NOD 16 t/m 31 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door Klaartje863, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Kan gebeuren ;)

2. parapluutje

parapluutje Actief lid

16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal!!

normaal voel ik mijn eisprong wel (volgens sommige collega's onvoorstelbaar) maar dit keer niet echt gevoeld maar mijn buik lijkt wel van slag, krampjes aan beide kanten, kan me eigenlijk niet voorstellen dat het raak is, is ook niet echt gepland, pfff wachten duurt dan lang he!

spannend voor de dames die deze dagen kunnen testen ik duim voor jullie!

3. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    even een vraagje heb deze maand met ovuluatie testen gewerkt en bleek dat mijn eisprong z"n 3 dagen later is geweest als mijn banner aangeeft! dus dan hoor ik er zeker een cycles van 28 dagen van te maken ipv 25 want je telt toch altijd 14 dagen na ei nod???

4. Reb

Reb Niet meer actief

Nee, 14 is gemiddeld. Je kan dus gewoon deze aanhouden!

5. Reb

Reb Niet meer actief

Ohoh, ongesteldheidspijntjes in mijn benen. Altijd een paar dagen voor mijn nod! Uhmmmmm..

6. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    oke reb schoot mij ineens door mijn hoofd dat dat wel standaard 14 is! hou ik deze aan bedankt voor reactie

7. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    er valt geen pijl aan te trekken dat vrouwen lichaam

8. Sevh

Sevh Lid

15 mei 2013
    27
    0
    0
    Bussum
    Goedemorgen!!!

Wat spannend al die kwaaltjes voor iedereen.... Mijn borsten zijn heel erg gevoelig, vooral aan de zijkant en ook wat zwaarder. Ook een opgezeten buik, gerommel en steken in de lies. Ik had vanochtend ook best veel melkachtige afscheiding ( elastisch ) Is dit ook een ZW-symtoom?

Ik ben bang dat het gewoon menstruatie kwaaltjes zijn!

Ik heb mij ook vergist in mijn NOD, deze is morgen pas!
    Wie gaan er allemaal testen op hun NOD?

9. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik testte eerder duidelijk positief met kruidvat 2v5 dan met deze extra gevoelige. Daar was overigens wel iets op te zien, maar een stuk lichter. Weet niet of dat bij iedereen anders werkt?

10. Reb

Reb Niet meer actief

irritant he, ik dacht ook altijd aan 14 dagen. Maar ik heb een week voor mijn nod positieve ovu-testen.. Succes met wachten!

11. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ja thanks jij ook

12. Dolfijn86

Dolfijn86 Nieuw lid

15 mei 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Weet dat jullie een ander onderwerp hebben maar twee dagen geleden wat op de site geplaatst en geen reacties van vrouwen waar ik wat mee kan.

Ik ben vandaag 10 dagen overtijd. al 15 mnd gestopt met de pil.
    Stipt 28 dagen cyclus nooit overtijd geweest ook niet eerste maand na pil.
    Inmiddels ben ik met vlagen goed misselijk, erg moe, af en toe duizelig en hoofdpijn.

Toch geven testen aan niet zwanger, wel een test heel vaag streepje en ook de bloedtest zegt niet zwanger!
    Voel me wel zwanger! We willen graag zwanger worden maar er niet heel erg mee bezig maar nu mijn lijf iets anders zegt dan de testen word ik erg onzeker. huisarts zegt afwachten maar dat valt niet mee.

Iemand ervaring??

13. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

3 mrt 2013
    566
    5
    18
    Hoi Dolfijn,

Ik heb het zelfde meegemaakt ongeveer een half jaartje geleden.
    Mijn cyclussen werden steeds langer en ik had van allerlei kwaaltjes.
    Ik heb toen bloed laten prikken op hormoon waardes en schildklier dat was allemaal goed dus het kan zijn dat je cyclus nu langer is dan de maanden ervoor.
    De ha adviseerde mij ook om af te wachten en ik weet dat was niet makkelijk hoor!

Ik hoop dat je snel duidelijk hebt!

Groetjes

14. parapluutje

parapluutje Actief lid

16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    ja slijm is ook een zwangerschapskwaaltje, je gaat echt op vanalles letten he!

hoi dolfijn86, moeilijk is wachten dan he?! welke test gaf licht positief en wanneer was dat?.

15. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

Mijn zusje heeft bij haar eerste kindje ook heel lang negatieve testen gehad. Ik zou ook door blijven testen en anders na laten kijken wat het dan is want er speelt waarschijnlijk wel iets. Vind het altijd knap dat artsen precies denken te weten hoe een lijf werkt terwijl hier al duizenden verschillende situaties voorbij komen.

Ik zou door blijven zeuren bij de dokter.

16. Sevh

Sevh Lid

15 mei 2013
    27
    0
    0
    Bussum
    Helemaal gek word je er van!! En wat ik zeg het kunnen net zo goed menstruatie kwaaltjes zijn of heb je voor je menstruatie geen melkachtige afscheiding?

Wat een lastig verhaal dolfijn86, een licht streepje is wel een streepje!! Misschien inderdaad nog even afwachten... en over een week weer een test doen.

Komt de kv-test als beste eruit? Vorige maand had ik de predictor-test maar deze was best prijzig!

17. Sevh

Sevh Lid

15 mei 2013
    27
    0
    0
    Bussum
    Je hebt helemaal gelijk Linda, hoeveel fouten worden er gemaakt tegenwoordig en dit is dan nog een vrij onschuldige situatie!

18. parapluutje

parapluutje Actief lid

16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    en eigenlijk is het ook zo als je zwanger bent dan maakt het ook niet uit welke test je gebruikt, iig bij mijn vorige zwangerschappen niet ik had toen ook die hele kleine staafjes en gaven het ook duidelijk aan!

19. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    ik weet dat ik gezegd heb dat ik op 1 juni zou testen, maar betrap mezelf er net op dat ik zit te vezinnen hoe ik ongemerkt bij de action of KV langs kan om wat testen te halen zodat hubbie niet merkt dat ik toch voor NOD getest heb ;)

20. Lindalot79

Lindalot79 Niet meer actief

Hahaha wij vrouwen zijn ook bijna allemaal hetzelfde.

Ik wacht gewoon af tot mijn nod maar ken dat gevoel heel goed.

Deel Deze Pagina