NOD 16 t/m 31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door Klaartje863, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het spannende wachtbankje brand onder de billen bij een aantal lees ik!!!
    Succes dames!!!

2. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

Jaah, begin het nu wel te voelen ja!

3. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik ben heel erg moe! Dat is het enige wat ik tot nu toe voel en heb veel last van witte afscheiding. Ik hoop dat het ermee te maken heeft! Maar kan niks anders doen dan afwachten! Net zoals de rest hier! :)

4. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Ik ben ook heel erg moe hoor, net lag ik al stiekem een dutje te doen op de bank :$.
    En ook veel witte slijmerige afscheiding. Ben benieuwd. Hier ook heel hard duimen en afwachten.

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Spannend idd voor steeds meer!

Ik zit nog steeds als enige op het wachtbankje tot 18 mei ;)

Hier ook vaak op de mobiel lezen en laat de pagina open staan. Ben daar ook op ingelogd dus kan ook reageren.

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Zou ook denken aan spotting, hoewel ik zelf bruinverlies had rond die dagen bij zl. Maar dus geen rood of oranje bloed. Kan je cyclus korter zijn? Ben je altijd stipt?

7. Nenapreciosa

8 apr 2013
    97
    0
    0
    Nee.. me cyclus is een beetje wisselend.. ik had een keer zelfs een cyclus van 14 dagen.. jaa oranje, ik weet niet zo goed hoe ik die kleur uit moet leggen hahahha.. maar wat ik wel weet is dat als ik ongi word dat gelijk doorzet, en nu heb ik gewoon een inlegkruisje en dat is gewoon voldoende, nog steeds dat bruinachtig verlies..

8. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Mag ik me hier ook melden? :)

Ergens volgende week is mijn NOD,als ik van 28 dagen cyclus uitga is de 20ste mijn NOD,maar dit is mijn eerste ronde dus ik ben benieuwd!

Ik heb overigens echt al een aantal dagen krampen,net of de menstruatie door gaat breken maar dat gebeurt niet.
    Verder heb ik af en toe steken in mijn baarmoeder/liezen
    Het idee dat de zijkant van mijn borsten gevoeliger zijn
    en met vlagen misselijk.

Heel erg spannend dus!!

9. Lindalot79

Waarom test je niet? Of wacht je echt je NOD af?

10. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Hallo Dames :)

Mag ik misschien ook op de lijst, mijn NOD is rond de 22e kan iets eerder of later zijn, schommelt wel eens.. (cyclus tussen 24 en 28 dagen (22 mei is 27 dagen, dus die hou ik maar aan)

Dit word ons 3e kindje en is de eerste ronde..
    Mijn ei lag denk ik op 6 mei, maar weet het niet zeker, we gebruiken geen ovutesten enzo..

Al vanaf vorige week woensdag (8 mei) enorme last van zéééér pijnlijke borsten (vooral aan de zijkanten maar nu ook de bovenkant), en ook zijn ze groter! Afgelopen vrijdag, zaterdag en zondag was het zelfs allemaal zo pijnlijk als de (voor sommige onder ons) welbekende stuwingsdag na de bevalling.. (ouch!)
    Ook sinds die dagen een zwaar gevoel in mijn onderbuik, hele rommelende darmen (diarree en dan erna weer moeite), plopjes in mijn buik, hoofdpijn, met vlagen misselijk (na iets eten verdwijnt het gelukkig snel weer).. afgelopen weekend ook een heel apart gevoel in mijn buik, leek wel op vlinders (nog nooooit zoiets gehad met beide zwangerschappen niet) en dit ging na een paar minuten over in een enorm gevoel van onrust. Het gevoel dat je nog heel veel dingen moet doen in korte tijd, maar dit had ik natuurlijk niet, dus kon gewoon mijn ei niet kwijt, heel vervelend!
    Ook vanaf zaterdagmiddag ineens melkproductie?! Bij beide zwangerschappen had ik dit pas aan het einde, niet al na de eisprong.. Steken in mijn lies (vooral tijdens het lopen)
    Afgelopen maandag toen ik op het schoolplein stond had ik het gevoel dat ik in mijn broek aan het plassen was haha.. ik dacht eerst nog; ik word nu toch niet ongestelt?.. veeeel te vroeg zou dat zijn.. bij thuiskomst bleek het waterdunne afscheiding te zijn. Gisteren iets of wat rode 'stipjes' erbij.. ?Nog meer kwaaltjes, jaja, het houdt hier niet op; steeds warm en koud, en enorm moe! Eten gaat me ook goed af hahaha.. Gewoon warm eten heb ik weinig trek in, maar bolognaise chips.. pfew.. heerlijk!!
    De ongesteltheidspijn merk nu ook deze dagen, hoewel ik dit echt nooit had de laatste maanden (maar goed, dit kan komen doordat ik nu ongestelt zou worden zonder spiraaltje) Het komt en het gaat met vlagen, kramepn en steekjes in mijn onderbuik houden ook aan.. sinds gisteren allemaal wel iets of wat minder, of draaglijker, het lichaam went misschien wel aan de pijntjes?! maar voel alles nog steeds!

