nee vorige maand had ik heel veel kwaaltjes toen dacht ik dat ik zwanger was. maar bleek van het ontpillen en nu voel ik eigelijk helemaal niks zo raar. mijn zus denkt dat het raak is. heb alleen gevoelige boobs maar had ik vorige maand ook dusja
ik was samen met mijn zusje gestopt met de pil. zij is vorige maand zwanger geraakt en nu wil ik ook!!!!!!!!!!!!!
Geen idee wat ik denk eigenlijk. Heb normaal last van mijn borsten en nu helemaal niet. En ben al bijna de hele dag misselijk. We wachten het gewoon af. Eerst maar eens overtijd raken.
Thanks Jozefien85.. Ga het afwachten.... De kwaaltjes zijn wel aanwezig. Onderrug giga stijf, kon mn dochter niet lang tillen.... (gelukkig is dit geen ongi kwaal, heb daar nooit last van als ik ongi moet worden)
Mijn NOD was 8 mei, kwamen 10 mei tot ontdekking dat we overtijd waren. Test gedaan predictor negatief. dinsdag nog keer getest licht positief predictor ook weer. bloed af laten nemen negatief! Daarna niet meer getest want zit me anders helemaal gek te maken we gaan na t weekend weer testen. ren nu elk half uur naar wc om te checken of menstruatie er nog niet is haha.. Maar niks te bekennen. slijm is ook weer afgenomen! De assistente v ha moet zeggen die zei zelf al meid als jij je zwanger voelt is t grote kans maar je kan hier apo. leegkopen aan testen maar je zal toch moeten wachten als hcg slecht op gang komt! Moest leven als zwanger dus niet drinken en roken, geen filet american etc. en zodra ik weer positief test terug komen maar is makkelijk gezegd dan gedaab. Dat de cyclus langer word waar kan dat aan liggen dan?? Altijd 28 dagen gehad zowel voor de pil als na! Ik kan de klok erop gelijk zetten. liefs p.s. bedankt voor reacties hier kan ik wa mee
Vind het gewoon superspannend voor jou!! Voel de spanning hier gewoon. Hoop dat het alleen maar positief is. Gun ik iedereen hier. We gaan voor knalroze!! Is het niet deze ronde dan de volgende. Ik ben er iig achter waar mijn hoofdpijn vandaan kwam. Ik ben koffieverslaafd. Hele week ivm misselijkheid geen koffie gehad. Hele week hoofdpijn. Nu twee koppen koffie gehad en hoofdpijn weg. Pffff. Zo fijn.
@Dolfijn86 Oh wat een zenuwslopend verhaal. Zeker van die licht positieve testen en dan de negatieve bloedtest. Lees wel vaker dat vrouwen pas veel later een positieve test hebben vanwege HCG, spannend! @Lindalot Fijn dat je hoofdpijn weg is! Zelf heb ik een spastische darm en dat wordt heel erg verergerd door koffie. Twee jaar geleden ben ik gestopt met koffie drinken (na jaren koffieverslaafde te zijn geweest) en ik heb ook serieus weken hoofdpijn gehad!
Wow super spannend dolfijn86! Ik heb soms ook nog steeds het gevoel dat ik vorige maand al zwanger was . Toen heb ik namelijk maar 1 dag gebloed en alleen s ochtends heftig en al vrij snel bijna niks. Nu heb ik al de hele dag ontzettende spanning in m'n onderbuik en ben ook sagi. Mijn buik staat zo bol dat ik zwanger lijk! Gelukkig weet m'n verstand dat een buik pas vanaf 13weken gaat groeien. Ik heb net testen gekocht maar wil nu geen negatieve test en morgen ongesteld zijn!!! Dus nog steeds afwachten..... Ik heb ook al 1,5 maand last van harde spieren in me lies, kan dat groei van baarmoeder zijn ?? Drinken jullie in deze periode wel nog steeds een glas wijn? Of zijn jullie daar ook mee gestopt? Ik drink maar 2 espresso per dag, dat moet kunnen toch?
Ajeetje, ik zou sowieso voor de kruidvat gaan, die zijn gevoeliger dan action... Maar niet stiekem testen Dolfijn86, heb je ook andere dan Predictor, want die zijn zo onbetrouwbaar, mijn vent is zelfs zwanger als ik die test laat doen Ik lees wel, maar erg moe dus vergeet de helft, sorry
Dolfijn86 spannend hoor! Predictor is niet een goede zwangerschapstest. Heb je ook al een ander merk gebruikt?? Sevh ik houd er nu nog geen rekening mee. Die tijd komt nog wel
ik drink nog wel een wijntje hoor heb ik de vorige keren ook gedaan in het begin, toen ik positief teste wel meteen gestopt en ook met roken.
Hallo lady's zijn er ondertussen al zwangeren? Zondag ga k een test doen 4 dagen voor me nod! Ben al wel misselijk, lage rugpijn en heb al zelfs gespuugd