Ik drink nooit (alcohol dan hè) . Maar als ik dat wel zou doen dan alleen als ik ongi ben. En met rood vlees en paté en gerookte zalm houd ik pas rekening als ik posi test.
Noor op de ticker site staat een code. Die moet je bij gebruikersinstellingen in je handtekening plakken. Dan staat hij in je onderschrift.
Ik drink wanneer ik zin heb. Ben aan de lijn dus nu amper, maar met K-dag ga ik wel wat drinken. Normaal is dit 1 x per maand maximaal. Pas als ik positief test stop ik met patéh, alcohol, filet americain etc...
hallo dames, mag ik hier op de lijst? helaas net ongi geworden, veel te vroeg :x nod 24 mei 32 jaar ronde 72 eerste kindje
Ronde 72!!! Jeetje en ik dacht dat wij lang bezig waren.... Heb je nog geen onderzoeken laten doen? Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben en als je het niet wil vertellen, even goede vrienden. Iig heel veel succes!
Nou XxPinkxX, ik hoopte stiekem gewoon op een typfoutje.... & wat jij zegt, ik ga rekening houden met eten wanneer ik een positieve test in handen heb, anders ben je er ineens wel heel veel mee bezig. Dat lijkt me geen goed plan.
Succes allemaal! Morgen gaan mijn vruchtbare dagen in en als het goed is het ik een "bevrijdings" eitje
thanx meiden! @ xxpinkxx geeft nx hoor dat je nieuwsgierig bent, ik ken dat en ja we hebben wel onderzoeken gehad, alleen eerst een lang traject bij de huisarts achter de rug, nu wel bij een gyneacoloog. ik heb een late eisprong( te laat) en deze maand vor het eerst clomid gebruikt. nu was deze maand(met clomid) mn eisprong op cd 13 dus ik helemaal blij natuurlijk, maar ja, toch gisteren ongi geworden, 4/5 dagen te vroeg, om gek van te worden. waarschijnlijk moeten we nog een maand of 2 zelf proberen (met kuur) en dan gaan we kijken naar verdere mogelijkheden.
♥ NOD- lijst 16 t/m 31 Mei 2013 ♥ 16. (3) : Roosenzo, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Chantallcindy, 23 jaar, 1e ronde (na VMK), 1e kindje Ambie80, 32 jaar, 23e ronde (9e na mk), 1e kindje 17.(4) : Flora01, 24 jaar, 8e ronde, 2e ronde clomid, 1e kindje Jozefien85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje nenapreciosa, 18 jaar, 2de ronde, 1e kindje Hooppraegnans, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje 18. (1) : Sanne2011, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje 19. (4) : Pocanhontas, 30 jaar, 3e ronde, 1e kindje Angel071986, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Snoezelke, 24 jaar, 9e ronde (2e clomid), 1e kindje Lindalot79, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje 20.(5) : Starry, 28 jaar, ronde 11, 2e kindje XxPinkxX, 38 jaar, 22e ronde, 2e kindje Reb, 26 jaar, 7e ronde, 1e kindje Sabrina1986, 26 jaar, 3e ronde (na bbz), 3e kindje Wondertjeinmaak, 24 jaar, 6e ronde, 1e kindje 21. (3) : Moppie1982, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Watermannetje, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje Aster14, 26 jaar, 1e ronde met clomid, 1e kindje 22. (1) : Xenia, 23 jaar, 2e ronde, 2e kindje 23. (2) : Mol, 34 jaar, 8e ronde(eerste ronde na twee mk na elkaar) Kriti81, 32 jaar, 12e ronde (bezig van 2010), iui2 24. (3) : Mtr1982, 30 jaar, 3e ronde, 1e kindje Linda1982, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje Silly31, 32 jaar, 72e ronde, 1e kindje 25. (0) : 26. (2) : Gaab27, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje Ingri, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje 27. (1) : Kinderwens87, 26 jaar, 7e ronde, 1e kindje 28. (1) : Hyacintje, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje 29. (0): 30. (0): 31. (0): Datumloos. (0) : Noor88,?? jaar, 3e ronde, 2e kindje Yasmin84, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje Illegaal: T o t a a l: 32 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! Toegevoegd: wondertjeinmaak silly31 Yasmin84 (datumloos) Ingri Voor de rest aantallen gewijzigd. ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (4), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
hoi meiden ik wil ook terug op de nod-lijst... hopelijk deze ronde weer zwanger... en hopelijk deze keer plakbaby! NOD 22 mei, 4e ronde (1e na vmk), 29 jaar, tweede kindje hoop op veel roze in deze lijst!
Gelukkig vind je mijn nieuwsgierigheid niet erg! Wat een lang voortraject hebben jullie al gehad zeg. Poeh! Fijn dat jullie nu wel geholpen worden. En een ei op cd 13 is prachtig toch! Als je lf te kort is zullen ze je wel progesteron gaan geven. Maar hopelijk is dat niet nodig en ga je in mei op roze!!!!! Ik ga heel hard voor je duimen!
Hè bah Smnee was je gevoel toch goed. Ben je nu niet te vroeg ongi? Of heb ik niet goed gekeken? Oh nee ik zie t al. Precies op je nod, jakkes! Wij hebben hier in mei al bepaald dat alle meisjes een ei leggen en iedereen op roze gaat! Dus jij ook!
ik hoop het. was er vanmiddag ff goed depri van. ik had nooit gedacht dat ik er nagenoeg een jaar over zou doen (niemand niet natuurlijk)