Amai avondje weg en dat kwebbelt paar pagina's door Alle onzekere dames goede nacht en geduld gewenst @cybell jammer meis @reb extra truste eindelijk loslaten dat ei
@Cybell Vervelend man Sterkte @bbx nou als dat gebeurd is zou t fijn zijn. Hier een tempdaling en zoooo'n buikpijn. Maarja, weer lekker aan het werk.
Oeps had me nog niet aangemeld voor deze maand.... ennairam, 24, 2e ronde, 1e kindje, 27 mei menstruatie verwacht Voor zover nog geen eisprong kunnen detecteren....
Dames ik zal straks de lijst weer even bijwerken. Eerst nog ff rustig wakker worden etc. Ben vanmorgen licht misselijk.
ik ben ook misselijk en heb last van maagzuur en een opgeblasen gevoel wat zou dat kunnen zijn vind het echt weer spannend voor iedereen hoop zo dat er veel op roze mogen cybell wat vervelend duim voor je voor de volgende ronde
Goeie morgen allemaal !!!! Mijn klachtjes verdwijnen dus ik heb er een hard hoofd in. Grrrrrrrrr WANNEER??????? Als je dat nu eens wist.
Goedemorgen Ladies, Hier 3 dpo en merk nog niks nada nop Heb een vraagje dames, vorige maand bleek ik zwanger, maar werd een mk. Met 5wk ik had toen in week 3 toen ik nog niet wist dat het zo was een feestje. Die maand hadden we maar 1 x geklust dus ook niets verwacht. Ik heb toen behoorlijk wat gedronken en hoewel ha arts zegt dat de mk daar niet door is gekomen.. Maar kan het toch niet uit mn hoofd krijgen.. Nu heb ik zaterdag weer een feestje en ik zit er toch mee. Afzeggen is geen optie, als ik niet drink valt dat ook heel erg op en heb nu geen zin in vragen....maar wil het niet verpesten mocht ik zwanger zijn. Ik ben dan 7 dpo, dus veel te vroeg voor test. Wat denken jullie hierover? Heb ik de vorige mk veroorzaakt? Wat zouden jullie doen?
Als de ha zegt dat het niet zo is misschien gelijk? Ik zou het ook wel lastig vinden in jou situatie of het wel of niet zo is. Weet niet wat je drinkt? Ik drink wel eens malibu cola, dus dan deed ik net of ik dat dronk, stiekem was het dus alleen cola.... Misschien optie? Hier ook op wachtbankje en voel van alles. Wel vlagen misselijk en nog steeds overal jeuk en die rare druk in onderbuik.... Afwachten maar. Kan afgelopen nachten ook heel slecht in slaap komen en dan heel vroeg om 5 uur ofzo al klaarwakker zijn..... Mn dochter slaapt gewoon al veel langer haha Spannend voor iedereen en zal duimen dat we allemaal een dikke streep mogen krijgen!!!
Ik denk niet dat je daarmee je mk hebt veroorzaakt. Ikzelf zou bij t feestje niet drinken. Je zou kunnen zeggen dat je antibiotica hebt waarbij je geen alcohol mag drinken.
Ten eerste was het niet jouw schuld. Daar kon je niks aan doen. Wat feestje betreft. Zeggen dat je wegens blaasontsteking aan de antibiotica zit en niet kunt drinken als je dat niet wilt.
Met de antibioticatruc loop ik teveel risico, goede vriend van ons is huisarts, Krijg ik van die vragen over welk merk, welke klachten heb je dan..... Zucht
Reb dikke knuf weet hoe je jezelf voelt Pink je wacht al lang en dat is mooi geweest hopelijk snel raak Cybell knuf meid! Succes! Bbxx denk niet dat mk daardoor komt... Wat je moet doen wel of niet drinken...ik zou zeggen eerst kiezen wel of niet en dan bedenken hoe je dat vorm gaat geven! Denk je dat het iets moois betekend WIM?
Ik drink eigenlijk alleen nog maar wanneer ik ongesteld ben. Mijn vrienden kennen mij eigenlijk ook niet zonder een wijntje in de hand op een feestje. Dus ben ik al eerder veel minder gaan drinken en rook ik nu al acht maanden niet meer. Maar idd, je moet wel wen keuze gaan maken.