Pfff zware krampen in de schaamstreek. Ook niet eventjes ofzo. Wanneer het deze ronde niet raak is wil ik graag onderzocht worden door mijn gyn. Wat een krampen zeg. Best eng ook dit.
Hier ook Lindalot,echt steken beneden alsof de menstruatie door gaat komen. Ren ik naar de wc maar helemaal niets hoor.. zo vreemd!! Ontdekte net ook dat mijn huid wat vetter is. Maar als ik nadenk had ik voordat ik de pil slikte ook last van krampen,alleen dan tijdens de menstruatie,en ook een vette huid. Maja... die misselijkheid dan he,en die steken in mijn liezen herken ik dan weer als bandenpijn.. We wachten maar af... Meer kunnen we toch niet doen!
Oh wat eng inderdaad lindalot! Dan valt t bij mij nog gelukkig mee. Ik heb alleen nog lastvan moeheid, pijn in mn buik, misselijk en moeite om naar de wc te gaan. Had afgelopen weekend ook een beetje last van mn blaas.
Hoi meiden, Al vele malen op de website geweest voor ervaringen maar vandaag voor het eerst met een profiel. Ik wil ook wel op de lijst, ik ben benieuwd hoe deze maand gaat verlopen. 17e is mijn nod, sevh, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje. Verder weet ik nog helemaal niet hoe alles werkt maar daar zal ik snel genoeg achter komen. Succes deze dagen! Groetjes, Sanne
Lindalot het is zeker eng idd, Ja ik voel echt weinig, heb alleen pijnlijke tepels (kan ze amper aanraken) ik heb maagzuur na alles wat ik eet, dus daar krijg ik minder eetlust van en ja vandaag 2 dagen voor nod wat bruinachtig verlies, voor de rest geen buikpijn ofso
Dankje wel! Ben druk terug aan het lezen om op de hoogte te zijn. Even een kleine historie: Februari mijn koper spiraaltje er uit gehaald. Vorige maand ben ik 1 dag ongesteld geweest, heel raar. Nog steeds geen idee hoe dat zat en van mijn HA werd ik ook niet wijzer. 2 testen gedaan en deze waren negatief. Hebben jullie hier misschien ervaring mee?? Ik probeer niet te veel te willen want ik ben bang dat het averechts werkt maar dat is zo moeilijk. Nog +- 5 dagen dan weten mogelijk iets meer. Vanaf vandaag zijn mijn tepels gevoelig en kleine steekjes in onderbuik maar ook pas sinds vanavond. En net als vele van jullie ben ik ook bang dat ik de symptomen verzin of erger maak dan ze zijn. Geduldig afwachten dus! Ik hoop een beetje overzicht te krijgen van iedereen! Zodat ik weet waar jullie het over hebben en in welke periode iedereen zit.
Hallo! Ik lees al een tijdje het forum maar ben nu ook maar lid geworden! Mijn NOD was gister, (14 mei) en vandaag ook niet ongesteld geworden!:-D Spannend!!! Mag ik ook op de lijst??
welkom sanne en isoldemaria bij mij gebeurt nu al week in week uit niks, maar vanochtend ineens een heel klein beetje bruin/oud bloed/slijm-dingetje in mn ondergoed toen ik op mn werk naar de wc ging (eerder in de ochtend was er niks), de rest van de dag niks meer, ook niet bij afvegen. Geen idee wat dit zou kunnen zijn. hebben jullie suggesties? Mijn vorige zw-test was afgelopen zaterdag (test point, megawit); ik denk dat ik komende zaterdag maar weer een poging doe...
Je kan wat bloed verlies hebben ook al ben je zwanger... Ik hoop het voor je! Over een paar dagen anders nog even testen!
Heel vervelend jouw cyclus en diagnose, wat zegt je gyn hiervan? Of moet je echt afwachten tot 6 juni?
Mn temp heeft weer een mooie stijging gemaakt vanochtend ben benieuwd of t iets eenmaligs was of dat t zo blijft
Oeeehhh spannend, zal duimen voor je!!! Mijn vriend heeft ook sterk het gevoel dat het bij mij ook raak is.... Ben vandaag constant zo duizelig, ff helemaal dizzy... En sinds vanavond ook steekjes in liezen... Kan dit innesteling zijn?? Weet iemand dat?
Die steekjes in liezen heb ik dus ook. Maar dit wordt over het algemeen herkend als het groeien van de baarmoeder. Bandenpijn noemen ze dat. Buikpijn kan wel een teken van innesteling zijn lees ik. Beetje menstruatiekrampen.. Deze staan beide ook op mijn lijstje... Maar hoeven ook weer neits te betekenen.. lekker vaag he haha Edit,als het je tweede is schijnt je baarmoeder sneller te groeien en de steekjes in liezen dus sneller te gebeuren...
Hey! Ik ben 29 april voor het eerst bij de gyn geweest. Toen inwendige echo en pcos geconstateerd. Uitslag van bloedonderzoek krijg ik als het goed is deze week. Toen de 29e april ook meteen een afspraak met de fertiliteitsarts gemaakt, en de eerste datum die door de receptioniste genoemd werd was 6 juni. Was toen iets te overrompeld van de pcos-diagnose om te vragen of het niet wat eerder kon dus nu laten we het maar zo staan... maar t is inderdaad wel erg vervelend soms ja
Groeien van je baarmoeder is een goed teken toch??? Ik heb een soort druk in mn onderbuik geen pijn.... En geregeld vlaag van misselijkheid en vandaag last van dizzy bij opstaan of als ik heb gebukt....
Ik was ff terug aan het lezen hihi. Maar ik was ook onwijs draaierig vanmorgen! Moest echt ff gaan zitten en bij komen, kon zo niet verder werken.