Kijk even naar mijn onderschrift ... De eerste cyclus had ik wel pech, ik had namelijk cyste in baarmoeder dus heb met medicatie ongi moeten opwekken... Daarna cyclus zonder eisprong... En dan raak maar helaas vmk. Succes iig!
Oh wat balen!!! Succes voor de volgende ronde net als de andere meiden op rood. Meiden op roze gefeliciteerd, geniet er van!
Hallo allemaal, ik mag er ook bij. Mijn NOD was de 18e en ik had de 17e al een positieve test in handen. 😃 Het is zo onwerkelijk allemaal. Vorig jaar maart kreeg ik de schrik van mijn leven toen er een vleesboom ter grootte van een tennisbal in mijn baarmoeder bleek te zitten. Zwanger worden ging niet lukken zo. Het was uberhaupt de vraag of dit goed zou komen. Na 2 maanden hormoontherapie, een operatie, 6 maanden wachten en 2 maanden proberen is het gewoon raak!!! Succes voor alle vrouwen waar het helaas niet is gelukt deze maand. Ik duim voor jullie.
Goedemorgen allemaal! Nog meiden die gaan testen vandaag?? Ik zit nu als het goed is 4 dagen voor mijn NOD... heb nog niet echt klachten. Alleen heel erg moe, weeïg gevoel elke morgen en nu krampjes in mn baarmoeder. Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden, hoop het natuurlijk niet!
Super sjaantje proficiat Ik heb een licht drukkend gevoel onderbuik en moet vaker plassen. Hoop het zooo
Ik moet ook vaker plassen... En nog steeds stijve onderrug en gevoelige liezen, gevoelige (.)(.) (en een blauwe ader gespot) vlagen misselijk... Hoop het zo, nog even geduld hebben.
gefeliciteers Sjaantje! Ik mag helaas op rood.Vanochtend is het doorgebroken. Ben er eigenlijk niet eens zo verdrietig over. natuurlijk ook pas eerste ronde. Wel een nette cyclus van 28 dagen. Op naar de volgende ronde! Heel veel succes dames,ik hoop op veel roze!!
Ohhh zo balen voor de mensen op rood nu durf ik het bijna niet te typen) maar ik heb vanmorgen een licht positieve test gehad! 2 dagen voor nod met predictor early.. Morgen nog een keer testen met de kruidvat 2v5.. Spannendddd
Ja zeker spannend. Gevoel van wel maar wil me ook beschermen tegen teleurstelling.... Voor jouw ook heel spannend!!!!