Thanx voor de lijst, ik sta er netjes op, haha Ik zit pas op dag 7, dus nog geen ei in aantocht hier.
Vandaag definitief gestopt met roken ik was al minder gaan roken maar dacht het lukt me nooit als ik dadelijk zwanger zou zijn om dan ineens te moeten stoppen ik bedacht iedere keer smoesjes voor mezelf om maar niet te hoeven stoppen maar ik wil het echt heel graag hoe moeilijk het ook is ik kan het!! En manlief is een slappeling want die zegt nu nog niet te gaan stoppen Grr mannen!! Soms begrijp ik er niks van
Reb: wat een toestand zeg. Hopelijk test ze nu negatief en ooit, als jij al lang en breed een keer een positieve test gehad hebt, lekker wel positief. Ajeetje: hoe is het nu? Spannend iedereen op het wachtbankje. Ik keek net in mijn app en vorige ronde had ik nu al bruin verlies als voorteken van mijn menstruatie. Nu nog niet. Verder echt veel buikpijn. Een soort spierpijn en steekjes links onder in mijn buik. Verder voel ik me net zoals anders. Ik twijfel wanneer ik zal testen. Dinsdag NOD als ik uit ga van LF van 14 dagen, maar vorige maand was mijn LF maar 10 of 11 dagen..
Spannend meid! Hopelijk is het raak bij jullie! Als je lf maar 10 dagen is zou je nod ook al vrijdag kunnen zijn.
Ja, maar wat ik me dan afvraag: kan ik dan dus ook eerder testen? HCG is dan toch evengoed pas dinsdag op peil?
Bedankt. voor het medeleven dames, nee ik hoef niets te slikken alleen heel rustig aan doen, veel water en sportdrank drinken en zorgen dat ik koel blijf... Bloeddruk was 150/95 Hartslag 112 Temp 37.9 Niet schrikbarend maar allemaal net aan de hoge kant en genoeg om je beroerd te voelen....
Chantallcindy ik hoop met je mee! Ikkeook wat knap! Zet hem op! Ajeetje: beterschap! Hyacint veel plezier! Jozefien85 spannend!!! Van hcg geen idee zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben! Als ik jou was zou ik uitgaan van 14!
@ikkeook, knap hoor!! En nu volhouden....dat is vaak het moeilijkst. Maar als je graag wil kan alles.
Natuurlijk toch stiekem getest. Witter dan wit, verkeerde moment, gewoon water en thee gedronken ervoor én pas 8 DPO, dus....nutteloze test!
Alles weer even proberen te lezen. Weer redelijk bij. Vooral reb haar bericht en reactie maakte wel wat bij me los. Ken dat gevoel echt heel goed. En begrijp het ook heel goed. Is niet dat je het iemand anders het niet gunt maar je wilt zelf ook zo graag. Is bij mij echt stortvloed van zwangerschappen op dit moment. Vanavond ook weer een aankondiging op fb. En ik vind het fantastisch voor iedereen maar IK WIL OOK ZO GRAAG. Zal deze maand alleen kleine kans zijn. Rare week met vriendlief en familie achter de rug. Weinig geklust dus
DIT weekend me ei goed onze best doen en dan weer afwachten zo moeilijk dat wachten iedereen hopen op een positieve test