Wat een geklets weer hier dames Reageer even op dingen namen die ik onthouden heb Sevh proficiat! Zou een cb met wekenindicatordoen inderdaad! Sanne ik zie heel licht iets maar zo licht dat ik niet kan zien of het grijs of roze is! Gewoon even weinig drinken en plas ophouden en dan ander merk doen zou ik zeggen! Dan kun je of heeeeel blij zijn of jezelf een grotere teleurstelling besparen! Ajeetje ik weet het ook niet meid! Leek het op lichte melk??? En mensen om je heen zwanger zien worden en zijn is ook moeilijk meiden als je zelf zo graag wil en als je dan langer moet wachten nog moeilijker! Hopelijk allemaal ook snel op knalroze!!!
Ik kon het ook niet laten om te testen, m'n nod is pas dinsdag, maar was zo misselijk vanochtend en toch net getest... Ik ben ook zwanger! Kan het nog steeds niet geloven!
Jij ook gefeliciteerd Stiertje!! Wij kunnen het ook niet geloven, we hebben inmiddels drie zwangerschapstesten gedaan! Ik ben 30 dagen zwanger. Nu hopen dat het veilig in mijn buik blijft zitten! Hoeveel % kans is er dat het vruchtje wordt afgestoten? Alle andere meiden! Heel veel succes, ik duim voor jullie ! En hoop op heel veel rozen!
Lieverd, nu niet in percentages qua afstoting denken. Geniet nou lekker van die roze wolk. En weet dat het altijd spannend is vier lekker samen een feestje
Dankje wel Linda! Super lief! Je hebt helemaal gelijk!!! Ik hoop zo dat het voor jou ook raak is !! Ik dacht ook echt dat ik ongi ging worden.... Kennelijk lijken die kwaaltjes toch heel erg op elkaar!
Pfff even brok in mijn keel en vochtige oogjes blij voor jullie en inderdaad ook hoopvol voor ons ENJOY!!!
Hopelijk is gaat het deze maand voor andere S-en als voorletter ook goed. En sowieso al 1 stier zwanger! Gefeliciteerd meiden En eigenlijk hoop ik iedereen een positieve test
Tnx allemaal! We wouden het al zolang.... Maar deze maand was gewoon echt een voltreffer, dacht namelijk dat ik d'r eisprong 5 mei al had gehad, 6 mei "gezellig " gedaan met manlief en 7 mei ineens krampen dus de eisprong! Dit was ook de eerste ronde. Had al wel een voorgevoel dat raak was maar durfde niet te hopen.. Sevh ook van harte gefeliciteerd🎉 Voor de andere dames ga ik superhard duimen voor een knaltest! 😊
Kijk eens dames. net getest, kon gewoon niet wachten. NOD is pas 24 mei maar eisprong op 9 mei gehad. Nu is de streep duidelijker, want is alweer een half uurtje terug maar hij was er binnen de 5 minuten! Kan het niet geloven, 19 mrt nog een MA gehad en nu gelukkig weer raak. Hoopzo dat het goed gaat!!