NOD 16 t/m 31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door Klaartje863, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Helaas wel een op het wachtbankje, we gaan het zien. Mn vriend heeft sterk gevoel van wel. Maar ja eerst die posi test in handen hebben.

;)

2. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Spannend weer allemaal! Wel kwaaltjes geen kwaaltjes het zegt helaas helemaal niets. Ze zouden bij ieder vrouwenlijf een handleiding moeten leveren! Of een buikluikje! Nog 6 dagen wachten op mijn nod,.... zucht....,.is het al zondag???

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Een buikluikje haha :D

4. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Tot nu toe nog geen rekbaar slijm wel doorzichtig beetje vreemd dus maja voor de zekerheid blijven we gewoon om de dag door klussen

5. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    mijn moeder vroeg net aan me of ik zwanger was, ik zei stellig nee, maar 6 jaar geleden vroeg ze me dat ook en bleek ik ook zwanger ze zag het toen aan me! vind het wel spannend hoor!!

6. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Zou wel handig zijn een buikluikje!!
    Vandaag ook weer zoiets n vriendin van mij is nu 18 weken zwanger het was raak in de 2e ronde zegt ze zo tegen mij als ik jou was zou ik me nu toch wel zorgen gaan maken dat er iets niet goed is want het duurt bij jullie zo lang (ronde 5)
    Grr dus ik zeg een beetje geïrriteerd niet iedereen heeft zoveel geluk als jullie maar dat wil niet zeggen dat er iets mis is met ons Grr fijn hoor zulke opmerkingen

7. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Wat een duffe opmerking van je vriendin ikkeook. Wij zijn al 22 rondes bezig en volgens de Gyn is er echt niks mis. Dusssssss! Geen stress, alles komt goed!!!

8. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Ik maak me ook geen zorgen maar dan denk ik aan haar opmerkingen te horen heb je er wel verstand van ze vraagt ook meerdere keren per maand of ik nu wel zwanger ben ja omdat het bij haar ineens raak was heeft ze zich verder ook niet verdiept in alles denkt ze volgens mij dat je meerdere keren per maand zwanger kan worden Tsja...

9. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    Mijn moeder had dat vorige ronde ook.

10. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Een vriend van me had dat ook met me vorige zwangerschap, vlak voor dat ik posi testte zei die tegen een vriendin van me, volgens mij is ze zwanger, ze kijkt anders. En ja hoor toen zwanger. Hij zei het pas daarna om me niet gek te maken hihi....

Ow bah, vlaag van misselijkheid. Zal het dan toch na de andere dingen die ik eerder schreef? :(;) hope so

11. Reb

Reb Niet meer actief

@wondertjes
    Valt indd wel mee, hoe gaat het met jou vandaag?

12. Reb

Reb Niet meer actief

& hoe gaat het met jou Pink?

13. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

Ik durf niet te denken dat het raak zou kunnen zijn. Alle dingen die ik voel zouden symptomen kunnen zijn. Vorige maand was ik echt overtuigd dat het raak was maar helaas. Deze ronde weer dezelfde dingen. Zou het dan gewoon ontpillen zijn. Zondag is mijn NOD en anders dan vorige ronde heb ik nu wel ongesteldheidskrampjes sinds een paar daagjes. Kan nu wel beter afwachten. Vorige ronde brandde het ontzettend en heb ik veel testen gedaan. Je lijf en geest zijn gekke dingen.

Daarbij deze maand maar twee x geklust voor de eisprong. 1a2 dagen ervoor.

14. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0

Gooooeeeeeeeed! Hahahaha geen idee, ik neem aan dat je wil weten of ik denk dat t raak is? Ik ga niet meer speculeren. Ik heb iedere maand wel kwaaltjes. En soms weet ik zeker dat t niet raak is en dat komt ook altijd uit. Maar nu heb ik dat gevoel nog niet dus wie weet????
    Ik hoop het ik hoop het ik hoop het! Zou het wel heeeel speciaal vinden omdat onze dochter ook in ronde 22 verwekt is.
    Ach we zien wel. Ik ben benieuwd hoe lang ik t volhoud niet te testen. Misschien morgen wel of ik wacht tot vrijdag of zaterdag of toch zondag. ;) en anders zijn we weer een maand dichterbij een zwschap toch!
    En van je hela hola houdt er de moed maar in!!!;)

Maar lief dat je t vraagt!

15. Reb

Reb Niet meer actief

Dat zou zeker speciaal zijn! Vervelend he, al die stomme kwaaltjes! Ik zou, volgens mijn normale cyclus ook zondag wel mogen testen, maar ik ga het niet doen (hoop op een langere cyclus). Dat van die moed is een goed idee. Maaar wilde ook weten hoe het ging hoor :)

16. Reb

Reb Niet meer actief

Het is zover, een negatieve ovulatietest!
    Teststreep nog wel aanwezig, maar een stuk lichter dan de controlestreep. Ben wel benieuwd wat m'n temp morgen gaat doen. Ik doe in ieder geval norgen nog even een ovu-test om even te checken.
    Slaap lekker allemaal!

17. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Truste Rebje slaap lekker!

18. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Gelijk oversteken he, nu mag ik jouw positieve ovu-test hebben!:D

19. cybell

cybell Niet meer actief

Ik mag op rood.... op naar ronde ontelbaar voor mijn gevoel :(

20. Watermannetje

24 apr 2013
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha XxPinkxX een buikluikje:D dat zou zeker mooi zijn.
    Was even afwezig, heb geprobeerd zoveel mogelijk terug te lezen, sorry als ik iemand vergeet hoor!

@Josefien85 wat fijn!

@chantallcindy, hoop dat jouw klachten snel uiten in een knaltest test

@Reb, fijn dat je al snel terecht kunt

Hier nog geen klachten, gisteren wel steken krampen achter mijn schaambot, anders dan mijn darmen.
    Maar verder voel ik mij prima, we veel trek vooral in zoet.

Deel Deze Pagina