Ik herken niets van mijn beide zwangerschappen, maar ja, beide waren door de pil heen dus kwam ik er pas na 7 weken achter. Nu 5 jaar later het spiraaltje laten verwijderen (laatste maanden van mijn spiraaltje had ik mijn cyclus al terug, doordat de hormonen waarschijnlijk uitgewerkt waren, dus die liep door)

We weten dat het allemaal valse tekenen kunnen zijn, maar ik heb echt al sinds het weekend het echte "zwanger" gevoel.. iets wat ik ook had een paar dagen voor mijn posi test van mijn vorige zwangerschappen. Dé overtuiging dat de test positief zou zijn.. kan het niet echt uitleggen..

Nou ja, we houden er in ieder geval rekening mee dat het allemaal negatief kan zijn, maar zoals ik me nu voel, is dat voor mijn gevoel haast onmogelijk haha..

sorry voor me lange verhaal hoor! Moest het ff kwijt ;)

Aan alle andere dames, ook heel erg veel succes!! Wat duurt wachten lang he!!!

11. Lindalot79

Welkom Saskia. Klinkt goed allemaal. Succes. En spannend idd :)

12. Lindalot79

Mmmarian ook welkom natuurlijk. Het wordt steeds spannender :). Ook voor jou lees ik wel. Succes. En ja, wachten duurt lang pffff

13. Nenapreciosa

8 apr 2013
    97
    0
    0
    Hey Lindalot, ja ik wacht gewoon af tot vrijdag, kijken wat deze 2 dagen gaat gebeuren..

14. Smurf1985

Wat spannend voor iedereen hier!
    Heb al een aantal dagen meegelezen voordat ik me durfde te melden haha!

Hebben jullie ook de angst dat je kwaaltjes in me hoofd haalt?

15. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0

Ja ik heb dat elke dag weer, dat ik denk "ik haal dit toch niet zelf in me hoofd" of "als ik maar lang genoeg denk dat ik het krijg, dan voel ik het ook".. Maar ja, lijkt mij dat je sommige dingen echt niet zelf kan veroorzaken omdat je het té graag wil?.. haha.. we gaan het allemaal zien! Spannend hoor.. en vind het zo leuk om iedereen te lezen hier!

16. Nenapreciosa

8 apr 2013
    97
    0
    0
    Jaaa.. ik heb ook die angst, soms denk ik heb ik het nou goed gevoeld, hahaha maar er zit niks anders op dan wachten wachten en nog eens wachten;)

17. Smurf1985

Nou inderdaad!

Wat een herkenning hahaha!

Ik google me dus ook al suf
    *week voor NOD krampen*
    *week voor NOD pijnlijke borsten*
    etc... echt te erg! Gewoon afwachten lukt op 1 of andere manier gewoon niet..

18. Lindalot79

Jaa ik dacht vorige maand echt dat het raak was. De symptomen waren er. Maar mijn lijf hield me goed voor de gek want ik werd gewoon ongesteld. Deze ronde durf ik niet te veel te hopen voordat ik kan testen. Maar die dag komt nu snel. We kunnen alleen maar afwachten. :)

19. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    hhhmmmmm heeel vervelend, krijg ik toch net een doos chocolade zeevruchten van een collega waar ik wat voor geregeld had.... en ik mag hem met niemand delen van hem....

20. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    testen op de 21e dag van mijn 27-28 dagen cyclus heeft weinig zin denk ik? hahaha.. (mien ongeduld!) We hadden afgelopen vrijdag getest, veeeeeeeeel te vroeg natuurlijk, maar we hadden allebei zoiets van "wat nou als we 1 van die hele weinige zijn, die wel al positief test, dan kun je het maar vast weten ahaha.. hartstikke negatief natuurlijk ;)

Deel Deze Pagina