook zo spannend? Ik ben er momenteel erg veel mee bezig, zoek de hele dag op google naar informatie. Ik weet het, niet handig, maar het geeft me rust. Hoe is het met de rest? Allemaal rond de vruchtbare periode nu??
nee ik nog niet in mijn vruchtbare periode net van mn ongi af dus we kunnen vanaf morgen of overmorgen weer om de dag gaan klussen en ik zeg om de dag omdat we de afgelopen maanden iedere dag hebben geklust in de vruchtbare periode maar zonder suc6 misschien is het toch beter voor de kwaliteit van het zaad om het om de dag te doen dus dat gaan we deze ronde proberen
@Zwangels succes met invullen! @XxPinkxX Veel plezier met klussen! Hier nog niet zoveel, verwacht morgen eigenlijk mijn eisprong, gebaseerd op mijn vorige cyclus (en mijn verdenking van mijn eisprong, FF denkt daar anders over). Fijne werkweek voor iedereen die geen meivakantie heeft!
Goedemorgen, nou wij hier weer gezellig aan de klus, maar wij doen het deze ronde gewoon lekker wanneer we zin hebben... het zal er wel op uit draaien dat dat dagelijks is.... hubbie heeft van dienst gewisseld zodat hij weer in de dag zit en we weer gezellig samen naar het werk kunnen een weer gezellig samen naar huis, wel zo prettig tijdens mijn vruchtbare periode
Ajeetje goed geregeld! Hier ook gisteravond en vanmorgen ons best gedaan. Bm zit nu weer lager dan gisterenavond ... dus denk dat mn ei nu echt geweest is. Handig voor de dames die de eisprong voelen ! Succes allemaal!!
@Reb, thanx meissie jij ook! @Ajeetje fijn dat hubbie dat zo kan regelen! @Sanne2011 hier ook gisteren en vanmorgen ons best gedaan ei is hier gisterenavond laat gesprongen. @me, nu met mijn billen weer op de wachtbank! Lekker nog een week vakantie dus fijn rommelen in en om het huis. Hopelijk nog wat dagen lekker weer! Dames die nog aan de klus moeten, veel plezier! De rest schuif maar aan op onze roze sofa!
xxPinkxx wat voel je dan precies? Ik heb al een dikke week een zeurderig gevoel in de buik, maar ik let er nu ook op en anders niet. Ei hopelijk dit weekend geweest. We hebben nu 9 dagen ons best gedaan hihi, morgen wordt niet wat denk ik, misschien s avonds in bed, we zullen zien. Een fijne vakantie! Heb je nog wat op de planning staan? Ik blijf het een wonder vinden hoe onze zoon uit "ons" is ontstaan... alles zit erop en eraan en hij ontwikkelt zich zo goed! Echt knap haha! Maar ja, dat vind waarschijnlijk iedereen van zijn kindje hihi!
hoi dames ik kom bijna mee op het wachtbankje zitten... vanavond nog één keer aan de klus en dan hopelijk heb ik morgen hogere temperatuur, ik verwacht mijn eitje
hier ook aan de klus ben vrijdag begonnen met ovuluatietesten deze ronde want ben even de weg kwijt maar verwacht straks de knaltest dat was gisteren net niet en duimen dan maar weer voor deze maand succes iedereen
bij deze wil ik even iedereen veel klusplezier wensen, en de meiden op het wachtbankje veel suc 6 heb helaas geen tijd om terug te lezen, ben al lang niet meer geweest druk aan het werk en het was hier afgelopen weekend pasen dus druk geweest met de verplichte paasdingen ook is mijn laptop helaas kapot dus die moet ik laten maken dus ben niet vaak op internet Hier moet ik nu een bloedonderzoek doen ben al wel bij de gynecoloog geweest en alles zag er mooi uit na de vmk helaas wil deze maand geen iui doen de reden snap ik nog niet (je bent zwanger geweest dus je lichaam weet nu wat hij moet doen, erg raar) dus deze maand zelf proberen. Anders volgende maand weer naar de gynecoloog Gelukkig komt mijn zus volgende week hier twee weken op vakantie en heb dan tijdens het wachtbankje veel afleiding Voor iedereen die vakantie heeft een fijne vakantie en iedereen die moet werken werkse gelukkig is het bij jullie nu ook mooi weer groetjes kriti 81