Een ( veel te vroege ) goedemorgen. Gewoon wakker omdat ik naar het toilet moet. Is ook wat. Zo GEEN 18 meer haha. Tevens druk onder. Niet in onderbuik maar meer richting lies. Mannetje ligt lekker te slapen. Ikke klaarwakker. Al half uur. Niet eerlijk. )
Een Goedemorgen, spannend lindalot je bent er ook bijna zie ik zal voor je duimen . Ik ga eens gezellig werken ben nog zo moe, maar ja maar een paar uurtjes gelukkig
Goedemorgen lindalot, ik ken dat vroege wakker worden. En dan meteen naar de wc en hopen dat ik nog niet op rood hoef! Nou gelukkig hoef ik nog niet op rood... M'n borsten zijn ontzettend zwaar en gevoelig! Had ik vorige maand niet. Lichte hoofdpijn en steekjes in onderbuik. Jammer voor de meiden die ongi zijn geworden! succes met knuffelen , volgende maand weer nieuwe kansen. 😉
Goedemorgen dames Ik hoop dat er veel roze bij komt en niet in onze broekjes maar op de lijst!! :-D Meestal heb ik een week voor nod al krampjes, gevoelige borsten dat ik denk hmmm zal het raak zijn?! Nu nog helemaal niets dus hope so dat het een teken is..... Nog weekje wachten duurt zoooo lang.
Pff ik wou dat ik dat nog kon doen haha. Alleen mn dochter vond het leuk om kwart over 6 al wakker te worden haha... Ben nog zo moe
Goedemorgen allemaal, Hier ook heerlijk geslapen, nu gauw klaarmaken om te werken. Hoe gaat het met de kwaaltjes van iedereen?
goedemorgen hier ook lekker geslapen en nog steeds niet ongie ik zit nu op dag 2 voel me nog misselijk en licht buikpijn en vanmorgen had ik in eens het gevoel of er aan aan me navel werd getrokken heel raar gevoel was dat en ben zins vandaag in eens aan het boeren fijne dag allemaal
Klinkt goed!! Ik hoop zo voor jullie dat het raak is ! Fijn dat iedereen lekker geslapen heeft en de kwaaltjes er nog allemaal zijn en de ongi nog op UIT staat! ... Hier ook nog steeds! Als ik er over na denk krijg ik helemaal de zenuwen...Ik zou wel even heel hard willen gillen, haha! Ik ga pas morgen of overmorgen testen.....
goedemorgen hier ook geen symptonen dat heb ik ook nooit als ik ongie word het is er ineens! alleen een opgezet ooglid gisteren al een beetje maar nu zit mijn oog bijna helemaal dicht en keelontsteking het voelt of ik glasscherven in mijn keel heb zitten en opgezette klieren. dat is het enige jammer dat het niks met zwanger zijn temaken heeft
Goedemorgen dames!!! De spanning loopt hier goed op bij sommige lees ik...genoemde kwaaltjes klinken veelbelovend! Hier negatieve ovulatietest! Na 2 dagen positieve! Dat icm temp lijkt het erop dat mijn ovulatie cd 18 geweest is! Even temp van morgenochtend afwachten en dan is het zeker! Totaal geen hoop natuurlijk met een cyclus van 25 dagen vorige rond! Enkel de gedachte weer meer info voor de gyn te hebben voor volgende maand! Hoop hier de komende dagen veel roze in de lijst erbij te gaan zien meiden!
Parelbloesem wat fantastisch!!!! Kan je gevoel van EINDELIJK, goed snappen. Je wachten is beloond. En ook weer goed teken voor vele anderen. Geniet er van. Aan de andere kant heb ik weer het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden. Weer krampen.