hoi, geen idee of het iets betekend, maar volgens mij heb ik een vroeg ei gehad deze ronde en ik wordt sinds vandaag helemaal gek van de jeuk aan mijn buik en borsten!!! Maar geen idee of het wat betekend (alleen vrij vervelend tijdens een vergadering.... )
Ik heb psoriasis dus smeer al van alles en nog wat, maar dit is andere jeuk... meer oppervlakkig zeg maar...
hallo, Ja het is hier ook een rare jeuk. Ik zit me ook te bedenken of ik dat ook had toen ik zwanger was van mijn dochtertje, kan het me helaas alleen niet herrinneren. Nu net naar de wc nog helder dradig (sorry) slijm en leek wel of er iets van roze in zit.... Kan dat innesteling zijn ofzo? Help
ik weet het niet angela, maar zou goed kunnen volgens mij. Jeuk, daar heb ik geen last van gelukkig. Mijn eitje is volgens ff vrijdag geweest, en gezien mijn lf van 10 dagen denk ik dat mijn NOD iets eerder is op de 20e, maar laat toch maar even staan......
Is om gek van te worden he ... Ik kan het me ook niet meer echt herrinneren met me dochter, daarna een heftige tijd gehad met haar, dus dat is denk in het 'vergeethoekje' gegaan. En heb ook wel rare druk daar beneden, zeker als ik ga zitten voel ik dat.
Ligt die er niet een tijdje? Moet de strepen niet even dik zijn? Is moeilijk zo te zien hoor van een foto vind ik hoor.
ChantalCindy k duim voor je... ik zou op het eerste gezicht zeggen : proficiat ! hoop dat de komende testen ietsiepietsie duidelijker worden (mss cb digitaal er tegenaan gooien?)
Chantallcindy, anders een kv 2 voor 5 of idd een digitale doen? Hij lijkt voorzichtig positief! Is hij van de cb? Want dan maakt de dikte vd lijn niet uit volgens mij ... Spannend! Wondertjes hier voel ik me goed. Weinig last ergens van. Leek alleen vanmorgen iets een ijzersmaakje in mijn mond te hebben? Had ik bij zl ook, maar heb ergens het gevoel dat het niet raak is of dat mijn NOD later is ofzo... geen idee nog. Zie soms ook stipjes op mijn tepels, maar vlgs man is dat altijd zo haha! Nou ja, afwachten... bij zl had ik al snel klachten, nu dus (helaas) niet. We wachten tot zondag met testen. NOD is 18de en zondag is de 19de, ALS ik dan niet al ongesteld ben natuurlijk
CC anders je test in het topic plaatsen voor zw schapstesten? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/428357-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-20-a-341.html#post15058715
Spannend CC, ik zou niet kunnen wachten en hem bij de drogist hebben gekocht hihi! Ik duim voor je, maar alles klinkt erg positief meid!