NOD 16 t/m 31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door Klaartje863, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cybell wat heftig! Succes meid! Ikkeook knap hoor...hou vol! Chantallcindy en wondertjeinmaak spannend hoor!

2. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Wat duurt wachten weer laaaaaaaaang!!!!!!

Zucht...........ik heb soms van die maanden dat t me niet snel genoeg kan gaan. En om positief te blijven zullen we maar zeggen dat iedere maand er eentje dichter bij een zwschap is!

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Cybell sterkte!! Goed dat jullie even een pauze inlassen en aan jullie zelf denken. Hopelijk ben je snel zwanger!

Ikkeook, knap dat je gestopt bent! En als we alles eens van tevoren wisten ;)

Chantallcindy spannend! Wat voel je zoal? Hier helaas vrij weinig... Bij zl bleven de kwaaltjes aanwezig, nu lijk ik enkel soms een zeurderig gevoel in de buik te hebben, maar steeds minder. Misschien heb ik de klachten rondom de eisprong gevoeld? Hoop van niet :(

XxPinkxX spannend he!! En goede instelling van je !!

4. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Hoi dames, hier even een korte update van jullie illegale collega. Morgen heb ik tijd om al jullie berichten te lezen. Ik was gisteren ineens erg misselijk, dus dacht...toch maar testen. En op kruidvat testen tweemaal (voor de zekerheid) een licht tuurstreepje. Net weer getest, weer licht streepje, ook op de dipstick van zwanger en kids. Nu duimen dat het gaat oplopen, zit natuurlijk nog paar dagen voor NOD. Ben er helemaal zenuwachtig van!!!

Meiden op het wachtbankje: succes!

5. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Ik hoop echt voor je dat t streepje donkerder wordt!

6. Reb

Reb Niet meer actief

Ik wil zo graag minimaal een week op het wachtbankje zitten!!
    Heb dat net ook even tegen mijn ei gezegd die nog niet is gesprongen volgens mij. Come onnnnnnn...

7. Reb

Reb Niet meer actief

Temp gaat lekker heen en weer, jammer van die negatieve ovu-test:(

8. Reb

Reb Niet meer actief

Spannend hoor! Wanneer ga je weer testen?

9. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @sanne

Ineens ontzettend pijnlijke borsten/tepels
    Moe
    Misselijk savonds
    Meer afscheiding
    Aderen borsten beter zichtbaar

Voelt als mijn vorige zwangerschap maar wil niet te positief zijn

Ging vannacht om half 3 naar bed en moest er net al uit voor te plassen

10. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0

Vaag ei heb jij Reb! Duidelijkheid zou fijn zijn! Als je in de vorige maanden ongi werd kon je dan wel duidelijk terug redeneren wanneer je ei geweest was?

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Jozefien wat goed!! Hopelijk morgen duidelijkere strepen!!

Reb ik duim met je mee!

Chantalcindy, klinkt errrrg goed meid!!!

12. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0

Klinkt goed CC! Ik hoop op een plakbeeb! En een beetje positief denken kan geen kwaad toch. Balen kan je achteraf altijd nog toch.

13. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Dat is ook zo :) je word zo onzeker ervan

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0

Tja Sanne je moet wat hè om de moed erin te houden ;)!

15. Reb

Reb Niet meer actief

Nee, vorige twee cyclussen het vermoeden dat mijn ei vrij laat in m'n cyclus is en pas deze cyclus heb ik hem voor het eerst gevonden.
    Als hij morgen niet is gesprongen wordt mijn lf wel kort en bel ik maandag de gyn. Sowieso omdat ik ook nog geen tempdip heb gehad. Voel me niet zo goed bij het idee dat ik misschien niet zwanger kan worden zonder hulp..

16. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0

Ik denk dat je dat gevoel altijd houdt. Zeker als t al eens ooit fout gegaan is. Goed naar je gevoel luisteren. Als t goed voelt zal het ook goed zijn denk ik altijd. Veel succes!

17. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Dank je :)

18. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Misschien duurt je cyclus deze ronde wel langer en heb je wel een fatsoenlijke lf? Loop jij al bij de Gyn dat je hem zo kan bellen? Of moet je eerst nog langs de ha? Hoe weet je dat je ei nog niet gesprongen is?
    Laat je niet gek maken door je temp hè. Voor sommige vrouwen werkt t prima. Maar voor sommige absoluut niet. Je zou aan de Gyn kunnen vragen of ze jouw cyclus een ronde willen volgen om er zeker van te zijn dat t klopt. Dat geeft je een hoop rust. Knuf meissie en jouw tijd komt ook nog wel! Wie weet wel sneller dan je denkt ;)!

19. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

Dames, vraagje. Mijn temp zit normaal zo rond de 36.3 graden (op momenten dat ik kon tempen in de ochtend) en nu zit ik vijf à zes dagen na eisprong op 37 precies. Kan dat iets inhouden? Vind gewoon dat alles wat zich op het moment weer afspeelt in mijn buik onder de symptomen kan vallen. En vorige maand was ik echt overtuigd na de eisprong en toen was het niet raak. Lijf voelt en doet nu weer hetzelfde dus houd er weer rekening mee dat het gewoon symptomen van mijn eisprong zijn. Maar twee weken lang? Pff. Je lijf en je hoofd kunnen gekke signalen afgeven.

20. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Welkom in de wereld van t zwanger worden!;)
    Je kunt je in dit proces flink gek maken. Ik heb al zo vaak vanalles gevoeld en bedacht. Maar je zult toch moeten wachten op die test die aangeeft dat je daadwerkelijk zwanger bent. Ik hoop dat je t gauw mee mag maken!

Deel Deze Pagina