NOD 16 t/m 31 mei

Discussion in 'NOD forum' started by Klaartje863, Apr 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jenn88

jenn88 Niet meer actief

#1721 jenn88, May 20, 2013
    Last edited by a moderator: May 20, 2013
    Ik ga ff kijken of ik via me foon ook gewoon een foto kan plaatsen anders zet ik hem in me album;)
    Hij staat in mijn album tis wel een foto van een foto heb een screenshot gemaakt lig nl bed en heb geen zin om op te staan ;)

2. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

Feb 3, 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Nog 2 bewerkte

Attached Files:

3. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

Feb 3, 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Nr. 2

Attached Files:

4. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

Feb 3, 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Nou die negatief is op mijn tel beter te zien. Volgens mij word hij bewerkt ofzo

5. jenn88

jenn88 Niet meer actief

De mijne lijken idd op die van jou. Spannend
    Klopt ze worden ook bewerkt ze worden verklei t daardoor zijn ze minder duidelijker, is bij mij ook maar ik zie hem bij jou wel heell lichtjes.

6. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

Feb 3, 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Ja je kunt je afvragen of het niet een indroogstreepje is, maar eigenlij direct toen ik de test gedaan had, dacht ik steeds zie ik nu wat of niet.

Ik heb nu wel echt pijnlike tepels. Dit heb ik eigenlijk nooit zo erg. Ook niet bij mijn vorige zwangerschap (mk). Maar de clomid sloeg dit keer goed aan. Mijn hormonen waren 4 keer zo hoog door clomid als normaal. Dus mss dat ik daarom nu zo een pijnlijke tepels heb op het einde. Geen idee.

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36

Thx!
    Voor jou ook! Geen bloed, geeft moed! :)

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,543
    0
    36
    Spannend Jenn88 en Linnepinna!

Over een paar dagen hopelijk een knaller!

9. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

Feb 3, 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    De negatief is idd duidelijker! Spannend he! Ik hoop zooooooo dat het weer raak is. Wil niet weer zo lang wachten als hiervoor. Ik ga duimen voor je!!!!

10. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

Feb 3, 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Dankje!! Ik hoop ook voor jou een knaltest binnenkort!!

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    Ladies ik mag op rood :( gelukkig is m'n cyclus korter na vmk en gelukkig niet langer geworden!!! Op naar de volgende ronde ;)

12. Reb

Reb Niet meer actief

Das waar, maar na een negatieve test toch wat minder.

13. Hyacintje

Hyacintje Bekend lid

Apr 11, 2013
    968
    253
    63
    Female
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

Klaarwakker. Last van m'n rug en baarmoeder. Ik kan niet wachten om er morgen weer een test tegenaan te gooien. Hoop dat die duidelijker is. Ook heb ik Cb met conceptiedatum besteld zodat er helemaal geen misverstand meer kan zijn!

Hoe is het met jullie?

14. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    1,067
    202
    63
    Had ik al gemeld dat ik op roze mag? :D Ik durf nog niet heel blij te zijn maar toch had ik een lichtstreepje en best duidelijk 5 dagen voor mijn nod.

15. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    1,067
    202
    63
    Spannend hyacintje! Duimen draaien voor je en hopelijk heb jij ook snel een positieve test (dat hoop ik trouwens voor iedereen :D)

16. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

May 6, 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1736 mtr1982, May 21, 2013
    Last edited: May 21, 2013
    @chantal: gefeliciteerd!

Het begint hier ook best spannend te worden :)

17. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

Sep 29, 2009
    3,042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Chantal gefeliciteerd!!

Oh spannend mtr1982! Op de onderste zie ik de streep iets duidelijker!

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Balen Rabia!!

Roze : gefeliciteerd!

Hier een ontzettend zeer bekken, en een paar keer gekokhalst vanmorgen .... Vanmiddag testen, kan nu niet weg heb namelijk cursus zometeen (helaas, hihi).

Wel sinds gister een zere buik, vanuit de liezen, doorstralend naar de bovenbenen. Steekjes soms id buik links en rechts en een opgeblazen buik. Vanmorgen een paar keer moeten kokhalzen,.... zou het zo zijn???

Duimen jullie voor me??

19. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

Sep 19, 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een roze en licht roze hier dames wauw!!! Van harte gefeliciteerd allemaal!!!

Zou het dan echt zo zijn als het spreekwoord dat mei een vruchtbare maand is!?!?

Sanne je zou het toch zeggen hè met je symptomen en het niet doorzetten en niet rood worden van je verlies! En als ik hierboven lees dat cb digitaal meer hcg nodig heeft dan denk ik toch echt van wel meid!!!

20. Cathrien

Cathrien Bekend lid

May 20, 2013
    704
    0
    0
    Goeiemorgen,
    Ik heb gisteravond toch maar de 3 mat care ultra tests besteld. Ik weet nu al dat ik het waarschijnlijk toch niet kan afwachten tot eind volgend weekend. :D
    Dus dan kan ik maar beter een iets gevoeligere test iets eerder proberen. Als t goed is heb ik ze woensdag in huis, en dan ga ik donderdagochtend meteen testen. Ik was gister onverklaarbaar heel erg moe en misselijk. En had vanochtend een raar gevoel in m'n onderbuik.... Ik hoop zo dat t meteen raak is.
    Zo spannend!

Jammer voor de meiden in t rood, gefeliciteerd voor iedereen in t roze, en voor degene die net als ik nog in spanning zitten; sterkte met afwachten. :D

Share This Page