@ sanne2011 Was wel heftig ja, maar het mooie was wel, toen mn opa afscheid van ons nam het laatste wat hij tegen mij zei: pas goed op jezelf en ik zal over jou en de kleine waken en tegen mijn ouders was dag opa en oma. Was zo bijzonder, 25 juli overleed hij en 2 augustus had ik een positieve zwangerschaptest in handen. Hopelijk is het raak, het wachten duurt zóó lang bah haha. Ene kant gevoel dat het raak is en andere kant durf ik niet te hopen... Snap je? En ik heb net ook dat ik gevoel had dat mn buik wat opgezet was. Me broek zit wat strakker als ik zit
Angelela wauw wat mooi zeg!! Zou hij het geweten hebben? bijzonder hoor!! Hier ook gek gevoel. Voel weinig (hoewel ik veel gevoeld denk te hebben) dus DENK dat het niet raak is. Toch een onderbuikgevoel dat het snel raak zal zijn (1ste of 2de ronde). Ik vind het dan ook superspannend, ook al heb ik al een kleine man hier rondlopen. Moiis welkom!
Ja dat denk ik wel dat hij het geweten heeft, anders had hij dat dus nooit gezegd. Ja ik vind het ook weer superspannend, wij hebben ook al een dochtertje rondlopen hier, maar toch is de 2e ow zo welkom. Je bent er toch weer heel erg mee bezig om weer snel zwanger te raken. Hopelijk mogen we deze ronde al zwanger zijn. Hoelang ben je nou bezig voor een tweede? Zou ik ook op de lijst mogen?
Famvdl dit is onze eerste ronde Dus echt heel erg mee bezig weer. Weet nog bij zl dat ik dat de eerste ronde ook was en me had voorgenomen dit de vlg ronde minder te doen. Maar het was al raak!! Froetsel, is het draderig? En heb je je eisprong al gehad? Hier enkele dagen na vermoedelijke eisprong veel witte afscheiding. Momenteel niet draderig meer, en lijkt haast doorzichtig. Anders even googelen op cervixslijm??
Eisprong moet ik gehad hebben dit op dag 27, en had donderdag en vrijdag slijmerige dikke afscheiding.
Sanne2011. Bij ons ook de eerste ronde weer en merk zelf ook wel dat we er heel erg mee bezig zijn weer. Gelukkig wel veel afleiding van mijn dochter die lekker ondeugend aan het doen is hihi.... Nou hopen dat het bij ons gewoon al raak is hihi.... Hier ook veel afscheiding. nog wel wat dradig maar kleur is anders dan afgelopen dagen en net ook wat roze erbij gespot.
Jeetje dames, ik denk ik lees op vakantie even bij en reageer overal op, maar het asnt berichten is ge-explodeerd! En de wifi hier natuurlijk heel slecht! Dus aan alle dames dan maar tegelijk: veel succes met wachten of klussen of de mmm. Ik denk aan jullie vanuit Engeland en probeer nog wat mee te lezen.
Oohhww ik word een beetje gek van die stomme positieve ovu-testen hoor. Begrijp gewoon niet goed waarom ze al 4 dagen positief zijn.
Heb je een rijtje foto's, kijken we even mee, of gebruik je cb digital? Ik heb het zelf ook wel eens gehad hoor, ei wel gehad, maar LH bleef gewoon langer hoog..
Ovutesten Op de foto lijkt het net alsof er een knaller tussen zit, maar in werkelijkheid valt dat wel mee... Vind het ook zo raar dat mijn temperatuur niet stijgt/daalt.
Ik had het al bekeken, ik zat eerst (donderdag/vrijdag ) in waterig of rauw eiwit en zit nu ineens weer in mix van waterig en rauweiwit/ creme achtig.
Oke, ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij ook wel anders is. Halverwege mijn cyclus ben ik ook altijd vrij vochtig en melkachtige afscheiding (en dat houdt aan tot het einde van mijn cyclus). Snap wel dat het heel verwarrend is